Mode & Beauty alle pijlers

Crèmes e.d. van AliExpress

03-07-2016 21:04 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van jullie heeft er ervaring met crèmes, serums e.d. van AliExpress? Vanmiddag heb ik een aantal producten besteld. Nadat ik trouwens eerst compleet in een deuk heb gelegen wat voor verstevigings cq. anti-rimpel producten deze site allemaal heeft.
Ik hoop niet dat daar neushoorn en tijger etc inzit.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 03 juli 2016 @ 21:06:

Ik hoop niet dat daar neushoorn en tijger etc inzit.Of allerhande chemicaliën die hier niet zijn toegestaan in cosmetica! Dat lijkt me wel een serieuze kans, die producten hoeven niet te voldoen aan Nederlandse of Europese wetgeving.
Die site zou toch wel de laatste plek op aarde zijn waar ik gezichtsverzorgingsproducten van wil kopen.
Daarom ben ik ook heel benieuwd naar ervaringen. Ik ben van plan om naar een schoonheidsinstituut te gaan als ik een flesje binnenkrijg. Dan hoop ik wel dat de ingrediënten er in het Engels op vermeld staan.
quote:Mirjamnietsmismee schreef op 03 juli 2016 @ 21:14:

Daarom ben ik ook heel benieuwd naar ervaringen. Ik ben van plan om naar een schoonheidsinstituut te gaan als ik een flesje binnenkrijg. Dan hoop ik wel dat de ingrediënten er in het Engels op vermeld staan.

En jij denkt dat ze het er eerlijk op zetten, als er troep in zit?

Hoe naïef kun je zijn?
quote:jo12345 schreef op 03 juli 2016 @ 21:17:

[...]

Hoe naïef kun je zijn?Inderdaad... heb ooit nagelriem olie gehad van een vriendin, had ze op Ali besteld. Nou het etiket was in gebrekkig engels en absoluut niet compleet. Zeker met iets wat je op je gezicht smeert zou ik enorm uitkijken.

[...]

Hoe naïef kun je zijn? ja daar heb je wel een punt.
De drie producten die ik besteld heb kregen op een aantal andere sites toch wel goede recensies. Maar n.a.v. de reacties tot nu toe ben ik misschien iets te enthousiast geweest.
Aliexpress is een verzameling van honderdduizenden handelaren. Wat voor ervaring zoek je?

Mijn vriend bestelde laatst een lego trein en kreeg de Bismarck toegestuurd, inclusief swastika stickers.

Een Chinees zal meestal wel leveren maar vraag niet wat.

Never ever dat ik iets via die route zou kopen dat zo met mijn lichaam in contact gaat komen.
Qua creme's durf ik het ook niet aan want ik heb een gevoelige huid (heb al een keer een allergische reactie gehad op een product wat ik hier in de winkel kocht, niet fijn) maar heb er wel eens een badmuts gekocht en een soort scrub handdoekje qua verzorgingsproducten. Ja die dingen kosten hier ook geen drol maar ik was toch aan het bestellen dus ik dacht ik gooi er die dingen bij. Maar inderdaad je licht soms helemaal dubbel bij de plaatjes. Er staan wel echte bekendere merken op maar die zijn vaak niet goedkoper en dan nog is het de vraag of het geen nep is.

[...]

Hoe naïef kun je zijn?Er zit net zoveel troep in, als in de troep die ze hier verkopen hoor. Bovendien wordt ALLES wat daar in China verkocht wordt, daar nog steeds uitvoerig op dieren getest. Ook wat ze dus hier verkopen of naar hier verschepen. Dus ook al die bekende merken. Voor mij dus alleen nog natuurlijke of biologische producten zonder troep en dierenleed.
quote:closednote schreef op 03 juli 2016 @ 21:35:

Qua creme's durf ik het ook niet aan want ik heb een gevoelige huid (heb al een keer een allergische reactie gehad op een product wat ik hier in de winkel kocht, niet fijn) maar heb er wel eens een badmuts gekocht en een soort scrub handdoekje qua verzorgingsproducten. Ja die dingen kosten hier ook geen drol maar ik was toch aan het bestellen dus ik dacht ik gooi er die dingen bij. Maar inderdaad je licht soms helemaal dubbel bij de plaatjes. Er staan wel echte bekendere merken op maar die zijn vaak niet goedkoper en dan nog is het de vraag of het geen nep is.

Ik ben ook al jaren klant van strawberrynrt.com en daar heb ik nog klachten over gehad.

Je hebt maskers tegen rimpels en die moet je, bij voorkeur, 20 uur per dag dragen.
quote:Mirjamnietsmismee schreef op 03 juli 2016 @ 21:14:

Daarom ben ik ook heel benieuwd naar ervaringen. Ik ben van plan om naar een schoonheidsinstituut te gaan als ik een flesje binnenkrijg. Dan hoop ik wel dat de ingrediënten er in het Engels op vermeld staan. En wat verwacht je van dat schoonheidsinstituut als je het flesje binnen hebt gekregen? Dat ze het voor je gaan analyseren?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb weleens sunblock gekocht die ik nooit ontvangen heb. Ik had het binnen enkele weken verwacht en toen het maar niet wou komen heb ik het maar binnen Nederland gekocht.

Nu zal je denken: de verkoper krijgt pas betaald als jij het ontvangen hebt, maar het probleem is dat ik het niet meer hoefde, diverse producten tegelijk had gekocht en er geen foto van op de e-mailnotificaties stond. Je krijgt dan wel het bericht dat de buyers protection is running out maar je ziet alleen het nummer en geen plaatje. En ik had mijn geld toch niet teruggekregen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven