Welk regenpak/poncho?

30-05-2016 08:11 12 berichten
Na wederom natgeregend te zijn, overweeg ik toch de aanschaf van een regenpak of poncho.

Iemand tips welke fijn en echt waterdicht zijn?
Geen enkel pak is echt fijn. Ik doe meestal een goedkope en na enige tijd weer een nieuwe. Die ruikt dan weer een beetje fris enzo. Verder is een goedkope kwijt raken minder erg dan een dure.
Ik ben als volwassene nog nooit mijn gewone jas of een regenjas kwijtgeraakt.

Ik had er een van ANWB, die is zeker 10 jaar meegegaan, en was nog heel en ligt in de kast maar ik wilde een fietsponcho... en die heb ik nu. Van een nline fietswinkel en voor 15 euro. Top ding.
quote:Goede-Fee schreef op 30 mei 2016 @ 08:24:

Ik ben als volwassene nog nooit mijn gewone jas of een regenjas kwijtgeraakt.

Ik had er een van ANWB, die is zeker 10 jaar meegegaan, en was nog heel en ligt in de kast maar ik wilde een fietsponcho... en die heb ik nu. Van een nline fietswinkel en voor 15 euro. Top ding.Ik wel! Ding zat standaard in mijn fietstas, en is dus een keer ontvreemd. En ik heb er ooit een uitgeleend aan een puber
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 1 van happy rainy days. Niet goedkoop maar zit lekker en ziet er nog leuk uit ook
Ik heb een simpele regenbroek, ik denk van de HEMA. Als jas heb ik een gore tex jas, die waterdicht is.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Koop de enige echte, een NorthFace. Zweet niet, is fantastisch waterdicht en je ziet er tenminste niet uit alsof je een tent of vuilniszak aan hebt. Enige nadeel; de prijs. Maar bij de outletshops van NorthFace kun je voor een redelijke prijs scoren. Voor mij nooit meer een andere!
I'm still standing
Gewoon een normale waterdichte jas met een regenbroek volstaat ook.
Een Hema regenpak, je ziet eruit als een brandweer vrouw maar he je bent tenminste droog. Hij is niet duur en zweet niet
Ik heb ook een jas van happy rainy days. Bevalt mij ook erg goed.
Ik heb een regenbroek van happy rainy days en die is fantastisch. Zweet niet, ritsen over de hele lengte, niet zo'n net waar je in verstrikt raakt. Als jas heb ik een buitensportjas, ademend van the north face.
Ik heb een poncho van Decathlon. Barbieroze, maar ik ben in elk geval zichtbaar

5 euro ofzo en voldoet prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven