***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Nee, ze bedoelt de naam van Puk (mijn vriend heeft trouwens ook een mooie naam! ).
Hihi... ik zei toch al dat er altijd iemand bevalt als ik er even niet ben

Gelefilciteerd met jullie dochter en zusje Layla, Laylaman en Zahra!!!!!

Blij dat we weer heel thuis zijn. Moesten vandaag voor een familiereunie z'n 200 km heen rijden en 200 km. terug door die hele mooie sneeuw. Gelukkig heeft man gereden en die rijdt goed (we hadden schoonpa en schoonma meegenomen en mijn schoonvader is niet zo'n heel fijne chauffeur) Fleur heeft zich prima vermaakt en was ook tijdens de autorit heel lief. Ze is wel in 1 dag snotverkouden geworden en helemaal benauwd. maar even goed in de gaten houden dus.

Morgen nog een dagje vrij, dus dan kom ik even verder bijlezen en reageren.
Fach, het gebeurt eigenlijk zelden dat ze tegelijkertijd ziek zijn! Sterker nog, ik kan me, op de prikjes na, niet herinneren dat ik twee zieke jochies in huis had...

Je hebt de naam trouwens goed! Ik denk dat ik wel weet waarom ik twijfel: de vader van A. had de naam goed geraden (mijn moeder blijkt me beter te kennen dan ik dacht!) en sprak het op zo'n stomme manier uit, dat ik echt in shock was. Dat zit dus nog steeds in mijn hoofd en ik krijg het er maar niet uit! Potdorie!
Ik ben niet de snuggerste...

Steijn en Hugo zijn wel eens samen ziek geweest en nog niet eens zo lang geleden! Ze hadden toen op een zaterdagnacht allebei overgegeven, maar dat schijnt aan de neusamandeltjes te liggen (???). Hihi, ik had toen zo'n butnacht, dat ik het verdrongen heb!
Och jeetje Muis, ook Steijn nog ziek, pff, succes ermee.

Puk ook al niet in zijn element. Maar is hij ook vooral erg aanhankelijk?

Normaal gesproken zou ik het heerlijk vinden, Finn is bijna nooit meer aanhankelijk. Hij wil wel knuffelen, maar alleen als hij dat wil, en gewoon even een knuffel en dan weer door. Nu wil hij ineens continue vooral bij mij op schoot. Lief, maar niet zo aangenaam met een pijnlijk bovenbeen.

Het sneeuwt hier ineens echt enorm hard. Er ligt momenteel zeker 10 cm en het gaat maar door. Schitterend!

Alleen jammer dat we morgen moeten werken. Hoewel ik toch niet echt in staat zou zijn om te gaan skieen ofzo. Jammer.
Laar, de naam van Puk viel af toen mijn naamgenoot en nicht van A. een zoontje kreeg met dezelfde naam! Ik vond het te ver gaan dat zowel de moeders als de kinders dezelfde naam zouden hebben!
Huh? Wat heeft jouw moeder met de vader van A. te maken? (dan breek ik even mijn hersenen over hoe je die naam gek kunt uitspreken...).

Muis, ik zei toch dat ik dacht dat Puk allergisch was? Ik bedenk me nu dat hij na die enorme niesbuien bij jou niet meer heeft geniest, totdat vandaag en we hadden de kat van de buren gisteren binnen. Gek.

Shit (oh nee, dat zou ik afleren...)wat is het laat, snel naar bed!
Over sneeuw gesproken: waar kan je leuke sleetjes kopen? Hier ligt ook een mooi pak sneeuw en ik wil best sleetje gaan rijden met de jongens, maar ik heb geen slee! Erger nog: ik zou niet weten waar ik er een zou kunnen kopen!
Muis, naar mijn gevoel zijn Steijn en Hugo idd wel vaker samen ziek, maar kan aan mij liggen.

De naam van Puk dus, die is ook leuk!!
Oh ja, dat was het. Ik ben zo vergeetachtig vandaag! Dus wel de naam van vriend? Hele mooie naam (en denk er nog steeds hetzelfde over. Niet teveel piekeren). Overigens kan die naam afgekort heel ordinair worden uitgesproken.

Puk was idd heel aanhankelijk, maar na ene halve dag een jochie (letterlijk!) aan mijn been wilde ik wel weer wat bewegingsvrijheid....
Speelgoedwinkel en de Hema.

oh ja, ik ging naar bed. Slaap lekker!
Aaah, is Puk allergisch voor katten? Wat sneu! Ik had ze eigenlijk best naar buiten kunnen mikken; had hem een heleboel genies gescheeld!

Mijn ouders en de ouders van A. zijn buren (zeg maar niets...). De vader van A. zat zich af te vragen hoe wij Ernie gingen noemen en mijn moeder zei toen dat ze de naam van Puk of M. vermoedde. Knap, want ik had die namen tijdens de zwangerschap van Steijn en Huug laten vallen, maar daarna nooit meer. De naam van Puk werd het niet meer (zie vorige post), dus toen moest het wel M. worden, was haar redenatie. Tja, ze kent me dus beter dan ik dacht!
Ah, dus niet de naam van Puk... dus de naam van vriend van lara? Huh??

Ik zie ook niet hoe je M. raar uit kunt spreken trouwens!

Volgens mij kan je sleetjes bij de bouwmarkt kopen gamma, karwei enzo..
Fach, echt? Volgens mij is het een overlevingsstrategie van me om dat soort dingen gewoon heel snel te vergeten!

Laar, ik ben benieuwd hoe je de afkorting van de naam van je vriend ordinair uitspreekt! Thanks voor de tip, trouwens. Ik ga morgen maar eens naar de Hema.

En nu ga ik slapen! (dat wilde ik eigenlijk meer een uur geleden al, maar toen zat ik met een blerend Steijntje)
En nu ga ik me dus de hele nacht afvragen hoe de vriend van Lara heet.. hyves??

Welterusten trouwens!
Fach en Laar: denk je de naam M. eens in. Spreek het vervolgens met een hete aardappel en erg langgerekt uit en gruwel van wat je dan krijgt!

Overigens bedenk ik me net dat je op die manier van elke naam een lelijke naam maakt...

En nu ga ik echt tukken!

Trusten moppies!
*grinnik*
Fach, kijk eens op Hyves!

*rot nu echt op*
Jeetje wat een drukte hier ineens. Gezelli.

Muis, ik vind beide namen leuk. Persoonlijk vind ik M iets beter bij Hugo en Steijn passen. Kan me trouwens niet voorstellen hoe dit vreemd uit te spreken is.

Wow, je ouders en schoonouders buren? Da's ... tja ... makkelijk? Leuk? eng? .. vreemd!

Ik vind beide in hetzelfde dorp al apart! Zijn ze goede vrienden?

Ik ga ook slapen, welterusten!
Mijn ouders en schoonmoeder wonen ook bij elkaar in de buurt maar ze gaan nooit bij elkaar op bezoek of id.
Swis, ze zijn geen goede vrienden, maar spreken elkaar regelmatig bij de Albert Heijn. (je bent buren of je bent het niet!) Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet zo leuk vind dat ze bij elkaar in de buurt wonen, want verhalen worden wel eens heel anders doorverteld dan dat ze werkelijk zijn. Ik weet niet, maar op de een of andere manier heb ik het idee dat ik een deel van mijn privacy kwijt ben. Het is dat ik A. zo leuk en lief vind, anders had ik echt iemand uit een heel andere stad gezocht!

Gister lag hier toch een mooi pak sneeuw en wilde ik een slee kopen? Nou, ik keek net uit het raam en alles is gesmolten!
hier is ook alle sneeuw weg en bovendien hebbenw e hier ook een zeehondje in huis sinds afgelopen nacht. Met koorts helaas. Fleur voelt zich niks lekker en heeft maar 5 lepeltjes pap gegeten vanochtend. Dat wordt een rustig dagje denk ik...
Hier ook geen sneeuw meer helaas.

Het ging vannacht echt hartstikke goed. Ole is maar 2 keer wakker geworden, 1 keer om 24.00 uur en viel binnen 10 minuten weer in slaap en 1 keer om 5 uur en viel binnen 10 minuten weer in slaap. Om 7 uur was hij echt wakker. Dit werpt wel heel snel zijn vruchten af! Hopelijk zet dit zo door!

Ik heb wel pijn aan mijn borsten vooral als Ole of Kaj erbovenop klimmen of ik Ole vastheb. Vraag me af of ik dadelijk nog moet kolven of dat ik er gewoon even doorheen moet. Heb alleen geen zin in een borstontsteking of id. Hoe is dat bij jullie gegaan toen jullie stopten?

Beterschap voor Fleur!

Hoe is het met Hugo en Steijn?
Fachat: dat klink goed zeg!! Ole wordt nog een echte slaapkop zo. Ik heb nooit hoeven kolven met afbouwen van de borstvoeding. Maar bij mij liep het ook wel ineens heel hard terug zodra ik een voeding ging vervangen door KV.

Fleur ligt alweer vanaf half negen in bed. Ik denk echt dat ze bijna de hele dag gaat slapen. Ben meteen maar even aan het regelen wat de we rest van de week gaan doen als ze ziek blijft en ebn dan wel erg blij met mijn moeder die erg weinig werkt en in noodsituaties vrijwel altijd in kan springen!

Zo, nu ga ik even fijn strijken en opruimen zodat ik dadelijk weer een welverdiende pauze kan gaan nemen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven