Het stamcafe XVIII
zondag 17 juli 2016 om 21:28
quote:Peacy schreef op 17 juli 2016 @ 21:12:
Oh, even wat anders.
Morgen is de musical van m'n broertje. Vrijdag wordt hij uit school gegooid. Hij gaat naar het middelbaar.
Kan ik de tijd nog ergens terugdraaien?
(En ja, het is m'n broertje, niet m'n kind, ik vrees voor dat moment). Emotioneel wrak dat ik ben. En eens met Blond, hij is meer dan een broertje.
Oh, even wat anders.
Morgen is de musical van m'n broertje. Vrijdag wordt hij uit school gegooid. Hij gaat naar het middelbaar.
Kan ik de tijd nog ergens terugdraaien?
(En ja, het is m'n broertje, niet m'n kind, ik vrees voor dat moment). Emotioneel wrak dat ik ben. En eens met Blond, hij is meer dan een broertje.
zondag 17 juli 2016 om 21:29
quote:Oudblond schreef op 17 juli 2016 @ 21:26:
Wollie als man een (vrijgezelle) broer had, zou ik buiten mijn uitzendbureau een datingservice openen. Kwestie van zelf in de hand te houden wie ik als schoonzus zou krijgen. Je begrijpt dat ik jou graag zo'n exemplaar zou gunnen!
Wollie als man een (vrijgezelle) broer had, zou ik buiten mijn uitzendbureau een datingservice openen. Kwestie van zelf in de hand te houden wie ik als schoonzus zou krijgen. Je begrijpt dat ik jou graag zo'n exemplaar zou gunnen!
When they go low, we go high. (M.Obama)
zondag 17 juli 2016 om 21:31
zondag 17 juli 2016 om 21:33
zondag 17 juli 2016 om 21:37
quote:SaveAngie schreef op 17 juli 2016 @ 21:31:
[...]
Jah lig op bed en hoop dat het zakt.
Geniet ervan Peacy, het is je gegund Thee met venkel, zoethout en camille wil bij mij nog wel eens helpen als mijn maag niet wil. Niet te heet maar wel met kleine slokjes achter elkaar drinken.
[...]
Jah lig op bed en hoop dat het zakt.
Geniet ervan Peacy, het is je gegund Thee met venkel, zoethout en camille wil bij mij nog wel eens helpen als mijn maag niet wil. Niet te heet maar wel met kleine slokjes achter elkaar drinken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 17 juli 2016 om 21:39
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 17 juli 2016 @ 21:36:
[...]
Ik ben in Berlijn. Is leuk.
Gaan jullie nog weg? Of ga je lekker thuis bijkomen van alle stress?
I love Berlijn. Ben er ten huwelijk gevraagd
Morgen een week richting mijn ouders en dan nog 2 weken thuis lekker niks doen.
Naja, klussen in huis maar dat is best leuk.
[...]
Ik ben in Berlijn. Is leuk.
Gaan jullie nog weg? Of ga je lekker thuis bijkomen van alle stress?
I love Berlijn. Ben er ten huwelijk gevraagd
Morgen een week richting mijn ouders en dan nog 2 weken thuis lekker niks doen.
Naja, klussen in huis maar dat is best leuk.
When they go low, we go high. (M.Obama)