Lelijke schaamlippen

05-05-2016 11:17 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw van 25 jaar. Ik heb grote en erg ongelijke schaamlippen. Ik heb vaak last van irritatie en ongemakken.

Ik ben ontmaagd op mijn 20e door mijn toenmalige vriend, die al wat vriendinnen had gehad. De eerste maal heeft hij gezegd dat mijn schaamlippen er abnormaal uitzien en dat hij dit niet herkend van zijn vorige vriendinnen. We zijn uiteindelijk drie jaar samen geweest en hij heeft nog verschillende malen opmerkingen hierover gemaakt. Hij zei dat ik minder lekker voelde dan zijn vorige liefjes en dacht dat dit kwam doordat ik daar minder strak ben. Hij heeft toen verschillende malen gevraagd of ik er niets aan wilde doen, maar ik kon dat toen niet betalen (ik studeerde nog). Uiteindelijk heeft hij de relatie beëindigd.

Ik heb sinds kort iemand nieuw leren kennen en ik houd de seks wat af omdat ik bang ben dat hij ook gaat afknappen op mijn grote schaamlippen. Ik overweeg om nu toch een correctie uit te voeren. Zijn er hier vrouwen die daar ervaring mee hebben?
Wauw, wat vervelend. Ik kan me voorstellen dat je daar enorm onzeker van wordt en je je dit enorm aantrekt. Ik denk dat ik dat in jouw situatie misschien ook wel zou doen. Maar bedenk je wel; het zegt echt meer over hem dan over jou (cliché, maar het is wel zo). Zou jij je partner ooit op zulke aspecten beoordelen? Waarschijnlijk niet, als je om iemand geeft let je daar echt niet op.
Een ex scharrel van mij had ook vrij grote schaamlippen en daar was niets mis mee hoor.

Als je er zelf geen last van hebt dan is het geen probleem toch ?
Ik heb veel berichten gelezen en dacht laat ik mijn verhaal vertellen.. Ik had ook binnenste schaamlippen die uitstaken (net 4 cm). Ik had hier al last van zolang ik me kon herinneren.. M'n moeder en zusjes hebben het allemaal niet. Ik heb er jaren mee gelopen zonder dat iemand het wist. Veel commentaar op gehad van bedpartners en mensen om me heen die niet eens wisten dat ik dit had maar het gewoon lelijk vinden. Naast dat ik er psychisch letsel van heb gehad had ik ook lichamelijke klachten. Bij verkeerd ondergoed schuurde alles en kreeg ik wondjes, ik voelde elke beweging die ik maakte van lopen tot fietsen, ik was er op een gegeven moment dagelijks mee bezig. Toen heb ik de knoop doorgehakt. Heb alles aan m'n moeder verteld en samen zijn we naar de huisarts geweest. Kwam in het ziekenhuis terecht waar de gynaecoloog mij niet serieus nam. Toen besloten zelf een kliniek op te zoeken. Daar zeiden ze meteen dat ze konden zien dat ik er veel last van heb.

Afgelopen maandag ben ik geopereerd. Beste besluit in mijn hele leven. Is er een hele last van mijn schouders gevallen. Pijn? Nauwelijks!! Is het vergoed? dat niet maar mijn ouders hebben het voor mij betaald. Met mijn verhaal wil ik niet andere mensen stimuleren om ook een operatie te ondergaan maar wanneer je er net zoveel psychisch/lichamelijk letsel van hebt als dat ik had overweeg het dan. De operatie valt ECHT MEE! De verdovingsprik is alleen pijnlijk;)

Liefs
Once upon a time
De bottom line is dus dat je het laat verhelpen als je er lichamelijke klachten van hebt. Als dat niet zo is, is het zaak die criticaster zsm te dumpen. Kleine schaamlippen, grote schaamlippen.. ik heb ervan mogen genieten en als het al een keer tegenviel, lag het nooit aan het formaat van schaamlippen, borsten, billen, pik, handen of mond/tong/noem maar op. Dan is de partner waar je mee bent waarschijnlijk niet de juiste.
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Wat een klootzakken hebben sommigen van jullie in bed gehad zeg! Mijn schaamlippen zijn ook niet bepaald klein, maar ik heb er niet echt last van. Heb ook gemerkt bij mijn mannen dat ze het juist wel opwindend en lekker vinden. Niet iedereen is hetzelfde (godzijdank) en als hij hier een probleem van maakt of jou onzeker maakt met zijn opmerkingen, zou ik lekker verder gaan zoeken naar iemand die het wel kan waarderen ;)

En: laat je er alleen aan helpen als je er echt, echt, echt last van hebt. Maar wacht eerst maar af wat je nieuwe lover zegt. Er is niets lelijks of abnormaals aan grote schaamlippen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2018 12:45
Reden: spam
96.72% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven