Ja eindelijk weer eens Nederlands succes met tennis. Hoop zo dat haar kuit blessure geen problemen veroorzaakt. Wie gaan er allemaal kijken naar Kiki Bertens tegen Serena Williams? Het begint al om 13.00 uuur
Las ergens dat Serena ook behandeld is voor blessure, zij had gisteren drie sets nodig tegen haar tegenstander. Waarschijnlijk is Serena net als Kiki niet superfit. Maar ja, logisch gezien (en kijkend naar de ranglijst) is Serena ook een maatje te groot... Duim voor Kiki.
ik kan helaas niet kijken maar hou het wel in de gaten! en al verliest ze vét, kan het schelen, ze heeft de halve finale gehaald. hoe gaaf is dát!
En doooooor!
Anoniem_207915
vrijdag 3 juni 2016 om 12:32
quote:broadway schreef op 03 juni 2016 @ 12:30:
ik kan helaas niet kijken maar hou het wel in de gaten! en al verliest ze vét, kan het schelen, ze heeft de halve finale gehaald. hoe gaaf is dát!Eens hoor. Ontzettend knap wat zij tot nu toe gepresteerd heeft. En ze gaat een flink eind stijgen op de wereldranglijst.
Hoe lang duurt een partij doorgaans? Want dan kan ik hopelijk ook nog wat meepakken.
Anoniem_207915
vrijdag 3 juni 2016 om 12:37
quote:Boarn schreef op 03 juni 2016 @ 12:34:
Hoe lang duurt een partij doorgaans? Want dan kan ik hopelijk ook nog wat meepakken.Daar valt niets over te zeggen bij tennis. Soms duurt een wedstrijd een uur, soms duurt één set een uur
Anoniem_287941
vrijdag 3 juni 2016 om 12:38
quote:Boarn schreef op 03 juni 2016 @ 12:34:
Hoe lang duurt een partij doorgaans? Want dan kan ik hopelijk ook nog wat meepakken.Als ze in twee sets klaar zijn kan het binnen een half uur gepiept zijn, maar anderhalf-twee uur kan ook.