Het Stamcafé XI

21-04-2016 20:39 3023 berichten
Deel elf van ons heerlijke café!

We zijn in Barcelona neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
Mooi Kittens!

Hé Hayek... Moet ik harder schoppen? *dreigend kijkt*
The owls are not what they seem
quote:Oudblond schreef op 29 april 2016 @ 23:29:

[...]

En daar schort het hele systeem voor mijn gevoel vaak. Er wordt een stickertje geplakt, dus Pietje is zo en Mietje is zo... En Opgelost! Not. Betrokken leerkrachten zien, voelen en weten. Wat niet wil zeggen dat er thuis niet meer moet geburen.

Iedereen moet in de leerlijn lopen. Zo niet, dan krijg je problemen met de inspectie. Gelukkig krijg ik in mijn klas wel die ruimte, maar dat is wel met een ellenlang document onderbouwd.

Het onderwijs wordt steeds zakelijk, de kinderen in het speciaal onderwijs zijn daar de dupe van. Dat samen met werkdruk en belastig zorgt er gewoon voor dat veel mensen afhaken.

En ik heb gewoon een eindeloos geduld
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
En nou ben ik klaar met opscheppen
quote:Kittens schreef op 29 april 2016 @ 23:29:

Heel even 2 selfies. Omdat ik zoveel van het bos hou.

Haal ze zo weer weg natuurlijk.Mooi!
Oh dear, how sad, never mind.
Hoe heb je dat effect in de bovenste foto gedaan Kittens? T lijken wel elfjes!
aangepast
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 29 april 2016 @ 23:30:

[...]

Oh, ik ben jaloers op het jonge-dieren-in-huis-leven. Hondje jr is al ruim 3......
quote:Moirai schreef op 29 april 2016 @ 23:33:

[...]

Iedereen moet in de leerlijn lopen. Zo niet, dan krijg je problemen met de inspectie. Gelukkig krijg ik in mijn klas wel die ruimte, maar dat is wel met een ellenlang document onderbouwd.

Het onderwijs wordt steeds zakelijk, de kinderen in het speciaal onderwijs zijn daar de dupe van. Dat samen met werkdruk en belastig zorgt er gewoon voor dat veel mensen afhaken.

En ik heb gewoon een eindeloos geduld Dat laatste heb ik helemaal niet Respect des te meer.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 29 april 2016 @ 23:34:

[...]

Kittens: nu helemaal. Yeey mevrouw, komop! *mooie vrouw ben je, ik word er verlegen van*Misschien even de links naar de afbeeldingen weghalen, stel dat Kittens alleen d'r post aanpast?
Bedankt

@ Lady: ik speel graag met appjes op mijn tekefoon.
quote:LadyL0101 schreef op 29 april 2016 @ 23:33:

Mooi Kittens!

Hé Hayek... Moet ik harder schoppen? *dreigend kijkt*Oh ja....bed......ik ga al!
Mooi Kittens!

Hoe moet ik me dit voorstellen? Fototoestel met zelfontspanner op mollenhoop, en dan heel hard rennen om zo ontspannen met je benen in het water te zitten? Of ben jij dit niet?

En Moi: ik speel gewoon vals hoor. Mijn plannen op papier zijn verrrrrukkkelijkkk. En in praktijk doe ik gewoon wat goed is voor de kinderen. Heel erg, maar zo houd ik het vol.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Kittens schreef op 29 april 2016 @ 23:37:

Bedankt

@ Lady: ik speel graag met appjes op mijn tekefoon.En app die dat kan? Welke is dat, als ik vragen mag?
Dat zeker Feow, maar de laatste keer liepen ze echt met het rooster rond en keken ze of dat vak ook daadwerkelijk gegeven werd. En ik rommel nogal eens in het rooster
Ik vind die onderste erg mooi Kittens.

Bij de bovenste zou ik je benen iets anders doen en je hoofd minder ver naar achteren. Dan komt je lichaam mooier uit
[quote]feow schreef op 29 april 2016 @ 23:39:

Mooi Kittens!

Hoe moet ik me dit voorstellen? Fototoestel met zelfontspanner op mollenhoop, en dan heel hard rennen om zo ontspannen met je benen in het water te zitten? Of ben jij dit niet?

/quote]

Ja! Precies zo!

Bijna dan, mollenhoop mag je vervangen voor statief.
quote:Moirai schreef op 29 april 2016 @ 23:43:

Bij de bovenste zou ik je benen iets anders doen en je hoofd minder ver naar achteren. Dan komt je lichaam mooier uit Misschien was dat wel niet het doel.......
quote:Moirai schreef op 29 april 2016 @ 23:43:

Bij de bovenste zou ik je benen iets anders doen en je hoofd minder ver naar achteren. Dan komt je lichaam mooier uit Ik vind de onderste ook het mooiste. Ik maak eigenlijk nooit foto's van mezelf, dus het is nog even zoeken naar de juiste houding (in 10 seconden).
quote:Hayek schreef op 29 april 2016 @ 23:45:

[...]

Misschien was dat wel niet het doel....... Daar had ik in ieder geval niet over nagedacht.
quote:Hayek schreef op 29 april 2016 @ 23:45:

[...]

Misschien was dat wel niet het doel.......

Ik bedoel ook niet als geil, maar je lichaam mooi vloeiend op een foto maakt de foto gewoon natuurlijker.

Kittens, ik zou je achterste been omhoog doen en het voorste been laag. Dat kijkt lekkerder weg.
quote:LadyL0101 schreef op 29 april 2016 @ 23:39:

[...]

En app die dat kan? Welke is dat, als ik vragen mag?Repix
quote:Kittens schreef op 29 april 2016 @ 23:46:

[...]

RepixDank! Kan ik ook spelen maar vast niet met zulk mooi resultaat
Ik ga ze weer weg halen.
quote:Kittens schreef op 29 april 2016 @ 23:45:

[...]

Ik vind de onderste ook het mooiste. Ik maak eigenlijk nooit foto's van mezelf, dus het is nog even zoeken naar de juiste houding (in 10 seconden).

Ik heb werkelijk grote bewondering voor je.

Voor de sfeer die je oproept met je foto's (ja, ik heb die van je zoon ook gezien),

En óók dat je in tien seconden door die poel kunt ploeteren en ontspannen kunt poseren. Ik zou mijn witte jurkje onder de spetters hebben, klotsoksels showen of vallen en met een kikker op mijn hoofd boven water uitkomen tijdens de flits.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 29 april 2016 @ 23:49:

[...]

Ik heb werkelijk grote bewondering voor je.

Voor de sfeer die je oproept met je foto's (ja, ik heb die van je zoon ook gezien),

En óók dat je in tien seconden door die poel kunt ploeteren en ontspannen kunt poseren. Ik zou mijn witte jurkje onder de spetters hebben, klotsoksels showen of vallen en met een kikker op mijn hoofd boven water uitkomen tijdens de flits.

Het is dat mijn jurkje niet wit hoefde te blijven

En dank je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven