Durf te vragen deel 2!
zaterdag 11 juni 2016 om 14:59
Ja.. en nee. Beetjr dubbel. Want idd je komt vaak weer in een andere sleur waardoor je misschien tot de conclusie komt dat die voorgaande sleur nog niet zo slecht was.
Is het heel erg dat ik af en toe wel kan genieten van t feit dat mn kindjes om t weekend bij hun vader zijn en ik dan dus helemaal niks hoef op zo'n dagen?
Is het heel erg dat ik af en toe wel kan genieten van t feit dat mn kindjes om t weekend bij hun vader zijn en ik dan dus helemaal niks hoef op zo'n dagen?
zaterdag 11 juni 2016 om 22:11
Na ernstig ziek te zijn geweest .naar Sail.Delfzijl geweest een dag . Tis alweer zon 15 jaar geleden .
En daar n heerlijke dag gehad. Met schitterend weer .en weer levensmoed gekregen . Had nl niet gedacht dat ik ook nog weer buiten zou lopen en kunnen genieten .
Wat is het ergste wat je mee gemaakt hebt .of overkomen is?
En daar n heerlijke dag gehad. Met schitterend weer .en weer levensmoed gekregen . Had nl niet gedacht dat ik ook nog weer buiten zou lopen en kunnen genieten .
Wat is het ergste wat je mee gemaakt hebt .of overkomen is?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zaterdag 11 juni 2016 om 23:44
zaterdag 11 juni 2016 om 23:58
Van lachen! Om mezelf, om de situatie, om ellendige shit enz. Lukt natuurlijk ook heel vaak niet, want soms is het moeilijk om ergens de lol van in te zien. Maar als t wel lukt dan ben ik blij,
En van frietsaus van de Mac natuurlijk!
Kan jij een stekker aan een snoer zetten en dan ook zo dat e.e.a. ook daadwerkelijk doet wat het moet doen?
En van frietsaus van de Mac natuurlijk!
Kan jij een stekker aan een snoer zetten en dan ook zo dat e.e.a. ook daadwerkelijk doet wat het moet doen?