Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Vivaneesje schreef op 24 april 2016 @ 16:24:

[...]

Jij begon toch niet over homo's. Bd had haar pijlen allang op dadel gericht vandaar dat ze ook erover begon Jawel hoor, ik begon over dadel en haar mening over homo's.
quote:simbalabimba schreef op 24 april 2016 @ 14:21:

Ben net een stukje van Missie aan 't lezen

Hier in de fam. wordt gezegd van mijn moeder dat ze op Queen Elisabeth lijkt (op bepaalde foto's). Is ze ook zo'n pittige dame als de queen?
LOEP ME MAAR aub.
quote:BridgetteDubois schreef op 24 april 2016 @ 16:24:

[...]

Ach ik vroeg gister gewoon welke onderwerpen dan wel leuk zouden zijn. Homo stond er inderdaad ook tussen. Toen bleek dat homo's een goed discussiepunt van Dadel is en daar ging ik op in.Ouwe rellert
quote:Vivaneesje schreef op 24 april 2016 @ 16:24:

[...]

Jij begon toch niet over homo's. Bd had haar pijlen allang op dadel gericht vandaar dat ze ook erover begon Tuurlijk.
quote:Amaqanda schreef op 24 april 2016 @ 16:25:

[...]

Jawel hoor, ik begon over dadel en haar mening over homo's.Je kende haar mening daarover toch al? Je deed het dus erom
quote:Vivaneesje schreef op 24 april 2016 @ 16:30:

[...]

Je kende haar mening daarover toch al? Je deed het dus erom

Klopt helemaal.

Even een reminder voor oa Leo, dat het geblaat van dadel toch per definitie nergens op slaat.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 april 2016 @ 13:50:

Missie staat bij een aantal onder de knop verborgen? Tja, dan heeft nogmaals de vraag stellen geen nut hoor.quote:Goede-Fee schreef op 24 april 2016 @ 15:25:

[...]

Die knop is toch wel lekker. Ik dacht altijd dat ik heel nieuwsgierig zou worden maar nee. Ik zie als het echt erg is toch wel de quotes voorbijkomen. Maar best fijn. Negeren is ook een soort pestgedrag heb ik gelezen.

"Dat is natuurlijk omdat je pa een grotere kar heeft dan de mijne".

https://youtu.be/UD-24X0EeIU
LOEP ME MAAR aub.
quote:Amaqanda schreef op 24 april 2016 @ 16:31:

[...]

Klopt helemaal.

Even een reminder voor oa Leo, dat het geblaat van dadel toch per definitie nergens op slaat.Of om gewoon even een hetze tegen haar te veroorzaken? Wat je overigens wel goed is gelukt
quote:simbalabimba schreef op 24 april 2016 @ 15:27:

Nou missie-m, als je de laatste berichten leest, wordt terug grijpen op iets wat iemand ooit gezegd heeft, toch niet zo erg gevonden.

Zal ik de vraag dan nóg een keer kunnen stellen denk je? of ben ik dan weer te laat?
LOEP ME MAAR aub.
quote:Vivaneesje schreef op 24 april 2016 @ 16:33:

[...]

Of om gewoon even een hetze tegen haar te veroorzaken? Wat je overigens wel goed is gelukt

Daar heeft ze mij niet voor nodig

was ik maar zo goed.
KOMT IE:quote:Lady_Voldemort schreef op 24 april 2016 @ 01:45:

[...]

Wij staken vuurwerk af op de dansvloer, in het punkhol. Soms kon je de knallen niet eens horen, vanwege de muziek.quote:missie_m schreef op 24 april 2016 @ 10:54:

[...]

Maar waarom?
LOEP ME MAAR aub.
quote:Elsa schreef op 24 april 2016 @ 16:23:

[...]

ow nou dan had ik het dus fout. ik dacht dat jij op 2 maten doelde.Ja daar doel ik ook op. Dat iedereen wel eens met twee maten meet.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:BridgetteDubois schreef op 24 april 2016 @ 16:29:

[...]

Tuurlijk.Hoe komt het dan dat je altijd verdwijnd nadat je een vuurtje hebt opgestookt.
quote:missie_m schreef op 24 april 2016 @ 16:34:

[...]

Zal ik de vraag dan nóg een keer kunnen stellen denk je? of ben ik dan weer te laat?

Jij bent vrij in het stellen van je vragen, een ander in het beantwoorden ervan.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:Vivaneesje schreef op 24 april 2016 @ 16:37:

[...]

Hoe komt het dan dat je altijd verdwijnd nadat je een vuurtje hebt opgestookt.

Waar haal je dat vandaan? Ik heb gewoon gereageerd vandaag hoor.

En ik heb helemaal geen vuurtje opgestookt.
quote:missie_m schreef op 24 april 2016 @ 16:35:

KOMT IE:

[...]

[...]

Ik vermoed dat je bij LV onder de negeer staat.
quote:simbalabimba schreef op 24 april 2016 @ 16:35:

[...]

Ja daar doel ik ook op. Dat iedereen wel eens met twee maten meet.

ik dacht al, ik lees het toch goed.

nou ja dan heeft fee ook weer een duwtje kunnen geven..
quote:missie_m schreef op 24 april 2016 @ 16:25:

[...]

Is ze ook zo'n pittige dame als de queen?Still going strong ( niet so fit als the queen) ondanks alle ziektes, ongevallen. Ze vindt haar leven nog veel te leuk om het bijltje d'r bij neer te gooien.

quote:BridgetteDubois schreef op 24 april 2016 @ 16:38:

[...]

Waar haal je dat vandaan? Ik heb gewoon gereageerd vandaag hoor.Ik heb het niet alleen over vandaag
quote:BridgetteDubois schreef op 24 april 2016 @ 16:38:

[...]

Waar haal je dat vandaan? Ik heb gewoon gereageerd vandaag hoor.

En ik heb helemaal geen vuurtje opgestookt.

Jaja...

En ik de schuld maar op me nemen.
quote:BridgetteDubois schreef op 24 april 2016 @ 16:24:

[...]

Ach ik vroeg gister gewoon welke onderwerpen dan wel leuk zouden zijn. Homo stond er inderdaad ook tussen. Toen bleek dat homo's een goed discussiepunt van Dadel is en daar ging ik op in.Ik heb de laatste keer op de SP gestemd; de vlg keer wordt het waarschijnlijk CDA, vanwege Pieter Omtzigt of VNL, vanwege Louis Bontes.

quote:Amaqanda schreef op 24 april 2016 @ 16:40:

[...]

Jaja...

En ik de schuld maar op me nemen.
quote:Vivaneesje schreef op 24 april 2016 @ 16:37:

[...]

Hoe komt het dan dat je altijd verdwijnd nadat je een vuurtje hebt opgestookt.Doe eens wat voorbeelden.
quote:Amaqanda schreef op 24 april 2016 @ 16:40:

[...]

Jaja...

En ik de schuld maar op me nemen.Je kan er een grapje over maken maar zo is het natuurlijk wel. Bd kan nooit haar eigen problemen oplossen dus doen anderen het maar voor haar.
quote:Vivaneesje schreef op 24 april 2016 @ 16:43:

[...]

Je kan er een grapje over maken maar zo is het natuurlijk wel. Bd kan nooit haar eigen problemen oplossen dus doen anderen het maar voor haar.Mijn eigen problemen? Ik vind het anders geen probleem dat jij je pijlen op mij richt hoor. Een probleem is iets waar ik wakker van lig. Het zal me een rotzorg zijn wat De Napraat Queens over me zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven