Entertainment alle pijlers

Pokemon Go

10-07-2016 00:17 3010 berichten
Dus... Pokemon Go is met een omweg downloadbaar en speelbaar wat een enorm leuk spel voor op je telefoon:)! Ik heb vandaag met vriend al 12 km gefietst en tegelijkertijd pokemon gevangen. Echt wel een leuke manier om lekker buiten te zijn

Heb jij het al geprobeerd? Iemand nog slimme tips, of trotse prestaties:)?
quote:Yggdrasil- schreef op 11 juli 2016 @ 17:05:

Wa bedoel je met de minimale android versie. Hij heeft een huawai, 2 jaar oud geloof ikVoor Pokemon Go heb je minimaal Android 4.4 nodig volgens mij. Je zou dus even kunnen checken welke versie er op zijn telefoon staat en als die lager is even updaten. Geen idee hoe dat moet met een Huawai.
Nu zag ik dat de pokestop zowat voor de deur roze is dus ik dacht laat ik eens naar buiten kijken. Staan er bij die pokestop wel 6 personen met de mobiel in de hand. Wat zouden die aan het spelen zijn
Ik heb een ommetje gemaakt en ik heb al 5 pokemons en bij ons is de glijbaan in de speeltuin een pokestop. Ik moet nog koken enso dus ja dat hou ik niet vol.
quote:closednote schreef op 11 juli 2016 @ 17:19:

Nu zag ik dat de pokestop zowat voor de deur roze is dus ik dacht laat ik eens naar buiten kijken. Staan er bij die pokestop wel 6 personen met de mobiel in de hand. Wat zouden die aan het spelen zijn Hilarious
Ik heb wel een beetje een schaamte om als volwassen vrouw door de straten te slenteren met een telefoon.
En de battle gym is een voetbal veldje hier om de hoek haha
Ja dat heb ik dus ook maar die 6 personen hier waren dus allemaal jongeren van 16-19/20 schat ik. Ben dus wel blij dat er een pokestop zo dichtbij zit dat ik de deur niet uit hoef.
Ik heb ook geen hond
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer hem te downloaden (op android) maar het downloaden mislukt elke keer.
Verslavend spelletje... maar ik moet wel opletten dat ik de wereld om me heen niet vergeet
Pivot! PIVOT!!!
Ik denk dat ik ga beginnen met pokemon kijken. Kennal die diertjes niet. Seizoen 1 staat op netflix.
Daarnet op het station een Drowzee van CP131 gevangen, en nu level5! Hopelijk verschijnen er hier straks nog wat in de living.
Ah, ik denk dat het mislukt omdat ik Android versie 4.2.1 heb en updates zijn niet mogelijk.

Nou moe, ik kan dus gewoon dit spel niet spelen?
quote:Ttass28 schreef op 11 juli 2016 @ 17:44:

Ik denk dat ik ga beginnen met pokemon kijken. Kennal die diertjes niet. Seizoen 1 staat op netflix.Oh, goed idee! Eens kijken of hij op de Belgische Netflix staat.
Volgens mij vind je dus geen pokemon waar geen wegen zijn. Net een rondje bos gedaan met de hond en die weggetjes stonden niet aangegeven op de kaart. Helemaal niets gevonden

Op de terugweg wel een ei gescoord Moet er 5 km voor lopen, ben benieuwd wat er uit gaat komen.
Uhm... stuff... and things
quote:nephthys schreef op 11 juli 2016 @ 17:45:

Daarnet op het station een Drowzee van CP131 gevangen, en nu level5! Hopelijk verschijnen er hier straks nog wat in de living.Nice! Ik heb tot nu toe alleen maar kleintjes. Vooral heeeeeel veel Rattata's gevonden
Pivot! PIVOT!!!
Weet iemand hier of je meerdere eieren van dezelfde km tegelijk kan uitbroeden? Ik heb er een paar van 5km, maar krijg er maar eentje in een incubator.
quote:Boarn schreef op 11 juli 2016 @ 16:26:

Ik hou liever mijn telefoon nog even veilig van alle virussen dan dat ik nu zo nodig die app moet installeren. Ook via APKMirror kun je alsnog mallware binnen krijgen. Wacht dus wel op een legale versie en kijk dan even of het leuk is.Niet volgens Tweakers
quote:Boarn schreef op 11 juli 2016 @ 16:26:

Ik hou liever mijn telefoon nog even veilig van alle virussen dan dat ik nu zo nodig die app moet installeren. Ook via APKMirror kun je alsnog mallware binnen krijgen. Wacht dus wel op een legale versie en kijk dan even of het leuk is.APKMirror wordt goed gescreened, dus malware zou niet mogen daar.
dan moet je een extra incubator hebben
Je meent het..
Ik heb nu 2 eggs en een paar dubbele pokemon. Ik dacht ik vang gewoon alles. Maar hoe train ik die pokemon eigenlijk en wat kan ik met een ei? Heb vroeger wel een paar pokemon spellen gespeeld zoals yellow en gold maar dit is toch net weer wat anders.
ik speelde via een pokemon account en ben nu al mijn pokemon kwijt

dus net maar opnieuw begonnen via google en meteen een beedrill gevangen
Je meent het..
quote:mrsbasswaldorf schreef op 11 juli 2016 @ 18:01:

dan moet je een extra incubator hebbenOh, ik dacht dat ik er daar oneindig van had. Staat zo een symbooltje bij. Maar dus op zoek naar een incubator. Krijg je die ook uit pokestops?
Ik doe ook mee!

Ik heb m net gedownload en kreeg gelijk een melding dat er ergens hier in de metro een pokemon zit maar ik zag zo niks. Even uitvogelen hoe t precies werkt. En ik zie iemand anders t ook spelen
Yeahh heb een charmander gevangen in de keuken verslavend dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven