VRLK

dinsdag 11 november 2008 om 21:11
Ok, ik laat hem liggen .
Ik heb echt zo een sukkel van een schoonvader (die dus geen echte schoonvader is). Gaat hij mij mailen of ik de wensen voor het 5 euro lootje van mijn moeder nog heb (we mailen onze wensen rond). Want die was hij kwijt.
Nu weet ik dus wie hij heeft getrokken. Het is echt een eikel.
Ik heb echt zo een sukkel van een schoonvader (die dus geen echte schoonvader is). Gaat hij mij mailen of ik de wensen voor het 5 euro lootje van mijn moeder nog heb (we mailen onze wensen rond). Want die was hij kwijt.
Nu weet ik dus wie hij heeft getrokken. Het is echt een eikel.
dinsdag 11 november 2008 om 21:13
Athena, wij hebben deze racebaan En ik vind het echt een superding. Volgens mij was hij in de aanbeiding bij Bart Smit!
Hier vanavond op de valreep Sint Maarten gelopen. Ik hoorde het gisteren pas dat een fanatieke SM moeder hier in de wijk een SM tocht had georganiseerd. Hier is Sint Maarten helemaal geen traditie namelijk. Dus vandaag bedacht ik me dat het best leuk zou zijn. Dusss... buurvrouw lampionnen laten regelen, snel gegeten en naar verzamelplaats gelopen. Alle mensen in de wijk hadden een brief in de bus gekregen van de fanatieke SM moeder en wie mee wilde doen had een brandend kaarsje in het raam staan. En dat waren er veel! KW en BRS vonden het fantastich en ik vond het vooral schattig. Die zingende kindjes
Zo, zijn er nog mensen online?
Hier vanavond op de valreep Sint Maarten gelopen. Ik hoorde het gisteren pas dat een fanatieke SM moeder hier in de wijk een SM tocht had georganiseerd. Hier is Sint Maarten helemaal geen traditie namelijk. Dus vandaag bedacht ik me dat het best leuk zou zijn. Dusss... buurvrouw lampionnen laten regelen, snel gegeten en naar verzamelplaats gelopen. Alle mensen in de wijk hadden een brief in de bus gekregen van de fanatieke SM moeder en wie mee wilde doen had een brandend kaarsje in het raam staan. En dat waren er veel! KW en BRS vonden het fantastich en ik vond het vooral schattig. Die zingende kindjes
Zo, zijn er nog mensen online?
dinsdag 11 november 2008 om 21:21
Hier hebben ze ook regelmatig in de wipper geslapen hoor. als het niet te vaak is kan het geen kwaad, volgens mij.
Hier Sintmaarten gelopen en het was weer leuk. Ik vind het altijd zo grappig om bij je buurtgenoten binnen te kijken, nieuwsgierigerd als ik ben
Kindjes weer voor een jaar snoep.
Zeefje vond het zo leuk, dat ze niet eens naar huis wilde. Jammer maar helaas, die mocht alleen tot het eind van de straat.
Met Zootje en Zen wel lang gelopen, die kregen er geen genoeg van.
Wij kregen vandaag de foto's binnen van de bruiloft. Die de fotograaf heeft gemaakt.
Wat een slechte foto's!!!! En daar betaal je dus voor. Ik had beter de buurvrouw kunnen vragen, foto's te maken.
Mille, hoe gaat het?
Athena, altijd moeilijk zo'n afscheid. Wordt jouw manneke ook alweer 4, wat vliegt de tijd toch!
Hier Sintmaarten gelopen en het was weer leuk. Ik vind het altijd zo grappig om bij je buurtgenoten binnen te kijken, nieuwsgierigerd als ik ben
Kindjes weer voor een jaar snoep.
Zeefje vond het zo leuk, dat ze niet eens naar huis wilde. Jammer maar helaas, die mocht alleen tot het eind van de straat.
Met Zootje en Zen wel lang gelopen, die kregen er geen genoeg van.
Wij kregen vandaag de foto's binnen van de bruiloft. Die de fotograaf heeft gemaakt.
Wat een slechte foto's!!!! En daar betaal je dus voor. Ik had beter de buurvrouw kunnen vragen, foto's te maken.
Mille, hoe gaat het?
Athena, altijd moeilijk zo'n afscheid. Wordt jouw manneke ook alweer 4, wat vliegt de tijd toch!
elyane wijzigde dit bericht op 11-11-2008 21:47
Reden: Athena, Dank!
Reden: Athena, Dank!
% gewijzigd
dinsdag 11 november 2008 om 21:45
Naamalert Ely!
Wat zonde van je trouwfoto's zeg! Is er nog wel iets leuks qua album oid van te maken of zijn ze echt allemaal slecht? En wat vond de fotograaf er zelf van, of heb je die niet gesproken erover?
Wind, dat is dus dezelfde Carsbaan als die ik in de winkel zag. Dank voor het plaatsen van de link, dan weet ik welke we moeten hebben en kan ik hem gaan scoren (of vent morgen).
Ik ga nog even wat voorbereidingen treffen voor Boefjes carstaart voor het weekend (en daarna kan ik even geen taart meer zien!), dan douchen en met een boek richting mijn bed. Ben best moe.
Wat zonde van je trouwfoto's zeg! Is er nog wel iets leuks qua album oid van te maken of zijn ze echt allemaal slecht? En wat vond de fotograaf er zelf van, of heb je die niet gesproken erover?
Wind, dat is dus dezelfde Carsbaan als die ik in de winkel zag. Dank voor het plaatsen van de link, dan weet ik welke we moeten hebben en kan ik hem gaan scoren (of vent morgen).
Ik ga nog even wat voorbereidingen treffen voor Boefjes carstaart voor het weekend (en daarna kan ik even geen taart meer zien!), dan douchen en met een boek richting mijn bed. Ben best moe.
dinsdag 11 november 2008 om 21:47
Ik heb trouwens qua loodjes ook een probleem gok ik, want heb de vriendin van mijn broertje getrokken, die niks wist te verzinnen en dus alleen maar haar naam op het briefje heeft gezet. Ze zou nog rondmailen wat haar wensen waren, maar is tot op heden niet gebeurd en ik gok zomaar (haar kennende) dat dat ook niet meer gaat gebeuren. En zelf mailen kan ik dus ook niet doen, anders heb ik hetzelfde euvel als Morries 'schoonvader'.
Wel leuke stof voor een goed kritisch gedicht!
Wel leuke stof voor een goed kritisch gedicht!
dinsdag 11 november 2008 om 21:49
Foto's zijn niet allemaal slecht hoor. Maar in ieder geval zeker niet professioneel te noemen.
Echt jammer, ik wilde zo graag een mooie gezinsfoto hebben
Maar ja, er zijn ergere dingen. Kan er nog wel een leuk boek van brouwen.
Er zat wel weer een hele grappige bij, met alleen de voetjes van de kinderen. Die vond ik wel leuk.
Morrie, 's avonds was ze er niet.
Echt jammer, ik wilde zo graag een mooie gezinsfoto hebben
Maar ja, er zijn ergere dingen. Kan er nog wel een leuk boek van brouwen.
Er zat wel weer een hele grappige bij, met alleen de voetjes van de kinderen. Die vond ik wel leuk.
Morrie, 's avonds was ze er niet.
dinsdag 11 november 2008 om 21:50
Helaas heb ik hem niet getrokken (hahaha) dus kan ik niets voor hem dichten. Ik heb mijn schoonzus (die ik volgens mij elk jaar heb) en mijn schoonmoeder. Misschien kan ik in haar gedicht nog iets schrijven als: Van je vent krijg ik het helemaal benauwd, ik vraag me af hoe jij het al 20 jaar met hem uithoudt.
Rijmt niet helemaal maar soit .
Rijmt niet helemaal maar soit .
dinsdag 11 november 2008 om 21:51
dinsdag 11 november 2008 om 21:55
Ik zat er inderdaad aan te denken om de fotograaf een mailtje te sturen met de volgende tekst:
Hallo....
Ik heb vandaag de dvd met foto's binnengekregen. Bedankt.
Wel vroeg ik me af na het zien van de foto's wat je zelf vindt van de foto's?
Dat is best netjes toch? Want als ze antwoordt dat zij tevreden is, kan ik reageren dat het echt niet professioneel is wat ze doet en dat ze beter iets anders kan gaan doen
Als ze toegeeft dat de foto's niet mooi zijn, dan wil ik korting
Hallo....
Ik heb vandaag de dvd met foto's binnengekregen. Bedankt.
Wel vroeg ik me af na het zien van de foto's wat je zelf vindt van de foto's?
Dat is best netjes toch? Want als ze antwoordt dat zij tevreden is, kan ik reageren dat het echt niet professioneel is wat ze doet en dat ze beter iets anders kan gaan doen
Als ze toegeeft dat de foto's niet mooi zijn, dan wil ik korting
dinsdag 11 november 2008 om 21:57
O was zij de moeder van Zorro? Dan snap ik wel dat ze tijdens het eindmuziekje waarbij we in een kring om jullie heenstonden ineens de kring binnen gereden werd....
Ik ben zelf te laf om zoiets tegen een fotograaf te zeggen, maar ik denk niet dat je het in de vraagvorm moet doen. Kritiek kun je maar het allerbeste duidelijk geven heb ik altijd geleerd. Maar ik zou het echt heel moeilijk vinden.
Ik ben zelf te laf om zoiets tegen een fotograaf te zeggen, maar ik denk niet dat je het in de vraagvorm moet doen. Kritiek kun je maar het allerbeste duidelijk geven heb ik altijd geleerd. Maar ik zou het echt heel moeilijk vinden.
dinsdag 11 november 2008 om 22:13
Huh, was ik in de lappenmand? Niet dat ik weet, ik had het gewoon heel erg druk met andere dingen. Maar lief dat jullie naar me vragen hoor!
Ely, balen van de foto's. Ik zou er idd. wel wat van zeggen; gewoon melden dat de kwaliteit je helaas een beetje tegen is gevallen. Dan is het aan haar om er al dan niet wat mee te doen, toch?
Morrie, netjes hoor, van het CB! En fijn dat Knorrie uitgeregeld is.
En nu ben ik even vergeten waar ik verder op wilde reageren, dus eerst maar posten.
Ely, balen van de foto's. Ik zou er idd. wel wat van zeggen; gewoon melden dat de kwaliteit je helaas een beetje tegen is gevallen. Dan is het aan haar om er al dan niet wat mee te doen, toch?
Morrie, netjes hoor, van het CB! En fijn dat Knorrie uitgeregeld is.
En nu ben ik even vergeten waar ik verder op wilde reageren, dus eerst maar posten.
dinsdag 11 november 2008 om 22:18
Oh ja, afscheid van Boefje's niet zo leuke leidster: dat hadden we hier met Nano ook bij het afscheid van de babygroep. Er was dus een leidster die echt niet leuk was, en precies die gaf altijd alle ouders een poeziealbum met het verzoek er een tekst in te schrijven. En dan zie je allemaal van die lovende verhalen en moet je zelf wat bedenken wat de goede middenweg is tussen eerlijk zijn en aardig zijn
Nano heeft weer een erg ondeugende fase. Vanmiddag expres telefoon van de oplader pakken en op de grond gooien -en dan wel 'Atte tout' (Nano stout) zeggen..
Hij noemt zichzelf dus Atte, geen idee waar het vandaan komt. Het lijkt nog meer op zijn nick dan op zijn echte naam
Nano heeft weer een erg ondeugende fase. Vanmiddag expres telefoon van de oplader pakken en op de grond gooien -en dan wel 'Atte tout' (Nano stout) zeggen..
Hij noemt zichzelf dus Atte, geen idee waar het vandaan komt. Het lijkt nog meer op zijn nick dan op zijn echte naam
dinsdag 11 november 2008 om 22:25
Ja, klopt hoor Morrie, maar ik ben in eerste instantie gewoon benieuwd of ze zelf ziet dat het ronduit slecht is wat ze gefabriceerd heeft.
Ja, dat was moeder van Zorro dus
Schattig die Nano zeg! Zeefje noemt zichzelf Eti of Eeeet (afkorting van haar naam, die ik altijd gebruik) en Zootje heeft Jojie en Zen heet Nenne. Het klinkt zo lief uit haar mondje.
Haar lievelingsjuffie van het kdv noemt ze Miiiijan (miriam) ook al zo lief
Ja, dat was moeder van Zorro dus
Schattig die Nano zeg! Zeefje noemt zichzelf Eti of Eeeet (afkorting van haar naam, die ik altijd gebruik) en Zootje heeft Jojie en Zen heet Nenne. Het klinkt zo lief uit haar mondje.
Haar lievelingsjuffie van het kdv noemt ze Miiiijan (miriam) ook al zo lief
dinsdag 11 november 2008 om 22:32
Wij hadden op de babygroep van Schorrie een juf die we stom vonden. Kil en kattig. Toen de andere juf wegging ivm zwangerschap heb ik zelfs een moment gedacht om hem daar weg te halen, zo stom vond ik haar. Maar gelukkig kwam er een hele leuke juf voor terug en was het uiteindelijk nog te doen. Wel ruzieden Harrie en ik altijd wie Schorrie moest brengen/halen als die stomme er was .
Achteraf heb ik van een stuk of 5 andere ouders gehoord die haar ook niet leuk vonden. Dat scheelt wel, dan ligt het tenminste niet aan mij . Maar het verbaast me dan wel weer dat die juf er al ruim 10 jaar werkt. Misschien omdat we het als ouders alleen maar tegen elkaar zeggen dat we dr stom vinden, en niet tegen de directrice.
En nu we Knorrie naar het kdv gingen doen vroegen die zelfde ouders allemaal of Knorrie weer bij de stomme juf kwam. Maar gelukkig zit hij op een andere babygroep.
Zo, na dit boeiende relaas kan ik naar bed. Welterusten.
Achteraf heb ik van een stuk of 5 andere ouders gehoord die haar ook niet leuk vonden. Dat scheelt wel, dan ligt het tenminste niet aan mij . Maar het verbaast me dan wel weer dat die juf er al ruim 10 jaar werkt. Misschien omdat we het als ouders alleen maar tegen elkaar zeggen dat we dr stom vinden, en niet tegen de directrice.
En nu we Knorrie naar het kdv gingen doen vroegen die zelfde ouders allemaal of Knorrie weer bij de stomme juf kwam. Maar gelukkig zit hij op een andere babygroep.
Zo, na dit boeiende relaas kan ik naar bed. Welterusten.
dinsdag 11 november 2008 om 22:49
Ik ben dol op de leidsters van de creche en hier gelukkig NSO & creche in 1 gebouw en stromen ze lekker door. Geen drama met afscheid enzo, dus dat is wel lekker.
St Maarten was echt leuk. Eerst bij vrienden gegeten en gespeeld, daarna om 18.00 in de ker verzamelen voor het St Maarten verhaal en dan lopen. Niet zo extreem koud, geen regen en kindjes die erg blij waren en zongen. Leuk dat dit jaar er mensen bij waren die eierkoeken en mandarijntjes gaven.
Ely wat jammer! Ik zou het niet in vragende vorm aangeven, maar zeggen dat je er niet tevreden over bent en dat je dat erg teleurstellend vindt aangezien het gaat om de foto's van jouw big day. Gewoon eerlijk aangeven dat jij verwacht kwaliteit te krijgen voor het X bedrag en dat zij dat dus niet heeft geleverd. En hoe zij een oplossing voor het probleem ziet? Maar misschien ben ik daar best makkelijk in.
Athena, is Boefje wel een beetje toe aan school? Klinkt als een leuk afscheid meid. Succes met je Cars racebaan en ervaringen horen we graag aangezien Mormel alweer 3 wordt over een paar maanden. Mag ik jou nog heel brutaal vragen of jij nog tijd had voor een kopie van Cars?
Ik ben vrij morgen en ben heel blij daarom
Loeder heb ik eerlijk aangegeven dat ik haar morgen thuishoud als ze het niet trekt. Als ze het trekt breng ik haar later en anders blijft ze lekker thuis bij mij. Juf kon eerlijkheid wel waarderen en ik geloof niet meer in verzwijgen aangezien Loeder met haar gekletst dan toch zit te vertellen over St. Maarten.
St Maarten was echt leuk. Eerst bij vrienden gegeten en gespeeld, daarna om 18.00 in de ker verzamelen voor het St Maarten verhaal en dan lopen. Niet zo extreem koud, geen regen en kindjes die erg blij waren en zongen. Leuk dat dit jaar er mensen bij waren die eierkoeken en mandarijntjes gaven.
Ely wat jammer! Ik zou het niet in vragende vorm aangeven, maar zeggen dat je er niet tevreden over bent en dat je dat erg teleurstellend vindt aangezien het gaat om de foto's van jouw big day. Gewoon eerlijk aangeven dat jij verwacht kwaliteit te krijgen voor het X bedrag en dat zij dat dus niet heeft geleverd. En hoe zij een oplossing voor het probleem ziet? Maar misschien ben ik daar best makkelijk in.
Athena, is Boefje wel een beetje toe aan school? Klinkt als een leuk afscheid meid. Succes met je Cars racebaan en ervaringen horen we graag aangezien Mormel alweer 3 wordt over een paar maanden. Mag ik jou nog heel brutaal vragen of jij nog tijd had voor een kopie van Cars?
Ik ben vrij morgen en ben heel blij daarom

dinsdag 11 november 2008 om 22:50
We hebben vandaag de dvd met daarop de foto's ontvangen.
Er zitten een paar leuke foto's tussen.
Maar als ik heel eerlijk ben, ben ik niet tevreden over de kwaliteit van de foto's
Sommige foto's zijn gewoon echt mislukt, terwijl er mijn inziens wel tijd was om meerdere foto's te nemen (foto van ons als gezin, foto's met de ouders, etc.)
Ik vind het erg jammer, dat ik helemaal niks kan met deze foto's.
Ik zie duidelijk verschil als het gaat om de foto's van de details, of statische voorwerpen. Dat zijn de mooie foto's.
De portretfoto's vind ik op enkele foto's na, niet professioneel, qua scherpte/diepte, belichting en contrast.
Ik vind de portretfoto's soms ook van een te grote afstand genomen, waardoor je de emoties niet hebt kunnen vastleggen.
Wat is jouw mening over de foto's?
Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
Dit heb ik gemaild naar de fotograaf. Ik vind het netjes, maar wel duidelijk toch?
Er zitten een paar leuke foto's tussen.
Maar als ik heel eerlijk ben, ben ik niet tevreden over de kwaliteit van de foto's
Sommige foto's zijn gewoon echt mislukt, terwijl er mijn inziens wel tijd was om meerdere foto's te nemen (foto van ons als gezin, foto's met de ouders, etc.)
Ik vind het erg jammer, dat ik helemaal niks kan met deze foto's.
Ik zie duidelijk verschil als het gaat om de foto's van de details, of statische voorwerpen. Dat zijn de mooie foto's.
De portretfoto's vind ik op enkele foto's na, niet professioneel, qua scherpte/diepte, belichting en contrast.
Ik vind de portretfoto's soms ook van een te grote afstand genomen, waardoor je de emoties niet hebt kunnen vastleggen.
Wat is jouw mening over de foto's?
Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
Dit heb ik gemaild naar de fotograaf. Ik vind het netjes, maar wel duidelijk toch?
dinsdag 11 november 2008 om 22:57
quote:athena schreef op 11 november 2008 @ 21:47:
Ik heb trouwens qua loodjes ook een probleem gok ik, want heb de vriendin van mijn broertje getrokken, die niks wist te verzinnen en dus alleen maar haar naam op het briefje heeft gezet. Ze zou nog rondmailen wat haar wensen waren, maar is tot op heden niet gebeurd en ik gok zomaar (haar kennende) dat dat ook niet meer gaat gebeuren. En zelf mailen kan ik dus ook niet doen, anders heb ik hetzelfde euvel als Morries 'schoonvader'.
Wel leuke stof voor een goed kritisch gedicht! Dat zal me een gewicht zijn!
Wel leuke stof voor een goed kritisch gedicht! Dat zal me een gewicht zijn!