Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 16 mei 2016 @ 17:04:

[...]

O jij denkt dat ik t over ballen heb? Grow a pair of tits bedoelde ik, daar heb je meer aan ;)en dan 1 van jullie worden zeker, nou dank je de koekoek.
very metal
quote:-KING- schreef op 16 mei 2016 @ 17:12:

[...]

en dan 1 van jullie worden zeker, nou dank je de koekoek.Ja dat kan jij niet aan natuurlijkX-D
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 mei 2016 @ 17:08:

[...]

Jij gaat onder de negeer Kan ik eindelijk iets van m'n bucketlist schrappen!
Oh dear, how sad, never mind.
Wijn, waar blijft de wijn????? Het is zeeeeer dringend! Ik hoor net dat ik blijkbaar met man en schoonpa op vakantie ga
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:hatsetats schreef op 16 mei 2016 @ 17:13:

[...]

Ja dat kan jij niet aan natuurlijkX-Dneem jij maar ballen.
very metal
quote:Oudblond schreef op 16 mei 2016 @ 17:14:

Wijn, waar blijft de wijn????? Het is zeeeeer dringend! Ik hoor net dat ik blijkbaar met man en schoonpa op vakantie ga *schenkt twee flessen leeg in een enorme vaas*
quote:-KING- schreef op 16 mei 2016 @ 17:16:

[...]

neem jij maar ballen.Heb ik geprobeerd, vond t niets. Werd er een huilie van
Heb jij daar niks over in te brengend an Blondie?
quote:Hayek schreef op 16 mei 2016 @ 17:16:

[...]

*schenkt twee flessen leeg in een enorme vaas*Oef... hips, dank je. Is er nog meer?
De liefde hangt in de lucht hier.

quote:hatsetats schreef op 16 mei 2016 @ 17:18:

[...]

Heb ik geprobeerd, vond t niets. Werd er een huilie vanalleen een paar ballen lijkt mij ook vrij deprimerend.
very metal

Wijn, waar blijft de wijn????? Het is zeeeeer dringend! Ik hoor net dat ik blijkbaar met man en schoonpa op vakantie ga Trouwens wel een lekker overlegcultuur bij jullie. Als mijn vrouw zoiets zou meedelen, zou ik d'r veel plezier wensen en zeggen dat ik eens zou gaan kijken wat ik in de zomervakantie ga doen....
quote:Oudblond schreef op 16 mei 2016 @ 17:18:

[...]

Oef... hips, dank je. Is er nog meer?Ik zal even een cocktail voor je maken. Die zijn bij mij doorgaans meer dan 50% drank.
quote:doornroosje9 schreef op 16 mei 2016 @ 16:52:

[...]

Het was briljant!Geweldig!

Wijn, waar blijft de wijn????? Het is zeeeeer dringend! Ik hoor net dat ik blijkbaar met man en schoonpa op vakantie ga Oh is het heel erg of is het op zijn minst een leuke bestemming?
quote:hatsetats schreef op 16 mei 2016 @ 17:18:

Heb jij daar niks over in te brengend an Blondie?Het gaat heel slecht met schoonvader, hij is erg depressief, claimend naar ons toe en onredelijk. Maar hij is dus de hele dag de hort op en zet overal een leuk gezicht op en spaart dus alle chagrijn en boosheid op voor ons. Ik ben er even klaar mee, heb genoeg aan mijn hoofd in mijn eigen familie. Belt hij net naar man omdat hij een week Belgische kust gewonnen heeft en wanneer wij vakantie hebben want dan boekt hij meteen even. Man antwoordt: 'Wat fijn pa, tja weet ik niet, maar gaan we bekijken, ik laat je zo snel mogelijk weten wanneer wij kunnen.' Man is blij voor vader en vergeet even de consequentie: een week drama, tranen en onredelijkheid. Man moest de deur uit om te werken, maar hier is het laatste woord nog niet over gevallen.

Wijn, waar blijft de wijn????? Het is zeeeeer dringend! Ik hoor net dat ik blijkbaar met man en schoonpa op vakantie ga Dan ga je toch gewoon niet mee? Niks mis met thuis in je eentje lekker slempen.
quote:Hayek schreef op 16 mei 2016 @ 17:21:

[...]

Ik zal even een cocktail voor je maken. Die zijn bij mij doorgaans meer dan 50% drank. Dank je! En ik antwoordde Hats, ook ivm jouw vorige post. Het was onhandigheid aan de telefoon van man. En dit wordt vervolgd want ik ga inderdaad echt niet, dat is gewoon slecht voor mij en voor het contact met schoonpa.
quote:Oudblond schreef op 16 mei 2016 @ 17:23:

[...]

Het gaat heel slecht met schoonvader, hij is erg depressief, claimend naar ons toe en onredelijk. Maar hij is dus de hele dag de hort op en zet overal een leuk gezicht op en spaart dus alle chagrijn en boosheid op voor ons. Ik ben er even klaar mee, heb genoeg aan mijn hoofd in mijn eigen familie. Belt hij net naar man omdat hij een week Belgische kust gewonnen heeft en wanneer wij vakantie hebben want dan boekt hij meteen even. Man antwoordt: 'Wat fijn pa, tja weet ik niet, maar gaan we bekijken, ik laat je zo snel mogelijk weten wanneer wij kunnen.' Man is blij voor vader en vergeet even de consequentie: een week drama, tranen en onredelijkheid. Man moest de deur uit om te werken, maar hier is het laatste woord nog niet over gevallen.Tering! Ik heb alleen al bewondering voor je omdat je niet gelijk hebt gezegd dat jij niet meegaat!
quote:Kittens schreef op 16 mei 2016 @ 17:19:

De liefde hangt in de lucht hier.

[afbeelding]
very metal
quote:Oudblond schreef op 16 mei 2016 @ 17:23:

[...]

Het gaat heel slecht met schoonvader, hij is erg depressief, claimend naar ons toe en onredelijk. Maar hij is dus de hele dag de hort op en zet overal een leuk gezicht op en spaart dus alle chagrijn en boosheid op voor ons. Ik ben er even klaar mee, heb genoeg aan mijn hoofd in mijn eigen familie. Belt hij net naar man omdat hij een week Belgische kust gewonnen heeft en wanneer wij vakantie hebben want dan boekt hij meteen even. Man antwoordt: 'Wat fijn pa, tja weet ik niet, maar gaan we bekijken, ik laat je zo snel mogelijk weten wanneer wij kunnen.' Man is blij voor vader en vergeet even de consequentie: een week drama, tranen en onredelijkheid. Man moest de deur uit om te werken, maar hier is het laatste woord nog niet over gevallen.

Oooohhhhh, er is nog helemaal niks beslist *pfieuw* . Je schreef het wel een beetje definitief hoor .

Hier, een wijntje voor de schrik.

Oh in zo'n geval zou ik ook niet gaan nee.

Bij ons gaan we dus volgend jaar met zijn allen omdat schoonouders 50 jaar zijn getrouwd. Waarschijnlijk all inclusive naar een van de Canarische eilanden. Wel ieder stel in een eigen kamer /appartement en met de regel dat we niet alles verplicht samen gaan doen.
quote:-KING- schreef op 16 mei 2016 @ 17:10:

[...]

nou èn, brenda!Fak jou Kees.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.

Wijn, waar blijft de wijn????? Het is zeeeeer dringend! Ik hoor net dat ik blijkbaar met man en schoonpa op vakantie ga Je kan toch nee zeggen?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 mei 2016 @ 17:28:

[...]

Oooohhhhh, er is nog helemaal niks beslist *pfieuw* . Je schreef het wel een beetje definitief hoor .

Hier, een wijntje voor de schrik.

[afbeelding] Nou man heeft dus de uitnodiging van schoonpa aangenomen... En daarmee wordt het linksom- of rechtsom een toestand : of ik ga niet mee 'DRAMA voor schoonpa' of ik ga mee en dan is het 'DRAMA want de laatste keer waren we met mama aan zee e.d. en zo' . Ik haat het om in zo'n positie gemanouvreerd te worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven