Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Rhaegal schreef op 17 juli 2016 @ 22:30:

[...]

Hij mag volgende week afrijden toch? Spannend!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Rhaegal schreef op 17 juli 2016 @ 22:30:

[...]

Hij mag volgende week afrijden toch? Spannend!Haha, nee, dat is zijn oudere broer hoor!
quote:Eleonora-1 schreef op 17 juli 2016 @ 22:31:

[...]

Haha, nee, dat is zijn oudere broer hoor!Oh joh, hij is ook zo groot voor zijn leeftijd! Je zou hem zo 18 schatten.
quote:Nouschi schreef op 17 juli 2016 @ 22:29:

Ik moet dan wel weer vaak sollicitatiebrieven corrigeren

Daar ben je zo goed in.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juli 2016 @ 22:22:

[...]

Zo zie je maar weer. Ik kreeg eens een PB van iemand die ondanks mijn ava dacht dat ik heel knap was, en slank en rijzig en rondborstig en zo hahahaha. lachen !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Dubbz schreef op 17 juli 2016 @ 22:29:

[...]

Ja hoe komt dat? Ik heb dat ook lang gedacht.Ik typ niet met mijn vingers, ik typ met een piemel.
Willen degenen die mij stalken even op mijn kinderen hun Facebook zetten dat ik ze vroeger enorm verwaarloosd en mishandeld heb?

Zou dat toch echt zonde zijn als ze dat niet zelf niet door zouden hebben. Nu kunnen ze me tenslotte nog emotioneel chanteren.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juli 2016 @ 22:41:

Willen degenen die mij stalken even op mijn kinderen hun Facebook zetten dat ik ze vroeger enorm verwaarloosd en mishandeld heb?

Zou dat toch echt zonde zijn als ze dat niet zelf niet door zouden hebben. Nu kunnen ze me tenslotte nog emotioneel chanteren.

Check. Met het nummer van een goede therapeut erbij.

Serieus, wat overtrokken. Ik ben het daar niet met je eens, maar deze beschuldiging in jouw richting gaan wel een tikje ver.
Ik heb nog nooit zomaar pb gekregen. Sterker nog, ik heb hier laatst voor het eerst ge-pb't. Verder wissel ik redelijk vaak van nick. Dit is mijn zesde in 13 jaar. Onder mijn tweede nick ben ik herkend door iemand die ik IRL ken. Dat was nogal ongemakkelijk en sindsdien verdraai ik soms met opzet persoonlijke details.

Ik heb een heel goede bullshit radar (vind ik zelf) maar ben toch ooit spectaculair belazerd door iemand die ik via internet kende. Niet op dit forum, maar elders, in de (relatieve) begindagen van het internet. Echt een verhaal dat zich zou lenen voor een film. Mensen kunnen zich op internet voordoen zoals ze willen.

Zou dat toch echt zonde zijn als ze dat niet zelf niet door zouden hebben. Nu kunnen ze me tenslotte nog emotioneel chanteren.Watte?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juli 2016 @ 21:38:

[...]

Ik mag toch altijd graag denken dat gekkies een rare blik in hun ogen hebben, of zo.

Je bent nooit alles voor, daar heb je gelijk in.

Maar hier heb je maar 1 ding om op af te gaan; geschreven tekst. En als ik dan zie dat iedereen dezelde tekst zo anders interpreteert, dan vind ik dat eigenlijk een slechte graadmeter. Hoe kan het nou dat bijv. 50 mensen denken " wat een engerd " en dat 50 andere mensen denken " wat een leuk type " ? En wie heeft er dan gelijk?

Geschreven tekst is heel lastig beoordelen, er mist een stem, lichaamstaal, de blik die jij noemt.

En misschien is de ene voor (of tegen) jou gek en voor een ander heel passend
Je bent zelf een theepot
quote:hatsetats schreef op 17 juli 2016 @ 22:49:

[...]

Watte?Frizz in "Straatcultuur: zoon weghouden of weerbaa..."

De TO woont kennelijk in een nogal nare buurt. Mijn stelling is dat je beter om kunt leren gaan met de mensen die in je straat wonen dan er afstand van nemen komt me te staan op verwaarlozing en mishandeling van mijn kinderen.

Zou dat toch echt zonde zijn als ze dat niet zelf niet door zouden hebben. Nu kunnen ze me tenslotte nog emotioneel chanteren.De privé-informatie over jouw kinderen die mij het meest is bijgebleven is dat ze altijd een volwassen ijsje met meerdere bolletjes mochten uitkiezen. En het stoort me dat ik dat weet, dat er daadwerkelijk hersencellen van mij in gebruik zijn voor die kennis.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 17 juli 2016 @ 22:54:

[...]

De privé-informatie over jouw kinderen die mij het meest is bijgebleven is dat ze altijd een volwassen ijsje met meerdere bolletjes mochten uitkiezen. En het stoort me dat ik dat weet, dat er daadwerkelijk hersencellen van mij in gebruik zijn voor die kennis.

Geweldig! Hoe lang geleden zou ik dat ooit geschreven hebben? jaren terug, denk ik.

Raar he, hoe hele stomme informatie blijft hangen en dat je dan bijv. wanhopige pogingen doet om je de Duitse naamvallen te herinneren?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juli 2016 @ 22:53:

[...]

Frizz in "Straatcultuur: zoon weghouden of weerbaa..."

De TO woont kennelijk in een nogal nare buurt. Mijn stelling is dat je beter om kunt leren gaan met de mensen die in je straat wonen dan er afstand van nemen komt me te staan op verwaarlozing en mishandeling van mijn kinderen.Ja natuurlijk. Je kan je kind bete binnenhouden en als ie dan een keer buiten komt dan weet ie niet wat m overkomt....
quote:hatsetats schreef op 17 juli 2016 @ 22:59:

[...]

Ja natuurlijk. Je kan je kind bete binnenhouden en als ie dan een keer buiten komt dan weet ie niet wat m overkomt....Kijk; jij snapt het dus wel!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juli 2016 @ 22:56:

[...]

Geweldig! Hoe lang geleden zou ik dat ooit geschreven hebben? jaren terug, denk ik.

Raar he, hoe hele stomme informatie blijft hangen en dat je dan bijv. wanhopige pogingen doet om je de Duitse naamvallen te herinneren?Die weet ik ook nog hoor.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juli 2016 @ 23:01:

[...]

Kijk; jij snapt het dus wel! Ja maar ja, ik heb dan ook geen kinderen. En dat is maar goed ook
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juli 2016 @ 22:53:

[...]

Frizz in "Straatcultuur: zoon weghouden of weerbaa..."

De TO woont kennelijk in een nogal nare buurt. Mijn stelling is dat je beter om kunt leren gaan met de mensen die in je straat wonen dan er afstand van nemen komt me te staan op verwaarlozing en mishandeling van mijn kinderen.Why me?
quote:Frizz schreef op 17 juli 2016 @ 23:02:

[...]

Why me?Huh?
quote:Eleonora-1 schreef op 17 juli 2016 @ 23:02:

[...]

Die weet ik ook nog hoor.Ik ken nog maar twee rijtjes. maar vraag me nou niet naar info over LUV, Boney M. , en dat soort niet interessante zaken.....
quote:Frizz schreef op 17 juli 2016 @ 23:02:

[...]

Why me?O, sorry
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juli 2016 @ 23:05:

[...]

Huh?Als jij quote uit dat topic staat mijn naam erbij.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juli 2016 @ 23:07:

[...]

O, sorry Kindermishandelaar.
quote:Frizz schreef op 17 juli 2016 @ 23:12:

[...]

Kindermishandelaar. Ja, peper het er nog effe lekker in, joh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven