Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Rhaegal schreef op 17 juli 2016 @ 22:07:

[...]

Wel wat ja.

Hier idem en ik leef nog.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:MevrouwJack schreef op 17 juli 2016 @ 22:11:

ik hoop dat het tegenwoordig hip is om geen pb's te krijgen want ik krijg nooit iets, laat staan dat iemand mij in zijn groepje wil krijgen Neem eens een maand een foto van een lekker wijf. En dan voeren we weer dit gesprek.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juli 2016 @ 22:15:

[...]

nee, helaas. Sorry.Nou ja onhip is ook wel weer cool.
Tjezus, wat vals
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juli 2016 @ 22:16:

[...]

Neem eens een maand een foto van een lekker wijf. En dan voeren we weer dit gesprek.
Tjezus, wat vals
quote:Nouschi schreef op 17 juli 2016 @ 22:15:

[...]

Masterchefgroepje toch?
Tjezus, wat vals
quote:Nouschi schreef op 17 juli 2016 @ 22:14:

Ik ben altijd gezellig dus heb nooit ergens last van. Geen stalkers, geen gedoe. 1 keer iemand die me niet mocht, zie motto, maar daar is het bij gebleven.Ik ging er eigenlijk gewoon van uit dat iedereen - dus ook jij - die PB kreeg over die arme broer in de Griekse ( ? ) gevangenis die mailcontact zocht. Heb je die ook niet gehad ?
quote:Rhaegal schreef op 17 juli 2016 @ 21:57:

[...]

Of dat rare konijn Hóe noem jij mij?
quote:Rhaegal schreef op 17 juli 2016 @ 22:14:

[...]

Ik vertel niks strafbaars of zaken die me ontslag kunnen opleveren Ik ook niet, maar toch heb ik eens beef gehad met iemand die zeker wist dat ik een strafblad had .
Ik moest zo vreselijk lachen toen ik eens een PB kreeg van iemand die me een K^twijf vond ( het kan verkeren ) en die schreef " ben jij dat op je foto? Je bent echt heel lelijk "
quote:Eleonora-1 schreef op 17 juli 2016 @ 22:18:

[...]

Hóe noem jij mij?

Sorry, en Lé, naast dat rare konijn. Maar die vertrouw ik niet helemaal.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juli 2016 @ 22:19:

[...]

Ik ook niet, maar toch heb ik eens beef gehad met iemand die zeker wist dat ik een strafblad had .
quote:Rhaegal schreef op 17 juli 2016 @ 22:20:

[...]

Sorry, en Lé, naast dat rare konijn. Maar die vertrouw ik niet helemaal. Logisch.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juli 2016 @ 22:19:

Ik moest zo vreselijk lachen toen ik eens een PB kreeg van iemand die me een K^twijf vond ( het kan verkeren ) en die schreef " ben jij dat op je foto? Je bent echt heel lelijk "Zo zie je maar weer. Ik kreeg eens een PB van iemand die ondanks mijn ava dacht dat ik heel knap was, en slank en rijzig en rondborstig en zo
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juli 2016 @ 22:19:

[...]

Ik ook niet, maar toch heb ik eens beef gehad met iemand die zeker wist dat ik een strafblad had .

Niet dan?

Ik krijg regelmatig pb's vol uitleg van labiele mensen, vooral mannen, die me dan gaan uitleggen dat ze echt heus geen hekel hebben aan vrouwen enzo, meestal naar aanleiding van topics met een 'ik kan geen vrouw krijgen en dat ligt aan de vrouwen, het zijn allemaal hoeren' boodschap waar ik in gereageerd heb. En dan met verzoek tot afspeken ook enzo. Om uit te leggen dat het echt heel lieve jongens zijn.
quote:Rhaegal schreef op 17 juli 2016 @ 22:22:

[...]

Niet dan?

Ik krijg regelmatig pb's vol uitleg van labiele mensen, vooral mannen, die me dan gaan uitleggen dat ze echt heus geen hekel hebben aan vrouwen enzo, meestal naar aanleiding van topics met een 'ik kan geen vrouw krijgen en dat ligt aan de vrouwen, het zijn allemaal hoeren' boodschap waar ik in gereageerd heb. En dan met verzoek tot afspeken ook enzo. Om uit te leggen dat het echt heel lieve jongens zijn.Dat is het lot van de vrouw die altijd maar weer post in cougar topics. Mijn prachtigste PB's heb ik opgelopen als ik weer eens ergens geschreven had dat de laatste student die ik had geneukt nooit meer teruggevonden was, of zo.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juli 2016 @ 22:22:

[...]

Zo zie je maar weer. Ik kreeg eens een PB van iemand die ondanks mijn ava dacht dat ik heel knap was, en slank en rijzig en rondborstig en zo

Ik krijg meestal PB's met of ik bijvoorbeeld Johnny de Mol ken.

Of of het echt waar is dat mijn verkering zo veel jonger is.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juli 2016 @ 22:18:

[...]

Ik ging er eigenlijk gewoon van uit dat iedereen - dus ook jij - die PB kreeg over die arme broer in de Griekse ( ? ) gevangenis die mailcontact zocht. Heb je die ook niet gehad ?Nee!? Ik heb volgens mij 1 keer een hengelpb gehad.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Rhaegal schreef op 17 juli 2016 @ 21:57:

[...]

Ik heb bepaald geen intensief contact met forummers. Natuurlijk zijn sommige mensen op het oog leuk. Het gaat alleen volgens mij mis bij mensen die dan vrij intensief contact met elkaar hebben een tijd lang.

Dat heb ik niet met mensen hier, niet zomaar iig.

Natuurlijk kun je je vergissen. Maar ik heb het idee dat ik daar niet heel snel mee de mist in ga, ik ben redelijk terughoudend. Of dat rare konijn, Grimble of Woll moeten aan de haal gaan met mijn info. daar houdt het wel zo'n beetje op qua contacten.

En ik heb nou weer niet zoveel te verbergen dat ik het écht heel erg vind als dat op straat komt te liggen. Maar het kan, zeker.Ja en daarom verander je elek 6 weken van nick
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juli 2016 @ 22:25:

[...]

Dat is het lot van de vrouw die altijd maar weer post in cougar topics. Mijn prachtigste PB's heb ik opgelopen als ik weer eens ergens geschreven had dat de laatste student die ik had geneukt nooit meer teruggevonden was. of zo.Die eer valt mij dan weer niet ten deel. Ze willen nooit neuken, ze willen altijd Begrip en Liefde.
quote:MevrouwJack schreef op 17 juli 2016 @ 22:15:

[...]

Het halve forum denkt dat jij een man bent dus volgens mij zit je wel safe Ja hoe komt dat? Ik heb dat ook lang gedacht.
quote:Rhaegal schreef op 17 juli 2016 @ 22:26:

[...]

Die eer valt mij dan weer niet ten deel. Ze willen nooit neuken, ze willen altijd Begrip en Liefde.Nou ja, dat is toch ook mooi, Begrip en Liefde? Mijn publiek is veel minder comtemplatief, die willen blijkbaar gewoon rampetampen tot er niets meer van ze over is.
Ik moet dan wel weer vaak sollicitatiebrieven corrigeren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Eleonora-1 schreef op 17 juli 2016 @ 22:25:

[...]

Ik krijg meestal PB's met of ik bijvoorbeeld Johnny de Mol ken.

Of of het echt waar is dat mijn verkering zo veel jonger is.Hij mag volgende week afrijden toch? Spannend!
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juli 2016 @ 22:29:

[...]

Nou ja, dat is toch ook mooi, Begrip en Liefde? Mijn publiek is veel minder comtemplatief, die willen blijkbaar gewoon rampetampen tot er niets meer van ze over is.Dat willen we allemaal wel.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juli 2016 @ 22:29:

[...]

Nou ja, dat is toch ook mooi, Begrip en Liefde? Mijn publiek is veel minder comtemplatief, die willen blijkbaar gewoon rampetampen tot er niets meer van ze over is.

Die van mij ook, maar die denken dat ze vrouwtjes kunnen winnen met begrip en liefde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven