Napraattopic 62

25-06-2016 13:27 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Star schreef op 14 juli 2016 @ 18:28:

[...]

Dan valt sint janskruid daar volgens die definitie wel onder, toch scharen veel mensen dat niet onder regulier.Dat is ook dom, om te denken dat reguliere geneeskunde louter gelijk staat aan chemische 'troep'. Er is veel te veel dommigheid in de wereld.
quote:OmeHenk schreef op 14 juli 2016 @ 18:32:

[...]

Omdat het niet getegistreerd is als geneesmiddel?Geen flauw idee waarom mensen dat vinden. Ik merkte echter aan de reacties toen ik het gebruikte dat mensen dat zo ervaren. Ik moest maar aan de echte ad gaan.
quote:Star schreef op 14 juli 2016 @ 18:35:

[...]

Geen flauw idee waarom mensen dat vinden. Ik merkte echter aan de reacties toen ik het gebruikte dat mensen dat zo ervaren. Ik moest maar aan de echte ad gaan.

Vroeger was het een alternatief geneesmiddel. Een paar jaar geleden is het onderzocht en toen bleek het dus idd gewoon te werken.

Ik denk dat mensen het daarom nog steeds onder alternatief scharen.
quote:Star schreef op 14 juli 2016 @ 18:28:

[...]

Dan valt sint janskruid daar volgens die definitie wel onder, toch scharen veel mensen dat niet onder regulier.

Daarom zeg ik ook 'grofweg', omdat er uiteraard uitzonderingen zijn.

Wat Sint Janskruid betreft heb ik het idee dat daar a) minder onderzoek naar gedaan is dan naar bijv synthetische ad en b) natuurgeneeswijzen en -geneesmiddelen vaak in de alternatieve hoek (blijven) hangen en het onderscheid lastig is.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 14 juli 2016 @ 18:39:

[...]

Daarom zeg ik ook 'grofweg', omdat er uiteraard uitzonderingen zijn.

Wat Sint Janskruid betreft heb ik het idee dat daar a) minder onderzoek naar gedaan is dan naar bijv synthetische ad en b) natuurgeneeswijzen en -geneesmiddelen vaak in de alternatieve hoek (blijven) hangen en het onderscheid lastig is.Dat zou inderdaad heel goed kunnen.
Ik word niet goed van het verwijderen van die OP's. Nu weer het AMK-topic. Denk na voordat je wat schrijft dan
Foutje
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
En die mensen die hun gewone berichten weghalen zijn ook irritant.
Doel je op mijn foutje Phae ?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 juli 2016 @ 17:59:

[...]

En soms is er - nog - niets straf/stafbaars maar is dat slechts een kwestie van tijd.

Straffen is toch maar een melding maken?

Net zoals je in het moderatopic een melding maakt. Pik er dan gewoon een posting uit, en zet daar je uitleg bij.

Ik zou verwachten dat daar juist sneller op wordt gereageerd dan zo'n melding in het modtopic. Maar niet dus?

Ok dan
quote:aliva schreef op 14 juli 2016 @ 19:23:

[...]

Straffen is toch maar een melding maken?

Net zoals je in het moderatopic een melding maakt. Pik er dan gewoon een posting uit, en zet daar je uitleg bij.

Ik zou verwachten dat daar juist sneller op wordt gereageerd dan zo'n melding in het modtopic. Maar niet dus?

Ok dan

Staffen denk ik, niet straffen

Ben het helemaal met je eens. Net zoals mensen in het mod-topic vragen om een typo in een titel te verbeteren. Staf gewoon dat topic en schrijf bij het stafje hoe de titel moet zijn.
Zit ik afgelopen week nog vol vuur te posten dat vrouwen niet zouden moeten stoppen met werken als ze een kind krijgen, krijg ik vandaag ineens naar mijn hoofd dat ik niet meestrijd voor gelijkheid tussen mannen en vrouwen
Weer zo'n mooi verpakt topic wat uit de hand gaat lopen.
quote:Marana_ schreef op 14 juli 2016 @ 19:27:

Zit ik afgelopen week nog vol vuur te posten dat vrouwen niet zouden moeten stoppen met werken als ze een kind krijgen, krijg ik vandaag ineens naar mijn hoofd dat ik niet meestrijd voor gelijkheid tussen mannen en vrouwen Van iemand die wel bij zijn/haar volle verstand is?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 juli 2016 @ 19:30:

[...]

Van iemand die wel bij zijn/haar volle verstand is?Dat is altijd de hamvraag hier.
quote:ana_isabel schreef op 14 juli 2016 @ 19:30:

Weer zo'n mooi verpakt topic wat uit de hand gaat lopen.Over die grapjes op het werk?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 juli 2016 @ 19:32:

[...]

Over die grapjes op het werk?

Ja... Je kan er donder op zeggen dat na de eerste pagina mensen virtueel weer op de vuist gaan.

kijk maar naar dat Efteling topic.
quote:ana_isabel schreef op 14 juli 2016 @ 19:33:

[...]

Ja... Je kan er donder op zeggen dat na de eerste pagina mensen virtueel weer op de vuist gaan.

kijk maar naar dat Efteling topic.

Oh maar die forummer en ik liggen altijd in de clinch hoor. Wat mij betreft een soort tijdverdrijf.

Zoiets als met een andere forummer die blijft vinden dat 70% van alle allochtonen een bijstandsuitkering heeft, is een soort folklore bijna.

Deze bewuste persoon wil graag een punt maken dat racisme jegens de gekleurde medemens niet bestaat.

Zal er maar mee ophouden, maar had ook niet het idee dat er verder een heel zinnige discussie plaatsvond die ik verstoorde.
Echt belachelijk dat mt leden zich zo gedragen. Zum kotzen.
quote:Het-groepje schreef op 14 juli 2016 @ 19:45:

[...]

Oh maar die forummer en ik liggen altijd in de clinch hoor. Wat mij betreft een soort tijdverdrijf.

Zoiets als met een andere forummer die blijft vinden dat 70% van alle allochtonen een bijstandsuitkering heeft, is een soort folklore bijna.

Deze bewuste persoon wil graag een punt maken dat racisme jegens de gekleurde medemens niet bestaat.

Zal er maar mee ophouden, maar had ook niet het idee dat er verder een heel zinnige discussie plaatsvond die ik verstoorde.Bedoel je de TO?
quote:ana_isabel schreef op 14 juli 2016 @ 19:33:

[...]

kijk maar naar dat Efteling topic.Ja ik denk ik trek de discriminatiekaart maar vast
quote:Het-groepje schreef op 14 juli 2016 @ 19:45:

[...]

Zal er maar mee ophouden, maar had ook niet het idee dat er verder een heel zinnige discussie plaatsvond die ik verstoorde.oh,maar ik doelde niet op jou hoor. Gewoon in zijn algemeen.Welles/nietes is sowieso zinloos
quote:Star schreef op 14 juli 2016 @ 18:44:

Ik word niet goed van het verwijderen van die OP's. Nu weer het AMK-topic. Denk na voordat je wat schrijft dan Dat topic was nep.
quote:Star schreef op 14 juli 2016 @ 19:56:

[...]

Ja ik denk ik trek de discriminatiekaart maar vast
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 juli 2016 @ 19:57:

[...]

Dat topic was nep.Die TO is er wel al langer. Denk je echt dat het nep was?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven