Moet het even kwijt...net getest: POSITIEF
maandag 17 november 2008 om 15:54
Hallo,
Moet het ff kwijt, na 2 jaar en 1 miskraam heb ik zojuist (op mijn werk notabene) getest en....IK BEN ZWANGER! (vandaag is mijn NOD).
Durf nog niet te enthousiast te zijn ivm vorige miskraam, maar ben zoooooo blij en manlief ook! Maar moest het even kwijt, want wil het verder nog tegen niemand zeggen.
Hieperdepiep!
Moet het ff kwijt, na 2 jaar en 1 miskraam heb ik zojuist (op mijn werk notabene) getest en....IK BEN ZWANGER! (vandaag is mijn NOD).
Durf nog niet te enthousiast te zijn ivm vorige miskraam, maar ben zoooooo blij en manlief ook! Maar moest het even kwijt, want wil het verder nog tegen niemand zeggen.
Hieperdepiep!

maandag 17 november 2008 om 16:02
quote:trinity1978 schreef op 17 november 2008 @ 15:57:
Wat lief, gelijk al reacties! Dank jullie wel en dat alle forumers veel vruchtbaarheid mogen krijgen!Ik ben erg blij voor je, en ik wens je een prachtige zwangerschap enzo....maar laat mijn vruchtbaarheid er buiten wil je? Ik heb kuikens genoeg hahahaha
Wat lief, gelijk al reacties! Dank jullie wel en dat alle forumers veel vruchtbaarheid mogen krijgen!Ik ben erg blij voor je, en ik wens je een prachtige zwangerschap enzo....maar laat mijn vruchtbaarheid er buiten wil je? Ik heb kuikens genoeg hahahaha
maandag 17 november 2008 om 16:05
Heej Heej trinity1978,
ik lees net hier je berichtje,.,,
Wat super leuk en mooi nieuws zeg!!!
Gefeliciteerd met het blijde nieuws,.,
snap dat je er nog niet 'te ; enthousiast over wil zijn,
maar wel lekker van het goeie nieuws genieten hoor!!!
(heb ook net gereageerd op je andere oproepje)
Fijne avond voor strax en dikke kuss
ik lees net hier je berichtje,.,,
Wat super leuk en mooi nieuws zeg!!!
Gefeliciteerd met het blijde nieuws,.,
snap dat je er nog niet 'te ; enthousiast over wil zijn,
maar wel lekker van het goeie nieuws genieten hoor!!!
(heb ook net gereageerd op je andere oproepje)
Fijne avond voor strax en dikke kuss