wie heeft er tattoo??

07-06-2016 17:32 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

ik zit al een tijdje met het idee om een kleine tattoo te nemen.

ik vind ze vaak erg mooi om te zien.

nu vroeg ik me af wie heeft er hier een tattoo?

hoeveel? wat en op welke plaats?

gewoon uit nieuschierig heid.
Ik heb er 7 klein en groot op verschillende plekken op m'n lichaam. Wat wil je weten?
Internagelaktisch
Ik heb er 3.. allemaal middelmatig qua formaat en goed verspreid over mijn lichaam. Ik ben aan het nadenken over nummer 4
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Ja, het doet zeer.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ik heb er eentje: de vorm van het eiland Curacao aan de zijkant op mijn ribben. Nummer 2 komt eraan. Ik weet alleen nog niet waar..
Ik heb een kleine tattoo ter nagedachtenis aan mijn opa en oma.

Op een plek waar niemand het kan zien, gezien werk. En omdat het een herinnering voor mezelf is, heeft verder niks mee te maken.
-What if i fall? But darling, what if you fly!-
quote:saaaaar81 schreef op 07 juni 2016 @ 17:35:

Ja, het doet zeer.Nee joh, alsof je door 100 puppy's tegelijkertijd wordt gelikt.
Ik heb er eentje, ter nagedachtenis aan mijn dochtertje.

Misschien nog een tweede maar dan klein de namen van mijn andere kinderen en op een andere plaats natuurlijk
Voor mij moet een tattoo een betekenis hebben.

Heb een engeltje met naam van overleden dochter onder op mijn rug, dus puur voor mezelf.
Ja, al bijna 25 jaar. Op mijn schouderblad.
Heb er 3 , eentje op m'n schouderblad eentje op m'n onderarm en nog een op m'n schouder .

Allemaal met een speciale betekenis.
Carpe diem
quote:ZombieQueen schreef op 07 juni 2016 @ 17:42:

[...]

Nee joh, alsof je door 100 puppy's tegelijkertijd wordt gelikt.

Mijn moeder verraste mij heel lief door afgelopen week bij de shop op te dagen waar ik net aan het vijfde uur van inkleuren was begonnen.... mijn eerste gedachte was 'ach wat lief!" Mijn tweede 'mam, wat doe je jezelf aan....'

Tegen die tijd was ik nl zelf echt helemaal stuk. Ik lag te shaken, wit gezicht, uiteraard bloedde ik toen ook ontzettend.

Uiteindelijk heeft ze 20 minuten van dat lastste uur bij me gezeten, toen is ze maar gaan kijken of ze nog genoeg parkeergeld had ze trok het niet meer, eerste x dat ze ooit in een shop kwam
quote:K0ekie schreef op 07 juni 2016 @ 17:36:

Ik heb er eentje: de vorm van het eiland Curacao aan de zijkant op mijn ribben. Nummer 2 komt eraan. Ik weet alleen nog niet waar..deed het zetten heel veel pijn? ik zit ook te denken om hem onder me bh band te doen. iets van een mooie tekst. ben alleen nog niet uit welke tekst
quote:girlpower1993 schreef op 07 juni 2016 @ 17:57:

[...]

deed het zetten heel veel pijn? ik zit ook te denken om hem onder me bh band te doen. iets van een mooie tekst. ben alleen nog niet uit welke tekstIk heb hem ook onder mijn bh-bandje. Hoewel ik zelf altijd nokkie ga bij bloedprikken, vond ik dit echt 100% meevallen! Ik was ontzettend zenuwachtig, maar ik zou het zo weer doen. Nu scheelt het natuurlijk dat ik maar een kleine tattoo heb (ongeveer 10cm doorsnee en dan alleen de omtrek van het eiland), maar ik heb me van tevoren veel te druk gemaakt om de pijn. Natuurlijk voelt het ook weer niet prettig, maar ik kon het vergelijken met het steeds lichtjes krabben op dezelfde plek; dat gaat irriteren, maar echt pijn vond ik het niet doen.
Jep ook een bijzondere tattoo binnenzijde v m voet, het 'your coffin' gedeelte. Naja leef nog maar uiterst pijnlijk, ieder jaar weer. (Slijtgevoelige plek)
Ik heb een tatoeage op een "you may cry" gedeelte. Viel me erg mee! Sommige stukjes voelde ik niks van, over het algemeen voelde het als krassen. Ik wil graag een tweede
Helaas zit ik nog in de spaarfase. De artiest die ik op het oog heb heeft een uurtarief van €125, en ik schat dat de tattoo 4 tot 6 uur duurt.
Ik kan me de pijn nog wel herinneren. De eerste paar minuten denk je 'oh, is dit het' maar daarna is je illusie van een hoge pijngrens wel verdwenen. Net als bij bevallen
Mijn laatste was blauw/paars/geel

Op het laatste (lijnen 4,5 uur, inkleuren 5 uur, 2 sessies ) deed alles, maar dan ook echt alles pijn...

Ben ook wel even klaar ermee....

Voorlopig
Ik heb er 9 , allemaal zelf ontworpen en ze betekenen allemaal iets persoonlijks.

Ik raad aan om pas een tattoo te nemen als je zeker weet wat je wilt , en niet een plaatje van google.
quote:ZombieQueen schreef op 07 juni 2016 @ 17:42:

[...]

Nee joh, alsof je door 100 puppy's tegelijkertijd wordt gelikt.
Ik! Ik heb een olifant op mijn rug getattoeërd iets groter dan je hand. Dat is tevens ook de enige die ik heb.
Ik heb er 10. Nummer 11 en 12 zijn de ideeën zich van aan het vormen.

Heb ze op m'n benen rug hand en arm.

Alles heeft voor mij een betekenis. Anders had ik ze niet laten zetten.

Wat wil je precies weten?
Ik heb er één op mijn onderarm en één in progress op mijn dij.

Die wordt behoorlijk groot.

Ik vind het niet pijn doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven