Internetdaten - deel 6

16-05-2016 20:13 1341 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3003 posts is het tijd voor een nieuw topic...

Iedereen mag meeschrijven, zo lang je maar schrijft met respect voor elkaar.

Over internetdaten: de do's en don'ts, gekke ervaringen, leuke en minder leuke ervaringen, tips en lieve woorden als het even niet zo goed gaat.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Zo, tijd voor een uitgebreide reactie. Het is een beetje druk in mijn agenda, maar het aftellen naar mijn vakantie is begonnen.

Ogut, wat fijn dat je gewoon een vriendschap kan onderhouden met moeilijke man. Je klinkt een stuk relaxter, misschien dat dat het daten wel wat makkelijker maakt. Jammer dat de man in de winkel niets was, op naar de volgende.

Ik denk dat je trouwens het vinden van liefde moet vergelijken met een goede vriendschap. Waarom klikt het met de ene vanaf dag 1 enorm goed en en heb je bij andere ook hele leuke meiden geen behoefte om contact te houden. Kan je ook niet echt uitleggen en daar maakt niemand een punt van. Maar bij een mogelijk partner moet ineens alles beredeneerd en verklaard worden.

Minaa, is de rust weer volledig terug bij jou met date?

Syb, jammer dat de vrouwen weinig benaderbaar waren. Ik denk dat er een verschil zit in d groepen. Met een grote groep willen ze vaak gewoon lol hebben met vriendinnen, in een kleiner gezelschap staan ze meestal wel open voor contact met andere.

Ach en een postorder bruid als backup is ook een best fijne instelling

Oh en die langere mannen met een kleine vrouw, moeten ze lekker zelf weten. Maar niet gaan klagen dat het zoenen dan zo lastig is.

Nona, wel goed dat festivalman eerlijk is maar de boodschap is natuurlijk niet leuk. Als het jou te veel doet kan je denk ik beter het contact gewoon helemaal afkappen. Een back-up in de vorm van een FWB is altijd fijn om te hebben.

Famke, ik ben geloof ik te zelfstandig, kan mannen het gevoel geven dat ze een beetje overbodig zijn omdat ik alles zelf wel regel. En ik heb een beetje OCD, waar in je eentje prima mee te leven is

Ik vind het wel knap dat je contact kan houden met al die mannen als je hoofd niet naar daten staat, bij mij zijn na een tijdje de online onderwerpen eigenlijk wel op.

Daarop inhakende denk ik wel dat de mannen die wachten misschien niet echt een optie zijn. Ik wilde ook altijd met de mannen daten die niet zo geïnteresseerd waren in mij, die waren onbereikbaar en dus spannend. Maar ja, mensen die op onbereikbare partners vallen hebben meestal geen interesse meer als je wel bereikbaar bent. Maar dit is mijn huis/tuin/keuken psychologie, hoop dat jij het tegendeel gaat bewijzen.

Imo, wat is er met latter gebeurd dat je weer op de IC site zit?

Mok, je hebt wel veel tegenslag de laatste tijd. Lege nest syndroom kun je al jaren zien aankomen, maar is toch even naar als het zover is. Zeker als je andere zoon het nog moeilijk heeft en je hart net weer een beetje gebroken is. Hoop dat je veel chocolade hebt gehad en als ik die mannen in het schap vind dat lat ik je het weten.

Mijn naam is trouwens ook snel terug te vinden, dus weet dat mensen meestal mij wel googlen, maar krijg daar gelukkig eigenlijk nooit opmerkingen over. Vind het wel vreemd als een man zijn naam niet geeft als jij je naam al wel hebt gegeven, zou denk ik ook een next doen (hoewel hele leuke mannen weer meer krediet hebben).

Wink, lastig dat je twijfel blijft houden over voorjaarsman. Volgens mij heb je zelf hier een keer gezegd om het een bepaalde tijd te geven, die tijd er voor te gaan en daarna te evalueren of het iets gaat worden? Als je zo blijft twijfelen gaat het nooit iets worden omdat jij er dan niet voor gaat en hij gaat dat waarschijnlijk merken en gaat er dus ook niet voor. Ik zal mijn uit de kast halen, maar denk dat de meeste wijsheid achteraf gaat komen.

Corona, welkom terug. Jammer dat je in hetzelfde schuitje als de meeste van ons zit. Even een pauze kan geen kwaad, je merkt vanzelf wanneer je er weer aan toe bent.

Amy, die 2 maanden herken ik wel, dan moet het een naam gaan krijgen en blijken de mannen dat helemaal niet te willen. Ik weet niet of je er wat aan kan doen om dat te veranderen, in elk geval weet ik het niet.

Pat, de date was dus leuk, maar door praktische bezwaren gaat het niets worden? Of trek ik dan de verkeerde conclusie uit je bericht.

Mijn date (late we hem italiaan noemen, want dat spreekt die goed) was best gezellig. Hoewel die het op een juppen manier over zijn vriendjes heeft en qua uiterlijk ook niet woest aantrekkelijk was, had ik aan het eind van de avond ook niet het idee al met hem uitgekletst te zijn.

Ik mis de kriebel die ik met ex-date wel vanaf de eerste date had. En nu twijfel ik of ik dit een kans moet geven terwijl ik vorige keer zei, als je iemand leuk vind dan merk je het echt wel. Aan de andere kant wat is er mis met het een tweede/derde date te geven en daarna te bepalen of het wat word. We hebben nog app contact gehad vandaag, denk dat hij er een beetje zelfde instaat, hoewel we dat niet uitgesproken hebben naar elkaar. Hij zit nu in het buitenland voor zijn werk en ik ga volgende week, dus over 3 weken gaan we wel zien of er nog contact is en er een nieuwe date komt.

Verder loopt het andere lijntje nog, waar ik al eens een drankje had geopperd en hij daar niet op inging. Hij kwam nu zelf met het voorstel tot een drankje, ik heb hem 2 data voor mijn vakantie gegeven, dus dat loopt nog.

En er is nog een derde lijntje. Het word wel een beetje ingewikkeld want alle namen beginnen met een A, dus excel begint wel nodig te worden haha. Dit gesprek begon echt niet serieus, weet niet zo goed wat ik van hem moet vinden, maar gesprek begint zich eigenlijk wel leuk te ontwikkelen. Die date gaat in elk geval pas na de vakantie zijn.
Bren. Praktisch gezien klopt het wat je zegt. Het is praktisch gezien met de ouderregeling. Het is vroeg om daar over na te denken, maar hoort er wel bij. Verhuizen in de toekomst gezien zou voor een betekenen dat het consequenties heeft voor de regeling die er is. Latten is niet wat de voorkeur voor beiden zou zijn. Buiten het veel minder van de kinderen gaan zien bij zo een beslissing. Zo kunnen dingen met real life gesprekken veel duidelijker worden zoals nu.
Dank jullie voor de lieve berichten. Ik moet zeggen dat ik enorm baal over hoe het gelopen is maar na een nachtje slapen mezelf toch weer een stuk minder zielig vind. It's his loss.

Famke in antwoord op je vraag...ook zo'n leuk verhaal. Ik had na 3 weken met m afgesproken en op de dag van de afspraak hoorde ik niets. We hadden wel plaats, maar geen tijd afgesproken. Dus ik stuurde een whatsapp, kwam niet door, profielfoto weg, geen connectie met wa. Heel raar. Niks gehoord die avond dus date ging niet door. Volgende dag gevonden op FB bleek dat zijn mobiel gestolen was. Dus hij voegt me toe op fb, geeft me zijn andere/nieuwe nummer en we zouden de week erop afspreken. 2 dagen voor date...ben ik verwijderd en geblokkeerd op fb en whatsapp. Zijn laatste bericht was zin om je te zien en hoe was je dag. Heeeeel apart.
Corona. Welkom terug. Jammer genoeg lees ik dat jij ook hetzelfde hebt als de meesten hier. Het moment dat het goed voelt om weer te daten komt vanzelf.

Bren. Het aftellen is begonnen. Wel een lekker vooruitzicht na de mislukte dates. Even daar niet mee bezig zijn. Ben je al in de vakantiemodus. Ik heb nog een weekend regen ? en dan lekker naar de zon.

Het is helemaal niet verkeerd om het een 2e /3e date te geven. Dan is het beeld van iemand beter en is een keuze rustig en weloverwogen genomen.

Je vergelijking met vriendschap is ook zo. Al komen er wel andere dingen bij liefde kijken. De intensere band, de intimiteit en de dingen die je in een persoon wil vinden. Het is het verder wel te vergelijken. Het gevoel bij iemand. Net als met collega’s. Met de een kan je beter opschieten dan met de ander.

Amy. Iets kuiser (het pas doen na een date of 4) zijn geeft wel een singaal of een man het ook echt alleen voor de neuk doet. Als er interesse is dan wacht hij wel en vind het niet erg dat te doen. Op deze manier filter je zeker de type die even makkelijk een leuke nacht willen scoren. Misschien ook de mannen die na 2 maanden af gaan haken omdat het te heet onder hun voeten wordt. Helemaal uitsluiten lukt helaas niet

Mok. Ik ben 2 keer naar een singlesfeest van RP geweest. Van Lexa nog niet. Het zijn leuke events. Het is wel leuker om zelf een introducee mee te nemen. Alleen kan ook, maar dan toch eerst bezig mensen op te zoeken voor aanspraak. En zeker herkenbaar, een leuk leven maar toch een gemis. Kinderen worden groot. Gaan hun eigen vleugels spreiden en dan blijft er nog meer tijd over jezelf over. Dan is de leegte groter na de lange drukke gezellige tijd dat ze nog thuis woonden. Heb het idee dat mensen met jonge kinderen dat vaak nog niet beseffen dat er steeds meer ruimte komt. Als ze jong zijn moet je nog veel voor ze doen, maar wordt steeds minder.

Wink. Helaas heb ik geen gouden tip om te geven om de mannen te filteren die alleen voor de leuk gaan. Er wat langer, na een paar dates, mee wachten zou iets kunnen helpen.
Heb maar kort tijd dus op iedereen in gaan gaat niet lukken, helaas.

Voor jullie kan ik ook niks verbergen he? Ik denk dat mijn roze bril even beslagen is door de regen ofzo.

Er is eigenlijk niets veranderd bij ons, t is alleen dat de twijfel bij mijzelf is toegeslagen.

Door wisselende diensten hebben we amper contact, ook online. Hoewel we wel dingen sturen, maar t antwoord dan uren later pas lezen. Hij slaapt als ik wakker ben en andersom eigenlijk. En hij is wakker als ik druk aan t werk ben (en dus niet de hele tijd kan appen) als ik dan eindelijk in relaxmodus op de bank zit en m eigenlijk graag zou spreken slaapt hij weer.

Dat maakt gewoon dat je meer zit te denken en prakkezeren w.s.

Gelukkig sliep hij op zijn eigenlijke slaaptijd niet en belde me of ik tijd had. Dat had ik dus elkaar toch nog gezien. Het rare is dat ik dan geen enkele twijfel heb.

Dan weet ik t zeker en is t jippie-gevoel er weer helemaal.

Maar de volgende dag ga ik weer aan mezelf twijfelen. Ik zeg altijd dat ik niet wil samenwonen en zeker ook geen man wil die continu bij me wil zijn (ook te lang vrijgezel vrees ik) maar wil ik dat wel?

Nu ik er 1 getroffen heb die dat ook wil ga ik aan mijn eigen wensen twijfelen.

Hij heeft door prive omstandigheden erg weinig tijd.

Teveel werk ivm de financiën en 2 huizen om te onderhouden kost gewoon veel tijd. Tel daarbij op n ex waarmee t ook nog bepaald niet soepel loopt, kortom best complex.

N man die veel langer dan n half jaar alleen is is geen enkele garantie op dat alles geregeld is.

Ergens in die weinige tijd perst ie mij er dan tussendoor.

Dat doet ie wel hoor, dat is t niet. Maar blijft ie dat doen? Houd ie dat vol?

Nou ja dat zijn zo de beslommeringen waar ik over na denk.

Verder was t weer erg leuk!! Met het onverwachte afspraakje. Denk dat we elkaar ergens in t weekend weer zien.

We zien wel waar t heen loopt.

groeten minaa
Minaa, je zegt het zelf, je denkt te veel na. Het is de clou om te genieten van het hier en nu, en de toekomst de toekomst te laten. Lastig als je veel nadenktijd hebt, maar probeer je daarvan af te zetten. Het kan geen kwaad je eigen wensen eens onder de loep te nemen, met de juiste persoon zou je best eens kunnen besluiten om dat LAT-verhaal los te laten, bijvoorbeeld. Maar dat zijn zaken die je nu nog lang niet hoeft te beslissen, zolang kennen jullie elkaar nog niet. Hij doet veel moeite voor je (en jij ook voor hem neem ik aan), dat is waar het nu om draait.

Mikki, hoe is het met jou?
Ik vind ook dat je er teveel over nadenkt Minaa. Ik herken dat wel. Je hebt een heel idee over hoe je het wilt inrichten of niet, maar ik denk toch dat vooral in de liefde het belangerijk is om niet star aan dingen vast moet blijven houden. Het leven is dynamisch, dingen kunnen veranderen, jij ook. Geniet van het hier en nu. Want dat er wat te genieten is, is toch heerlijk?

Pat je hebt gelijk hoor. Je weet nooit iemand zijn intenties van tevoren. Als ik zelf al denk "leuk voor de neuk" dan ben ik ook niet zo moeilijk. Wordt dat toch meer omdat we dat beiden willen is dat mooi meegenomen. Maar als ik denk goh, hier ga ik tijd in investeren hou ik de eerste paar dates mijn kleren gewoon lekker aan.
@Wink, als je het gevoel hebt dat je genoegen neemt met minder dan is dat misschien iets om te onderzoeken? Dat de onbereikbare mannen aantrekkelijker zijn, ik weet het niet en heb dat ook wel. Ik vraag me alleen af of dat niet toevallig is omdat ik die personen echt leuk vond en het dus duidelijker is dat zij mij niet wilden of dat het echt aan het onbereikbare ligt. Het is lastig om iemand te vinden waarbij je het zelf voelt en hij ook, dus misschien is de aantrekkingskracht wel gewoon het verschil in gevoel? Al die vragen waar geen antwoord op is, irritant! Ik geloof niet in de Elle aanpak, ik denk juist dat je uit moet gaan van wat jij voelt en wilt en niet wat hij voelt en wil. Dat ermee bezig blijven, als we dat toch eens uit konden zetten haha. V.w.b. 'leuk voor de neuk', ik denk dat dit net de jaren '60 is, alles kan en alles mag waardoor dat in de hand gewerkt wordt en dus niet perse aan jou hoeft te liggen. Tegennatuurlijk gedrag vertonen helpt nooit, maar ik denk wel dat als je een date of 3-4 afstand houdt je een deel van de sekszoekers uitsluit omdat ze afhaken. Laat ze maar een beetje moeite doen, wat is iets anders is in mijn ogen dan bewust laten wachten tot Sint Juttemus. Spelletjes geloof ik namelijk weer niet in, het moet lopen zoals het loopt. Maar die eerste dates wat terughoudender helpt mij wel.

@Amy, dat breekpunt is ergens wel logisch. Dan kom je op het punt van door daten omdat er meer in zit of stoppen omdat het toch niet leuk genoeg is. Volgens mij doe je daar weinig aan helaas.

@Mok, deel jouw gevoel. Dat mensen zoeken ok, maar om dat nou aan te geven in het begin? Zou bij mij ook niet ok voelen. En als hij jouw naam weet en jij weet niks van hem en hij wil dat ook niet prijs geven..... nee zou voor mij ook niet goed voelen en ik zou denk ik passen. Herkenbaar ook dat je in het begin van het daten je meer voegde naar de persoon, deed ik ook. En net als jij weet ik inmiddels dat humor onontbeerlijk is voor mij.

@Doordraaier, interessant wel, al heb ik niets met inlezen. Ik ben zo arrogant te denken dat ik mezelf inmiddels meer dan goed ken en ja ik ken mijn valkuilen dus ook. Dat wil alleen niet zeggen dat ik ze kan voorkomen c.q. er niet toch intrap (bij mezelf dus). Ik geloof niet dat de hele wereld bindingsangst of verlatingsangst heeft, het is alleen een makkelijke verklaring voor een afwijzing. Diezelfde persoon bindt zich vaak ineens wel als hij de juiste tegenkomt is mijn ervaring (zelf en om me heen). En natuurlijk komen dingen vanuit jeugd en ervaring, dat vormt je en maakt ook dat je bijv. bepaalde mensen niet date. Al doende leert men toch?

@Syb, wat een mooie uiteenzetting weer. Jij weet duidelijk wat de gemene delers zijn van de vrouwen die interesse hebben en waar jij interesse in hebt. Ik ben echt benieuwd hoe het gaat lopen als jij weer date en wat jij dan mee gaat maken, maar ik kan me zomaar voorstellen dat, omdat je het scherp hebt, misschien best wel goed gaat.

@Pat, natuurlijk gaat het 'fuck yes' gevoel over, maar het zou wel lekker zijn als dat er bij de start is. Ik denk dat als dat gevoel er bij beiden is de start makkelijker gaat en de eerste maanden vanzelf. Als de roze rook dan optrekt heb je wel een basis in gevoel en kun je bouwen en dan ontstaat vertrouwdheid, trots en een band. De vraag is alleen, bij mij, of je echt dat 'fuck yes' gevoel moet hebben of dat het ook zonder kan. Dat het vanuit niets kan groeien geloof ik niet, er moet iets zijn. Maar hoe 'groot' dat 'iets' moet zijn daar ben ik dus nog niet uit. En praktische bezwaren, houd op schei uit. Ik heb praktisch een lastigere situatie dan gemiddeld zoals je weet en ik merk dat dat echt beperkt in keuze. Ik geloof er ook niet in dat bepaalde praktische bezwaren op te lossen zijn door grootse liefde, sommige dingen zijn niet op te lossen waar het om kinderen en afstand gaat. Ik begrijp dat jouw date leuk was, maar dat het praktisch een lastige is? Heb je al besloten wat je doet, date je door of haak je af?

@Bren, waar merk je dat OCD aan als ik vragen mag? En het lijkt ook wel dat hoe langer je alleen bent hoe beter je je redt in je eentje, wat goed is. Maar dat maakt ook dat een relatie lastiger wordt, want je went aan dat alleen zijn en de vrijheid die dat geeft. Ongewild eigenlijk. Ik snap jouw huis/tuin/keuken psychologie hoor en denk daar ook wel zo over. Alleen dit kost geen moeite want er is echt weinig contact dus ik ben dan ook niet snel door onderwerpen heen. Ze wachten in de zin van 'staan open om te daten en willen dat graag', niet in de zin dat ze niet door daten of iets. Denk dat dat wel scheelt. Italiaan klinkt als een twijfelgeval, maar geef dat nog een date, why not? Nee zeggen kan altijd nog. De andere twee dates gewoon zien, wie weet, het is irl altijd anders tenslotte.

@Corona, fijn dat je je iets beter voelt, maar ik snap de nasmaak. Wat een flapdrol! En ook niet respectvol. Je verdient duidelijk meer, al heb je daar nu niks aan.

@Mina, er is niets veranderd maar je twijfelt, er is dus wel iets veranderd.... Ik dacht dat ook al te lezen, wat jammer. Kan het niet zijn dat omdat je elkaar niet heel veel kunt zien je hem mist juist omdat je gevoel goed zit? En dat je daardoor dan aan je eigen wensen gaat twijfelen? Als je het namelijk wel voelt als je hem ziet lijkt het meer 'malen' dan dat het terecht is. En of hij tijd blijft maken en of hij dat vol houdt? Dat merk je toch vanzelf? Erover nadenken geeft het antwoord ook niet tenslotte. Al snap ik het denken als denker wel hoor . En ik zeg niet dat ik denk dat mannen die langer dan 6 maanden alleen zijn geen problemen hebben, maar gevoelsmatig zijn ze vaak wel wat rustiger dan mannen die net alleen zijn. En dan vind ik 6 maanden nog aan de korte kant om emotioneel echt los te zijn (als hij uit een lange relatie komt). Ik hoop dat je de rust weer kan vinden, het ging zo goed.

@Koek, hoe is het met jou?

@Mikki, zelfde vraag als Mok.

@Imo, hoe is het nu met Latter en IC?

B2 heeft geappt en we gaan elkaar dit weekend even zien. Ik denk zondag. Weet niet zo goed of ik er nou zin in heb of niet. Denk dat dat opstartproblemen zijn. Ik ga wel denk ik, al is het maar om te weten wie het is. Hebben al een tijdje contact al is het dan niet erg veel. Wel gek hoor weer starten met daten.
Pat, hoe graag je het ook anders zou willen gaan kinderen gewoon voor en kunnen praktische problemen een relatie toch onmogelijk maken. Of je moet concessies gaan doen, toch latten omdat je liever lat dan geen relatie hebt totdat de kinderen volwassen zijn (maar dat duurt bij jou geloof ik nog wel even).

Gewoon eerst maar even op vakantie, dan is de wereld daarna weer een stuk mooier. Ik ben echt aan het aftellen, mag nog 3 dagen werken, maar valt me echt zwaar. Merk dat ex-date me toch wel veel energie gekost heeft en heb nog twee grote stress punten op mijn werk (lijkt nu opgelost) dus dat helpt ook niet mee.

Minaa, als ik het zo lees twijfel je onterecht aan zijn intenties. Ondanks drukke schema maakt hij tijd voor je vrij, voor mij het belangrijkste signaal dat hij je graag ziet. Ik kan natuurlijk niet inschatten of jouw twijfel niet voorkomt uit een eigen gevoel dat je iets mist.

Famke, mijn OCD is vooral dat ik het heel fijn vind dat dingen precies daar en zo liggen zoals het volgens mij hoort. Vooral mijn bestekla moet het ontgelden en bij meer stress ook de kastjes ????.

Leuk dat er een date met B2 komt, misschien wel fijn om met iemand die je toch al een tijd spreekt te beginnen om het daten weer op te pakken. Je moet een keer weer beginnen en dit is wat laagdrempeliger en de verwachtingen zullen lager zijn (hij weet ook dat je er niet volledig aan toe bent).

Ik denk dat ik voorlopig even deze 3 lijntjes hou, Italiaan krijgt een tweede date als we over 3 weken nog contact hebben want ga sowieso dan weer een leuke avond hebben. En die andere twee ben ik op basis van het gesprek ook wel nieuwsgierig naar geworden, dus die krijgen ook gewoon een date.
Mok, heb nog wel een reep Tony Chocolonely voor je, caramel met zeezout. PB me je adres maar ff.

Syb, alles kost inderdaad geld. Ben zelf niet materialistisch, maar mijn grootste nachtmerrie is weer in de armoede van mijn jeugd terecht komen, dus ik moet eerlijk zeggen (bloos) dat ik altijd wel uitzoek of dates werk hebben of niet.

Renske, jouw reactie op Wink vond ik heel mooi. Ook heel herkenbaar, heb er veel aan gehad. Zelfde geldt voor jouw reactie Pat.

Corona

Minaa, fijn dat je vrienden hebt met wie je je ervaringen kunt delen. Heb ik niet, 1 vriendin die ik wel eens wat vertel, maar je wilt inderdaad niet altijd gaan vertellen dat het hem weer niet is...

Amy, wat is net niet ? Een 100% heb ik nog nooit meegemaakt, niets en niemand is perfect. Maar wel goede relaties gehad.

Fam, kan me vinden in je klaagzang hoor, je verwoordt het goed. Heb zelf nog steeds de hoop om onverwacht tegen iemand aan te botsen net zoals met mijn overleden vriend.

Mok, RP1 is gewoon een rare en jou niet waard.

Wink, je hebt gewoon de juiste nog niet getroffen, mankeert niets aan jou.

Doordraaier, welkom. Ga ook niet echt lezen over dit soort dingen, is toch een gevoelskwestie. Waar ik van plan ben niet meer te veel over na te denken, te analyseren, maar meer te voelen.

Syb, heel herkenbaar. Even niets op te zeggen.
En toen was er nog een bladzijde

Brennan, wat je zegt over die klik is heel mooi. En inderdaad, komt het op relaties aan moet alles beredeneerd worden, doe je nooit bij vriendschappen eigenlijk. Moeilijke man en ikke, wij hebben beiden kennelijk de behoefte om contact te houden. Wel een klik, maar dan een vriendschappelijke. Als het met Italiaan gezellig was, kun je er nog een gezellige avond aan vast plakken, waarom niet. En wie weet. Blij dat je weer een beetje over je teleurstelling heen bent.

Corona die vent is een zak zeg.

Minaa... Ondanks je beslagen bril klinkt het toch gewoon fijn, jullie doen echt moeite voor elkaar.

Ben ook benieuwd hoe het met Mikki is.

Trouwens nog even Syb: met Fam eens, jij kunt het zo mooi verwoorden.

Koek en Imo, zelfde vraag als Fam.

Fam, veel plezier met B2 he.

Veel plezier op vakantie Brennan, geniet ervan. Als jouw bestekgewoonte OCD is, heb ik dat ook met andere dingen :-) leuke dingetjes moeten precies zo staan, als iemand het verplaatst zet ik het terug.
Ff snel: moet weg. Latter is nog tzelfde. Weinig tijd. Onze wekelijkse meets zijn overigens wel uit zijn initiatief de laatste tijd.

Op ic om n vriendin te introduceren en er blijven hangen omdat ik me verveelde. En nu ingeschreven op n borrel (die zijn altijd leuk) en ik weet niet of je account nog actief moet staan.

Merk gewoon dat ik n beetje meer aandacht en knuffels nodig heb op t moment dan ik van hem krijg. Mss dat ik daarom wat lamlendig op ic zit. Of zo.

He
Over googelen............ik probeer potentiele dates ook altijd te googelen. Maar meestal pas tegen de tijd dat er afgesproken gaat worden. En nee dat zeg ik dan doorgaans niet.

Ook ik ben makkelijk te googelen. Ook n uitvloeisel van mijn werk, zelf met mijn voornaam+woonplaats+beroep al. Ik hoor ook regelmatig dat dates dat doen. Afhankelijk van het stadium waarin we verkeren irriteert me dat of niet.

Is het na 2 avonden chatten dan irriteert het me............in een later stadium niet.

Ik had vorige week ofzo nog dat een ex-lijntje op tinder me gegoogeld had. En mij een vriendschapsverzoek gestuurd had op Facebook. Dat is me al s eerder gebeurd. Van die lijntjes waarvan je besluit dat je er géén real life contact mee wilt en die je dat ook (keurig) gemeld hebt.

Dit lijntje had (dat weet ik zeker) zelf minder info dus kon me ws niet eens makkelijk googelen en toch mij gevonden. Brrr van zulke mensen krijg ik zelfs de kriebels.

En ik had nadat ik mijn tinderaccount had opgeheven zelfs mijn profielfoto op Facebook veranderd dus op foto kan hij mij zeker niet gevonden hebben. Eng zulke mannen. Geblokkeerd dus.

Ook stuurde mijn vorige date me vorig weekend opeens n appje.

De man voor deze tinderdate dus. De man die begon over erotische massages............en die nogal boos was nadat ik zei dat dat niet info was die ik op dat moment wilde weten.

Ik reageerde ws niet zo vriendelijk/toegankelijk (was ook net wakker) en wist niet wie t was omdat ik zijn nummer al uit de foon had gekiept.

Wederom zo gepikeerd en boos.

Heb m nu maar geblokt dus.

Met mijn tinderdate gaat t nog even t zelfde. Ik denk dat Fam het het beste duid.

Ik mis m denk ik. Niet lijfelijk. Maar het directe contact.

Berichtjes en n halve dag later iets retour maakt ook dat je er lang op moet wachten en dus over kan malen wat ie zal antwoorden of ervan vind.............Denk ik.

De twijfel zit trouwens compleet bij mijzelf, aan zijn intenties twijfel ik geen moment.

Ik merk gewoon dat ik m té graag wil zien ook.

M allerlei kleine futiliteitjes wil vertellen waar t dan niet van komt, juist omdat je dat contact niet hebt.

Niet dat dat belangrijke dingen zijn, welnee.............maar t maakt dat je je een soort van verbonden voelt geloof ik.

Nou ja volgende week is er ws iets meer tijd dus t maar even inhalen.

Overigens voor de goede orde en voor er weer misverstanden ontstaan: Hij is al meer dan 3 jaar alleenstaand.

Het half jaar sloeg op n voorgaande reactie waarbij n lijntje nog maar een maand alleenstaand was.

Fijn weekend! En Bren en Pat fijne vakantie!

groetjes minaa
Heb mezelf maar weer van ic afgegooid. Tis dan wel geen echte dating website maar er n Beetje lamlendig ophangen slaat ook nergens op. Eigenlijk.
Ogut, dankjewel. Nog 2 dagen werken ... ik ben echt aan het aftellen dus dat genieten gaat wel lukken.

Imo, jammer dat het even minder gaat tussen jou en latter. Ik kan me dat lamlendige gevoel heel goed voorstellen en ook dat je dan op zoek gaat naar iets anders. Maar iets anders zoeken terwijl je daar niet voor gaat, levert denk ik ook niet iemand op die jou meer liefde en aandacht geeft. Ik hoop dat deze fase bij latter snel over gaat.

Heb ik trouwens iets gemist dat IC geen echte dating site is? Ik haal al mijn dates daar vandaan

Minaa, geen aandacht besteden aan die andere mannen, die hebben hun kans gehad, verspeelde energie om je daar nog druk over te maken. Gewoon de focus op huidige date houden.

Ik ga dinsdag nog op date met lijntje 2, voor het gemak vanaf nu sportieve man genaamd. Gesprekken zijn leuk, uiterlijk op de foto's ook wel prima, dus heb er wel zin in. Maar stiekem denk ik dat ik nog aan het daten ben voor de aandacht en nog niet helemaal om de liefde van mijn leven te vinden.
anoniem_6554cb5e124ee wijzigde dit bericht op 02-07-2016 22:00
Reden: spelfouten
% gewijzigd
Bren. Lekker dat je ook aan het aftellen bent. Ik hoef niet meer te werken. Leuk dat een date met sportman nog voor je vakantie gelukt is. Als de man leuk is en hij maakt je heel nieuwsschierig verandert dat gevoel heel makkelijk. Niet zo gek om vlak voor je vakantie er luchtig in staat.

Kinderen gaan zeker voor. Alleen de ouders die dat niet doen die geen co ouder hebben kunnen makkelijker verderop gaan wonen als het om het weekend is. Zo ben ik niet en zal ik ook niet doen. Dan is de afstand niet zo belangrijk en hebben het makkelijker met om verderop te gaan wonen. Latten zou een concessie zijn. Mijn gevoel zegt nu liever van niet. De insteek misschien ooit in toekomst veranderd. Bij mij duurt het 10 tot 15 jaar voordat ze volwassen zijn. Het gevoel van bijna iedereen had ik na de date ook. Na de vakantie zal de wereld er zeker leuker uit zien. Niet zo gek dat je ex date energie heeft gekost. Ik had het even na de mislukte en de twijfelende contacten. Lekker genieten in de zon!

Fam. Heb je met b2 een date afgesproken? Met zomervrouw heb ik het contact gestopt. Praktische over nagedacht. Om dit besluit te nemen maakte het ook makkelijker dat er op de eerste date niet direct het yes gevoel er was. Die op een eerste date natuurlijk ook eerder niet dan wel er is. Het goed voor nu. Eerst maar vakantie

Min. Probeer er een manier in te vinden om met het gevoel om te kunnen gaan. Zal niet even makkelijk zijn. Het malen komt als ik het goed begrijp door het gemis en elkaar niet zo veel kunnen zien als je zou willen. Kan het je het met hem bespreken? Of vind je dat nog te vroeg. Als hij contact blijft zoeken en laat zien dat hij hetzelfde voelt is er denk ik niets aan de hand om zorgen over te maken. Wat Fam zegt over kort uit een relatie zijn kan waar zijn. Het maakt het wel anders als een man/vrouw binnen de relatie al afscheid aan het nemen was. Dan is er al langer geleden afstand genomen. Dat is alleen moeilijk in te schatten of het zo is als je iemand nog maar kort kent.

Syb. Je hebt het duidelijk voor ogen welke vrouw wel en welke wel oprechte interesse. Voor jezelf ook heel goed. Mooi weer beschreven.

Mikki Hoe is het met jou?

Imo. Balen dat het minder even minder gaat met latter. Als ik mij goed herinner was er vorige zomer een break up door een zelfde soort gevoel (? )Toen veel genoten van andere aandacht. Ik vind het knap dat je het zo volhoud. Het lijkt dat het verschil in behoefte (meer genegenheid en warmte naar elkaar toe) nu weer naar boven komt. Hopelijk gaat deze fase met latter snel voorbij

Om nog even terug te komen op de leuk voor de neuk mannen is wachten met intiem tot een date te zijn tot een date 4 / 5 geen verkeerd idee. Als een man interesse heeft en nieuwsgierig is wil hij wel wachten is mijn ervaring. Laatst zelf week gehad met dates waar meer mee gebeurde dan alleen een drankje. Leuk om in te eindigen. Er was geen interesse in meer en als het gebeurd ga ik het niet uit de weg. Als een vrouw mij nieuwsgierig maakt zou het niet uitmaken als het een paar dates zou duren. De spanning blijft toch wel als je iemand leuk vind en dan gaat het de eerste dates om elkaar te leren kennen.
Pat, fijne vakantie. Tja wachten is mss beter. Ook al heb je zin. Als n kerel echt interesse heeft wacht ie wel. mss idd stoppen bij zoenen en knuffelen. Want als je seks hebt met gevoel en t blijkt voor de neuk voel je je daarna gebruikt. Als beiden t voor de neuk doen niets mis mee.

Mina: het is take it or leave it. Hij lijkt zn best te doen. Mss kwestie van modus vinden?

Brennan: ic is natuurlijk wel date site. Maar ik bedoelde niet n serieuze. Maar ik ben er al weer af.... En ik herken je daten om aandacht. Ik heb nu ook zo'n periode, dat ik meer aandacht an warmte nodig heb. Latter levert t ff niet. Moet eerlijk zeggen dat ik nu heel veel moeite heb om getrouwde man op afstand te houden. Hij is nl zo lief in zn opmerkingen. De manier hoe ie me even aanraakt etc. Ik wil helemaal geen getrouwde kerel maar ik kan me steeds meer voorstellen hoe iemand er toch voor kan vallen. Ook n aandacht dingetje. Binnenkort toch maar ff met latter spreken. Want ik merk dat ik door zijn gedrag steeds meer afstand neem. Kan ook niet goed zijn.
@Bren, sportieve man is man die eerder niet op voorstel inging en zelf met iets kwam later toch? Leuk dat het toch van de grond komt. En daarna vakantie, heerlijk. Vast veel plezier! En vast beter weer dan hier .Dat klinkt inderdaad als een lichte vorm van OCD. Ik heb een familielid dat panisch wordt als er iets niet goed staat bijv. Heel lastig. Ja met date dacht ik ook zoiets, hij weet ervan en volgens mij is hij type 'ik zou het leuk vinden als ik een relatie krijg, maar hard op zoek ben ik niet'. Geen druk, dat vind ik fijn.

@Og, hoe is het met jou? Nog dates in het vooruitzicht of ligt dat helemaal stil?

@Mina, ik snap het wel dat je het contact mist en dat doordat er veel tijd tussen zit de band niet gevormd of behouden wordt. Vind ik ook altijd lastig, maar probeer te vertrouwen op hoe het gaat als jullie samen zijn. Het feit dat hij echt z'n best doet om tijd te maken vind ik ook wat waard. Dat je hem mist is een goed teken toch? Die andere mensen laten voor wat het is, zorgt alleen maar voor onrust als je het mij vraagt.

@Pat, ik denk verstandig dat je het hebt afgekapt als het praktisch echt niet past. Dat je geen 'fuck yes' gevoel had maakt dat makkelijker gelukkig. Ik merk dat ook mannen met om het weekend niet zomaar verhuizen, want ze wonen wel vaak bij hun kinderen in de buurt. Ze kunnen wel verhuizen, maar verliezen daardoor het gemak van 'zien' met de kinderen, geef ze eens ongelijk. Kortom, met kinderen daten is èn het gevoel moeten hebben èn het moet praktisch kunnen. Soms lijkt dat onmogelijk, tenzij je wilt latten.

@Imo, tja wat kan ik zeggen. Ik snap je, omdat ik jullie verhaal ken, maar ik blijf het gevoel houden dat je er iets van wilt maken dat het niet is en waarschijnlijk niet wordt. Dat je warmte en aandacht zoekt buiten Latter geeft dat ook aan. Het is alleen K** dat je het wel voor hem voelt en dan is loslaten zo lastig. Ik denk dat je van hem meer accepteert dan je van een andere date zou doen door dat gevoel, je eigen grenzen en met name wat je nodig hebt vervaagt. IC is naar mijn mening net zo veel of weinig een datingsite als Tinder, Lexa of wat dan ook. Misschien niet serieus voor jou, maar ken genoeg mensen die daar daten en/of een relatie aan over gehouden hebben. Het is makkelijk lullen vanaf de zijlijn, maar elke vriendin zou ik het advies geven na te denken of dit nou echt brengt wat je wilt. Het alternatief is beroerd (alleen), maar geeft je wel de kans iemand te treffen die helemaal voor je gaat! Dus dat advies geef ik ook aan jou. Als je afstand neemt gaat er ook iets kapot, wellicht is nogmaals bespreken beter?

V.w.b. getrouwde man, niet doen! Ik heb er jaren met tussenpozen mee gestoeid. Natuurlijk zijn ze lief, want het is voor hen ook een aandachtsdingetje en als je iemand af en toe ziet is het altijd leuk. Wel de lusten niet de lasten, voor allebei. Maar pas alsjeblieft op, als jij iets gaat voelen dan laat je niet zo makkelijk meer los en die kerels blijven meestal waar ze zitten. En als ze al gaan dan krijg je de bak ellende van scheiding, verwerken etc. over je heen. Ook dit snap ik, been there done that, maar maak dat je wegkomt

Zondagavond daten met B2. Is natuurlijk maar 10-15 min verderop, dat scheelt echt met plannen. Heb geen zin en ook geen tegenzin, ik zie het wel. Ik heb het gevoel dat het alle kanten op kan. Of heel leuk of helemaal niks. Qua uiterlijk niet helemaal mijn type, qua stijl wel. Ben wel benieuwd. Ik hoop dat het ja of nee is en niet weer 'leuk, maar ik weet het niet'. We're back in business
Heej veel plezier alvast vanavond, Fam!

Ik heb gisteren een ontzettend leuk familiefeest gehad, dus vanochtend een beetje brak opgestaan. Word ik wakker met een berichtje van een nieuw iemand op RP van bijna 20 jaar jonger dat ik er ontzettend goed uitzie en dat ie verbaasd was over mijn leeftijd en of ik wat te doen heb dit weekend. Ik schoot keihard in de lach. Kreukelkop, halve kater, krakend lijf. Heb 'm vriendelijk bedankt, maar mijn dag begint goed

Contact met RP2 is nog steeds erg leuk. Het is dat ie momenteel niet mobiel is, maar we hebben een weddenschap staan vwb de EK, dus na de finale zal er geheid ergens een biertje worden gedronken.
@Mok, is morgenavond maar bedankt. Leuk die aandacht en mooie opsteker voor je! Leuk dat het contact met RP2 lekker loopt. Begin je gevoelsmatig op te krabbelen?
Oh nog niet helemaal wakker, sorry

Ja, gaat goed. Genoeg afleiding helpt Het is afgesloten, klaar. Dank je voor het vragen
quote:famkej schreef op 02 juli 2016 @ 11:00:

@Og, hoe is het met jou? Nog dates in het vooruitzicht of ligt dat helemaal stil?

Nou... kreeg net een voorstel voor een feestje met 20 collega's van mr. redhead (woont in de buurt) in Amsterdam... En we hebben elkaar nog niet eens ontmoet hihi. Wel een leuke vent, voormalig politieagent en nu bezig de wereld te verbeteren (serieus). Een vent uit Groningen die me stalkt omdat ik niet snel genoeg antwoordt op zijn berichtjes... Nu antwoordt ik dus niet meer. Nou dat was het geloof ik. Zal kunstenaar nog ff berichtje sturen, wel zo beleefd denk ik, dat ik geen klik voel. Gezellig samen met moeilijke man een tattoo gezet, dus ik kan niet zeggen dat het leven saai is hihi. Maar kijk er zelf ook anders tegen aan nu. O ja, collega van moeilijke man heb ik ook wel een oogje op, leuke vent, spontaan praatje, maar geen idee of die vrijgezel is, dus dat laat ik. Ook omdat het een collega van hem is.

Veel plezier morgen met je date Fam, ben benieuwd.

Mok, je klinkt weer goed, blij om.
Pat, lekker vakantie, heel veel plezier en geniet ervan!!!!

Kan me wel voorstellen dat het met kinderen lastiger is om een leuke vrouw te vinden, maar aan de andere kant zijn er ook genoeg samengestelde gezinnen waarbij dat wel gelukt is en werkt. Er is altijd wel een reden te verzinnen waarom iets lastig zou zijn. Waarschijnlijk kijk je een stuk minder naar die bezwaren als het gevoel echt goed zit. Wel fijn om voor jezelf te weten waar bij jou de grens ligt, dan is het makkelijker om die te trekken als je twijfelt over iemand (zoals vakantievrouw).

Fam, dat is idd sportieve man, voorstel kwam nu helemaal uit hem, hij komt naar mijn stad toe. Vind ik toch altijd wel een plus als mannen dat op de eerste date doen. Daarna boeit het me eigenlijk niet waar we afspreken, vind een andere stad ook altijd wel leuk.

Die OCD is trouwens prima onder controle hoor, ik maak er altijd een grapje over en omdat het zich echt beperkt tot de keuken is het eigenlijk nooit een probleem is geweest. De meeste mannen vinden het wel schattig

Fijn dat B2 ook niet zoveel verwacht, heel veel plezier morgen. Hoop dat het gewoon een relaxte avond word en dat je dan weer een beetje zin krijgt om het daten verder op te pakken.

Imo, ik krijg het idee dat je het even wat zwaarder hebt dan wat hier overkomt. Jammer dat latter je niet die aandacht en warmte geeft, lijkt me niet makkelijk

Situatie met getrouwde man is ook wel ingewikkeld. Laat ik voorop stellen dat jij niet verantwoordelijk bent voor zijn gedrag, als jij je door wat voor situatie dan ook, daarin laat mee nemen dan is dat nog altijd niet jouw probleem. Maar jouw gevoel is wel belangrijk en ik denk dat getrouwde man je idd meer ellende gaat brengen dan je goed gaat doen. Zoals famke zegt, uiteindelijk blijven ze bij de ander en word jij weer afgewezen en gekwetst. Hoop dat je een goed gesprek met latter kan voeren en dat dat meer wijsheid gaat brengen.

Mok, fijn dat je je weer wat beter voelt, afleiding is idd fijn om te hebben als het wat minder gaat. Ben wel benieuwd wat je van RP2 gaat vinden in het echt.

Ogut, jij en moeilijk man hebben toch niet dezelfde tattoo genomen hè?

Feestje met collega's op een eerste date, vind ik zelf een nogal vreemd voorstel. Hoe leuk de man ook is, geloof toch niet dat ik voor die activiteit zou gaan. Eerst maar eens kennismaken en dan pas andere erbij is mijn instelling.

En collega van moeilijke man kan toch best. Hij wil geen relatie met je, maar als die een echte vriend is gunt die jou wel een leuke man. Als dat toevallig een collega van hem is kan hij je mooi in contact brengen. Of bekijk ik het dan door mijn te optimistische bril?
Tempo wel weer hoog hier de laatste dagen...

Pat: Balen dat het dit keer om praktische redenen niet ging lukken. Maar als het niks kan worden is het inderdaad beter om gelijk af te kappen, denk ik. Ga eerst maar lekker van je vakantie genieten. Ga je met je kids? ( Of wil je dat niet zeggen, anders hoeft het niet natuurlijk).

Syb: Inderdaad wel fijn dat jij zo goed voor ogen hebt wat je zoekt / wil. Dat schept wel duidelijkheid ( voor jezelf) als je weer gaat beginnen.

Imo: Het is denk ik wel goed dat je weer van IC af bent. Ik kan snappen dat je behoefte hebt aan meer knuffels en aandacht maar ik ben het eens met Brennan en Fam dat dat niet gaat werken voor de lange duur. Die man wil je best even "plezieren" maar als jij gevoelens krijgt zit jij ( misschien wel dubbel?) met de gebakken peren want hij gaat zijn vrouw niet verlaten en je relatie met Latter is dan waarschijnlijk naar de knoppen. Dus het gaat je uiteindelijk ( denk ik) niet veel goeds brengen. Ik weet niet of je er iets van probeert te maken wat er niet is. Ik denk eerder: je maakt er het beste van ( naar de omstandigheden die zijn zoals ze zijn) maar dat is nu (even?) niet genoeg. Voor mij is gewoon vooral duidelijk dat je van die man houd en dat hem loslaten niet lukt. Wat niet wil zeggen dat je je altijd maar moet schikken naar hoe zijn pet staat. Je mag aangeven dat je behoefte hebt aan meer. Als hij dat niet kan geven moet je nagaan welke opties je dan nog hebt. Het is lastig. En het is kut. Dan maar een van mij.

Wink: Toen je schreef: het roer moet om, maar hoe? dacht ik juist wel aan de "jezelf iets kuiser opstellen"optie. Net als Pat denk ik dat je de mannen die alleen uit zijn op "leuk voor de neuk" er dan wat meer uitfiltert want mannen die echt geïnteresseerd zijn in Winkje als persoon die wachten dan wel. Aan de andere kant ben ik het met Fam eens dat jezelf heel anders voordoen dan je bent ook niet gaat werken. Maar ben je gelijk een ander persoon als je de seks een paar dates uitstelt?

Fam: Wel leuk hoor, een date met B2! Je lijkt er ontspannen in te staan, dat is goed denk ik. Je moet toch weer ergens beginnen he. En of het meer wordt dan "leuk maar meer niet..." er is maar één manier om daar achter te komen...

Ohgut: Nog niet echt nieuwe dates in de planning dus... Eens met Brannen: je kan toch allicht polsren of collega van moeilijke man vrijgezel is? En verder ook dezelfde vraag: jullie hebben toch niet allebei dezelfde tatoo he?

Brannen: Leuk dat het toch nog tot een date is gekomen met sportman! Veel plezier alvast en daarna lekker vakantie!

Fijn dat je je weer wat beter voelt Mok. Afleiding is altijd goed inderdaad.

Hier niet zoveel nieuws, al denk ik wel veel na.....

Vaste date en ik hebben officieel nog steeds geen relatie. Van de week merkte hij op dat hij binnenkort wilde afspreken met iemand anders. Volgens onze regels mag dat dus ik reageerde met: oh. Maar het was geen "Oh, leuk voor je."Het was een: "Oh, dat vind ik eigenlijk helemaal niet zo leuk oh." Na ons "gedoe"van vorige week hadden we afgesproken helderder, duidelijker te communiceren. Open en eerlijk te zijn in wat we denken / voelen / willen. Dus even later heb ik ook maar gewoon gezegd dat ik het niet leuk vond. En dat ik wist dat ik er eigenlijk niks van te vinden had, dat dat niet de afspraak was, maar dat ik het gewoon niet leuk vond. En ik denk niet eens zozeer omdat ik echt verliefd ben, maar het kwam toch wel wat onverwacht en nouja... Ik baalde van mijn eigen gevoel eigenlijk. Ik dacht echt dat hij qua relatie voor mij een duidelijke "nee" was. Is hij denk ik nog steeds, maar ik vond het wel jammer dat het dan zou stoppen. (Toch wel).

Hij gaf wel toe dat we ons ook wel gedroegen alsof we een relatie hadden. Toen zei ik: Toch snap ik het niet, want ik vind je soms ook een enorme @#$%. Dat herkende hij wel. Einde van het liedje was wel dat hij niet ging afspreken met die ander.

Maar in welke status we sindsdien zitten, geen idee. Waarom hij toch met een ander wilde daten ( hij vond me vorige week vervelend???) ook geen idee.

Aan de andere kant merk ik dat de aantrekkingskracht er fysiek nog wel is, maar dat ik qua verstand toe ben aan iemand waar ik meer mee kan "levellen." En die sowieso stabieler is. Want hij gaat soms van links naar rechts en weer terug.

Verder moet ik nog anderhalve week werken voor de vakantie. Ik ga niet weg ( in principe) en baal dat het hier maar geen zomer wordt. Op het werk is het nu nog even druk en hectisch.

Ik heb behoefte aan rust. In alle opzichten eigenlijk.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Wat is dat toch met die mannen? Ze lijken geen trek te hebben om zich echt te binden. Wel de lusten maar niet de lasten.

Renske die van jou dekt zich aan alle kanten in. Het mag geen relatie heten en hij wil met een ander daten. Je mag er dus niks van vinden want je wist toch..? Kijk uit!

Imogen, ik lees aantrekken en afstoten en er komt bij jou hopelijk snel een breekpunt.

Ook hij wil alleen maar de lusten en laat jou in je eigen sores gaarkoken omdat hij daar geen trek in heeft of emotioneel totaal onvolwassen is. Daar win je de oorlog nooit mee.

Jullie verdienen veel beter. Echt zonde dat die mannen ermee wegkomen en jullie verdriet aandoen, want zijn ze dat echt waard?

Het gaat nooit veranderen.
Mot met to

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven