Het stamcafé XIV
donderdag 19 mei 2016 om 20:18
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
zondag 29 mei 2016 om 11:38
quote:linjmh schreef op 29 mei 2016 @ 11:35:
Ik weet niet wie er ook al weer naar ene festival ging en geen flesjes (water) doe dicht konden mee mocht nemen? Gisteren op festival zag ik veel mensen lopen met een waterzakje aan de broek gegespt. Afsluitbaar en mag kennelijk wel!
Ja ik!
En die mogen ook niet op Werchter.
Ik weet niet wie er ook al weer naar ene festival ging en geen flesjes (water) doe dicht konden mee mocht nemen? Gisteren op festival zag ik veel mensen lopen met een waterzakje aan de broek gegespt. Afsluitbaar en mag kennelijk wel!
Ja ik!
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
zondag 29 mei 2016 om 11:45
quote:Solomio schreef op 29 mei 2016 @ 09:47:
Goedemorgen.
Hier een autidrama vandaag: de samenstelling van de limonadesiroop van jongste is veranderd. En dat is het enige dat hij drinkt, al jaren. En nu lust hij het niet meer.Heb je wat aan een inzamelingsactie door het hele land waar we de oude/juiste versie nog snel even uit de schappen opkopen?
Goedemorgen.
Hier een autidrama vandaag: de samenstelling van de limonadesiroop van jongste is veranderd. En dat is het enige dat hij drinkt, al jaren. En nu lust hij het niet meer.Heb je wat aan een inzamelingsactie door het hele land waar we de oude/juiste versie nog snel even uit de schappen opkopen?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 29 mei 2016 om 11:45
quote:Moirai schreef op 29 mei 2016 @ 11:38:
[...]
Ja ik!
O balen
maareh als je ze oprolt en in je spullen stopt zien ze dat toch nooit?
Vriendin van me neemt altijd een zakje flessendoppen mee. Spa Sourcy en nog een paar merken daar de doppen van. misschien is dat nog een idee?
Mosterd dus
[...]
Ja ik!
O balen
Vriendin van me neemt altijd een zakje flessendoppen mee. Spa Sourcy en nog een paar merken daar de doppen van. misschien is dat nog een idee?
Mosterd dus
zondag 29 mei 2016 om 11:47
quote:linjmh schreef op 29 mei 2016 @ 11:45:
[...]
O balen
maareh als je ze oprolt en in je spullen stopt zien ze dat toch nooit?
Mosterd dus
Tassen worden streng gecontroleerd, helemaal nu na Brussel. Wordt al aangegeven op de site. Ook detectiepoortjes e.d.
Geen idee of het vanaf de camping af ook zo streng is.
[...]
O balen
Mosterd dus
Tassen worden streng gecontroleerd, helemaal nu na Brussel. Wordt al aangegeven op de site. Ook detectiepoortjes e.d.
Geen idee of het vanaf de camping af ook zo streng is.
zondag 29 mei 2016 om 12:32
quote:dolfje schreef op 29 mei 2016 @ 11:22:
Zo eindelijk weer eens uitgeslapen maar ben snot verkouden.
Hier nog geen regen en storm maar ook geen zon.
Fijn Oudblond dat situatie nu stabiel is.
Ik sluit me bij jou aan Dolfje.
Uitgeslapen, check.
Snot verkouden, check.
Sterkte Oudblond, ook dat natuurlijk.
Zo eindelijk weer eens uitgeslapen maar ben snot verkouden.
Hier nog geen regen en storm maar ook geen zon.
Fijn Oudblond dat situatie nu stabiel is.
Ik sluit me bij jou aan Dolfje.
Uitgeslapen, check.
Snot verkouden, check.
Sterkte Oudblond, ook dat natuurlijk.
Huts!
zondag 29 mei 2016 om 14:42
Blondie hoe gaat?
Ik schrik me hier net een ongeluk. Kom ik thuis van t sporten, roep ik (zoals gewoonlijk) Halllooooooooo lieffie! Krijg ik geen antwoord. Dus ik nog harder 'hallooo!!'. Niks. Ik roep mans naam een paar keer. Niks. Niks voor hem ook. Hij zou ook niet weg gaan.
Jesus christus, ik dacht echt dat ie ergens dood lag. Durfde de huiskamerdeur amper open te doen. Maar goed, niet in de huiskamer, niet in de keuken. Net toen ik in de badkamer wilde kijken, hoorde ik de sleutel in de voorseur. Was ie ff de vuilniszak beneden brengen pfffff.
Ik schrik me hier net een ongeluk. Kom ik thuis van t sporten, roep ik (zoals gewoonlijk) Halllooooooooo lieffie! Krijg ik geen antwoord. Dus ik nog harder 'hallooo!!'. Niks. Ik roep mans naam een paar keer. Niks. Niks voor hem ook. Hij zou ook niet weg gaan.
Jesus christus, ik dacht echt dat ie ergens dood lag. Durfde de huiskamerdeur amper open te doen. Maar goed, niet in de huiskamer, niet in de keuken. Net toen ik in de badkamer wilde kijken, hoorde ik de sleutel in de voorseur. Was ie ff de vuilniszak beneden brengen pfffff.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 29 mei 2016 om 14:51
zondag 29 mei 2016 om 15:20
Goedemiddag. Het gaat de goede kant uit. De suikerspiegel was een uurtje geleden weer iets lager. Vorige keer hebben haar nieren een behoorlijke optater gehad en dat lijkt nu mee te vallen. Moeder wordt af en toe wakker en is dan redelijk helder. Man heeft in elk geval al op zijn donder gekregen dat hij werk heeft laten schieten voor haar. Waarop man zei dat dat niet voor haar maar voor mij was. Waarna ze beledigd weer in slaap viel Ik ben er zeker van dat het haar veel deugd doet dat man er is, die twee zijn gek op elkaar.
Ik ben er rustiger in. Heb ook gegeten zonder spuugmisselijk te worden (gebeurde vanochtend). Als het in de komende uren 'goed' gaat, gaan we vanavond naar huis omdat ik morgenochtend zelf een rondje controle in het ziekenhuis heb voor mijn dingetjes en ik toch wel wil weten hoe ik ervoor sta. Dank jullie allemaal grote lieverds die jullie zijn. Het doet deugd om jullie te lezen.
Ik ben er rustiger in. Heb ook gegeten zonder spuugmisselijk te worden (gebeurde vanochtend). Als het in de komende uren 'goed' gaat, gaan we vanavond naar huis omdat ik morgenochtend zelf een rondje controle in het ziekenhuis heb voor mijn dingetjes en ik toch wel wil weten hoe ik ervoor sta. Dank jullie allemaal grote lieverds die jullie zijn. Het doet deugd om jullie te lezen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 29 mei 2016 om 15:28
Manie.
Het is ook spannend.
Alleen is nu huiswerk moeten maken het gevolg van weken niets doen.
Prima, maar ga niet de hele tijd klagen. Dit is al vanaf vanmorgen bezig.
Jammer voor hem, ik wil er geen last van hebben dat hij nergens zin in heeft
Het is ook spannend.
Alleen is nu huiswerk moeten maken het gevolg van weken niets doen.
Prima, maar ga niet de hele tijd klagen. Dit is al vanaf vanmorgen bezig.
Jammer voor hem, ik wil er geen last van hebben dat hij nergens zin in heeft