Atlas Animal Project ervaringen
zondag 10 juli 2016 om 09:15
Ik ben aan het overwegen om me aan te melden als gastgezin om zo een hondje tijdelijk op te vangen. Ik ben gek op dieren en heb zelf een hondje en 2 katten. Als ik,op deze manier een hondje kan redden en verder kan helpen aan een goed en liefdevol leven zou me dat veel voldoening geven.
Nu ben ik wel benieuwd naar ervaringen van mensen die dit ook doen of hebben gedaan voor zo'n stichting.
Hoop op reacties
Groetjes
Nu ben ik wel benieuwd naar ervaringen van mensen die dit ook doen of hebben gedaan voor zo'n stichting.
Hoop op reacties
Groetjes
Love yourself in all your way and stay who you are in all kinds of days
zondag 10 juli 2016 om 18:42
Dat het hard werken kan zijn is geen probleem dat heb ik er wel voor over. Als dat zou betekenen dat het hondje straks bij zijn/haar toekomstige baasje een liefdevol en warm huisje krijgt dan vind ik dat meer dan de moeite waard. En als ik daar een steentje aan heb bijgedragen geeft mij dat ook veel. Er zijn zoveel honden die dat niet hebben en dat grijpt me erg aan het hart. Het zijn zulke lieve dieren die verdienen een goed en liefdevol leven. Want dat geven ze ook aan de mens vind ik.
Wat ik er van verwacht is nog moeilijk te zeggen want dit zou de eerste keer zijn dat ik een hondje opvang.
In ieder geval bedankt voor die link.
Wat ik er van verwacht is nog moeilijk te zeggen want dit zou de eerste keer zijn dat ik een hondje opvang.
In ieder geval bedankt voor die link.
Love yourself in all your way and stay who you are in all kinds of days