"eet hij van meerdere walletjes"?

24-11-2008 02:18 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb iets wat vast iemand herkend. Ik ben een vrouw heb een leuke relatie met een man. het leek allemaal een sprookje. Hij is charmant, zie er heel goed uit. Hij is heel lief en zorgzaam voor mij. Hij heeft belangstelling voor mijn leven. Ik vond hem zo leuk omdat hij naar mij zo gewoon was en simpel en heel warm en liefdevol. Elke weekend is een feest samen.. In het begin liep hij erg achter mij aan zijn smjes en mails waren heel enthousiast. Wat de relatie met mij hem deed en hij niet kon wachten mij te zien. Dat soort berichtjes verdween langzaam na 2 maanden. Nu belt hij mij soms spontaan op door de weeks omdat hij me dan extra wil zien.

We zien elkaar elk weekend heeft. heeft geen relatie meer te hebben . wel vriendschap met exvriendinnen. Omdat die vrijdagavond om het weekend uitvalt en niet samen zijn,(omdat hij bezet is zegt hij steeds)en sinds die maand mijn douchespullen worden opgeborgen.

Verder stond ik nog meer voor een raadsel omdat hij net vanavond vroeg of ik wat meer van mijn spullen bij hem neer wil zetten, zodat ik niet steeds hoef te slepen met spullen.

ik snap er niks van en waarom stopt hij mijn douchespullen weg en heeft vriendschap met zijn exvriendinnen. Dat maakt mij heel onzeker.

Ik wil graag jullie mening Wie herkend dit.
Na het lezen van jullie berichten wil ik nog laten weten wat ik zo leuk vindt aan mijn vriend.

Ik vindt hem leuk omdat hij zo gewoon is in zijn doen en laten. hij is net als ik erg knuffelig. Toen we elkaar leerde kennen op de dansvloer was er echt die klik, een warmte die niet te beschrijven is.

Verder heeft hij nog steeds belangstelling voor mijn leven. Asl we elkaar een paar dagen niet gezien hebben. Vraagt altijd hoe mijn week was en wat ik allemaal gedaan heb. Hoe het op werk ging ect. welke vriendinnen ik heb gezien en heel soms vraagt hij wat ik zelfs met ze besproken heb. We bellen elkaar niet vaak door de weeks we mailen zo nu en dan en voor de rest praten we bij als we elkaar zien.

Heeft interesse in mijn familie wil weten wat voor mensen dat zijn. Inmiddels is hij aan ze voorgesteld.

Wat ik heel leuk vindt we delen dezelfde passie dansen. In het begin 2 keer per week. Maar dat ging voor mij in de papieren lopen dus nu 1 keer per week en gezien de avonden kouder en langer worden zelfs eens in de 2 tot 3 weken. We vinden het fijn om samen thuis te eten, samen op de bank een film kijken, samen te slapen en samen te ontbijten. En soms gewoon lekker door de stad slenteren en ergens een kopje koffie drinken op een terras. Kortom alles wat ieder stel doet.

Zowel hij als ik vind dat je ""je eigen broek"" moet kunnen ophouden financieel. En zo gaat het ook in deze relatie. Als hij bij mij is haal en betaal ik boodschappen en andersom hij als ik bij hem ben. somd nemen we iets leuks of lekkers voor elkaar mee. Ik ben 2 keer meegeweest naar zo'n busissmeeting van zijn bussinesclub. Gewone mensen die eigen ondernemer zijn. En geen poespas of glamour hoor. Ik ken die wereld niet maar volgens zijn zeggen kan het een harde wereld zijn van arrogantie en jaloezie.

Hij wordt weleens op zo'n feest uitgenodigd.

Verder nemen we de tijd elkaar te leren kennen en dat doen we in situaties waar we in komen. Hij wil graag met mij op vakantie omdat hij mij dan beter kan leren kennen. We willen volgende maand een week weg samen. ik wil het wel proberen om hem ook beter te leren kennen. Want een bijna weekend relatie na 4 maanden is natuurlijk nog erg pril.

Belangrijk vinden wij in de relatie wederzijds respect openheid en vertrouwen. Alleen aan het laatste schort het nu bij mij door bepaalde ontdekkingen bij hem. Ik wil mezelf niet mijn ogen sluiten wat ik ontdek. En misschien is het niet zoals het lijkt. En zo wel dan wil ik graag openheid van zaken en dan maak ik een beslissing. Op vermoedens een beslissing maken is niet mijn stijl. Ik wil het letterlijk horen en weten hoe het zit. Zo zit ik in elkaar.

koekiedino
3 rondfladderende exen waar hij nog bevriend mee is. Niet te veel veranderingen in zijn huis willen. Waarschuwen dat hij niet tegen gezeur kan. Dit klinkt mij niet in de oren als een vreemdgaande man, maar als een man die serieel monogaam leeft.

Heeft kortdurende relaties, niet bedoeld voor de lange termijn en samen oud worden. Maar gewoon voor ' leuk zo lang het duurt' . Hij weet dat hij met zijn status en geld heel makkelijk weer iets spannends aan de hand kan hebben als een relatie niet meer spetterend is.

Dat is de reden waarom hij er geen vriendschappen voor wil opgeven; zijn vriendschappen duren langer dan zijn relaties.

Overigens krijg ik niet echt de indruk dat hij je binnenkort wil dumpen ofzo, maar ik zou me niet instellen op een long and steady relationship met deze man.

Jaloezie is wel een reden voor dit soort mannen om hun liefje te dumpen; dan wordt het te gecompliceerd en te veel gezeur. Hij wil de lusten, niet de lasten van een relatie.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:koekiedino schreef op 26 november 2008 @ 18:55:

Asl we elkaar een paar dagen niet gezien hebben. Vraagt altijd hoe mijn week was en wat ik allemaal gedaan heb. Hoe het op werk ging ect. welke vriendinnen ik heb gezien en heel soms vraagt hij wat ik zelfs met ze besproken heb.

Nou meid, met zo'n vent mag je echt in je handjes knijpen....
Koekiedino, je lijkt me een vrouw die niet op haar achterhoofd is gevallen. Ik respecteer de grenzen van een ander. Als een ander zegt ergens tijd voor nodig te hebben, prima. Maar ik vind het eerlijk gezegd een slappe zak als hij zijn ex 'niet wil kwetsen' maar ondertussen jou wel in een hoek drukt, waar je niet wilt zijn.

Wat mij op het tweede brengt; in hoeverre is hij in staat om een gezonde vriendschap met die ex te onderhouden als zij zijn relatie in de weg staat? Een vriendschap is in mijn ogen alleen mogelijk als je beide geen andere gevoelens voor elkaar koestert. Dit snap ik niet. Ik zou geen vriendschap met een man kunnen hebben die meer voor mij voelt dan ik voor hem. Maar kennelijk is hij behalve zakelijk gezien ook in de liefde en vriendschap zeer succesvol....
Krijg een naar gevoel bij het lezen van je verhaal TO.

Je geeft aan dat je 4 mnd een relatie met deze meneer heb??

Nu al zoveel wantrouwen, wat een onrustige start!

Het feit dat hij je niet wil voorstellen aan een van zijn exen vind ik ronduit laf en respectloos naar jou toe.

Een relatie met zoveel wantrouwen, zeker een prille relatie heeft naar mijn mening weinig kans van slagen.

Ik zou bijna zeggen...trek je eigen plan en zoek je een vent die het van de dakken schreeuwt dat ie een relatie met jou heeft.

Je komt er dan wellicht met weinig kleerscheuren vanaf.
Hij wil zijn ex niet kwetsen dus hij doet tegenover haar net of jullie relatie niet bestaat? Kwetst hij jou daar niet mee dan? Wat een lul, als hij zijn vriendin verborgen houdt voor mensen die belangrijk voor hem zijn. Wat stel je dan voor in zijn leven?

En wat Sensy zegt: die 'vriendschap' met die ex klinkt me niet heel gezond in de oren, als zij niet eens mag weten dat hij weer een andere vriendin heeft. Dus ik vermoed dat zij misschien toch niet zo exerig is als je denkt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven