BH-loos?
dinsdag 19 juli 2016 om 12:52
Ik las van 't weekend een artikel uit de Linda (van maart) over metzonder bh. Allemaal vrouwen die nooit een bh dragen en zielsgelukkig zijn ermee. Sommige met grote borsten, sommige met kleine.
Op zich wil ik dat ook, want is gewoon fijner, maar ik voel me toch aardig beschroomd toen ik gisteren naar de Albert liep.
Waarom is bh-loos zo not done?
Op zich wil ik dat ook, want is gewoon fijner, maar ik voel me toch aardig beschroomd toen ik gisteren naar de Albert liep.
Waarom is bh-loos zo not done?
dinsdag 19 juli 2016 om 15:24
quote:spinnetje_ schreef op 19 juli 2016 @ 15:15:
Bij mannen zie je toch ook soms tepels erdoor heen?Dat is ook al not done. In sommige landen krijg je als je als man een geaircood (spelling??) gebouw binnen gaat een soort stickers om over je tepels te plakken.
Bij mannen zie je toch ook soms tepels erdoor heen?Dat is ook al not done. In sommige landen krijg je als je als man een geaircood (spelling??) gebouw binnen gaat een soort stickers om over je tepels te plakken.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 19 juli 2016 om 16:48
dinsdag 19 juli 2016 om 17:14
quote:Dragisa schreef op 19 juli 2016 @ 15:54:
Ik heb maar een zuinige B, dus het kan makkelijk, ik heb geen bh nodig voor ondersteuning of vorm. Zeker met deze temperaturen vind ik het zo in en rond het huis wel prima zonder BH.
Ik ben benieuwd wanneer de mensen zo spastisch zijn geworden over tepels?De eerste 3 seizoenen van Friends liepen alle vrouwelijke actrices zeker nog zonder BH rond, dat viel me op toen ik het onlangs terugkeek. Dus volgens mij moet je het kunnen afleiden uit wat langlopende jaren 90-00 series
Ik heb maar een zuinige B, dus het kan makkelijk, ik heb geen bh nodig voor ondersteuning of vorm. Zeker met deze temperaturen vind ik het zo in en rond het huis wel prima zonder BH.
Ik ben benieuwd wanneer de mensen zo spastisch zijn geworden over tepels?De eerste 3 seizoenen van Friends liepen alle vrouwelijke actrices zeker nog zonder BH rond, dat viel me op toen ik het onlangs terugkeek. Dus volgens mij moet je het kunnen afleiden uit wat langlopende jaren 90-00 series
dinsdag 19 juli 2016 om 17:51
dinsdag 19 juli 2016 om 18:06
D-cup en enkel als ik werk of iets belangrijks heb één aan.
De rest van de tijd gaat ie toch heerlijk uit.
Ik zorg uiteraard wel dat niemand tepels ziet. Als ik dus iets draag dat "te" doorzichtig is, moet ie helaas ook aan.
Voel me veel vrijer zonder dat onding.
Waarom ze tegenwoordig bijna enkel van die voorgevulde spullen verkopen, is me overigens ook een raadsel.
Echt niet dat ik met mijn D nog meer vulsel wil / nodig heb.
De rest van de tijd gaat ie toch heerlijk uit.
Ik zorg uiteraard wel dat niemand tepels ziet. Als ik dus iets draag dat "te" doorzichtig is, moet ie helaas ook aan.
Voel me veel vrijer zonder dat onding.
Waarom ze tegenwoordig bijna enkel van die voorgevulde spullen verkopen, is me overigens ook een raadsel.
Echt niet dat ik met mijn D nog meer vulsel wil / nodig heb.
dinsdag 19 juli 2016 om 18:20
Ik loop heel vaak zonder bh de deur uit. Ik heb stevige kleine borsten. En een beugel bh of een puss-up zit niet lekker en heeft geen mooi effect. Als ik naar een feestje moet of formeel moet zijn (werk) dan draag ik een soft bh. Maar als het kan zoals vandaag met een haltertop of een strakke spaghetti top dan niets.
dinsdag 19 juli 2016 om 18:28
quote:nephthys schreef op 19 juli 2016 @ 17:14:
[...]
De eerste 3 seizoenen van Friends liepen alle vrouwelijke actrices zeker nog zonder BH rond, dat viel me op toen ik het onlangs terugkeek. Dus volgens mij moet je het kunnen afleiden uit wat langlopende jaren 90-00 series Ja nu je het zegt! Ik moest bij dit topic ook direct aan Carrie Bradshaw denken, die liep in het begin ook altijd zonder
[...]
De eerste 3 seizoenen van Friends liepen alle vrouwelijke actrices zeker nog zonder BH rond, dat viel me op toen ik het onlangs terugkeek. Dus volgens mij moet je het kunnen afleiden uit wat langlopende jaren 90-00 series Ja nu je het zegt! Ik moest bij dit topic ook direct aan Carrie Bradshaw denken, die liep in het begin ook altijd zonder
dinsdag 19 juli 2016 om 18:35
quote:Corona67 schreef op 19 juli 2016 @ 18:33:
[...]
Dan draag je de verkeerde maat
Mijn borsten al 10 keer laten opmeten en ik kom elke keer op dezelfde maat.
Nochtans word ook ik gek van beugels.
Ik draag dus altijd beugelloos, want met beugel hou ik geen uur uit (en dat ding effe op de trein uittrekken is geen zicht ).
Ik heb een kast vol "mislukte aankopen" met beugel.
Die ik dus gewoon allemaal 1 of 2 of 3 keer heb gedragen maar niet volhoudt.
[...]
Dan draag je de verkeerde maat
Ik draag dus altijd beugelloos, want met beugel hou ik geen uur uit (en dat ding effe op de trein uittrekken is geen zicht ).
dinsdag 19 juli 2016 om 18:38
quote:Mietrot schreef op 19 juli 2016 @ 18:35:
[...]
Dan hebben ze je niet goed "opgemeten"
Ik weet 300% zeker dat je bij de juiste maat geen last hebt van de beugel
[...]
dinsdag 19 juli 2016 om 18:41
dinsdag 19 juli 2016 om 18:44
quote:Corona67 schreef op 19 juli 2016 @ 18:38:
[...]
10 winkels (waaronder een aantal dure winkels)
10 verschillende verkoopsters
10 verkoopsters die allemaal opmeten dat ik maat 100 D heb.
Peperdure beha's van 80 à 100 euro per stuk met beugel die niet werken.
Beugelloze beha's in maat 100 D die wel perfect passen.
Ik weet intussen écht wel dat het aan de beugel ligt.
Als iemand dus toevallig iets is met beha's MET beugels in maat 100 D ... laat maar weten.
Hier liggen ze al jaren nutteloos in de kast .
[...]
Als iemand dus toevallig iets is met beha's MET beugels in maat 100 D ... laat maar weten.
dinsdag 19 juli 2016 om 18:53
Hier een b-cup, en ik zou gerust zonder nu kunnen lopen, maar dat doe ik niet.
Draag voorgevormde bh's omdat die lekker zitten en ik inderdaad geen zichtbare stijve tepels heb, omdat inhet niet mooi vind als dat door mijn shirtje heen priemt.
Maar wat een ander doet moet ie zelf weten, het is maar net wat je zelf fijner vind.
Draag voorgevormde bh's omdat die lekker zitten en ik inderdaad geen zichtbare stijve tepels heb, omdat inhet niet mooi vind als dat door mijn shirtje heen priemt.
Maar wat een ander doet moet ie zelf weten, het is maar net wat je zelf fijner vind.
dinsdag 19 juli 2016 om 18:56
quote:Mietrot schreef op 19 juli 2016 @ 18:44:
[...]
Maar heb je dan ook niet andere maten geprobeerd? Dat is wat ik heb gedaan. Op een rustige middag in de Hünkemoller ben ik gewoon allerlei maten gaan proberen en uiteindelijk vond ik er eentje die heerlijk zit. Ik merk oprecht niet dat ik hem draag. En het is ook een andere maat dan ze hadden gemeten (scheelde niet heel veel geloof ik).
Overigens zegt prijs niet zoveel over hoe lekker het zit. Dat is echt zo persoonlijk dat daar geen prijskaartje aanzit. De ene vindt de beha's van de Primark heerlijk en de ander die van de Hünkemoller. Dus in prijs omhoog gaan, heeft vaak niet zoveel zin.
Maar goed, als beugelloos goed werkt dan hou ik je niet tegen hoor. Het is helemaal aan jou. Ik denk alleen wel dat er voor elke vrouw een goede (beugel) beha is, het kost alleen wat moeite om die te zoeken.
[...]
Maar heb je dan ook niet andere maten geprobeerd? Dat is wat ik heb gedaan. Op een rustige middag in de Hünkemoller ben ik gewoon allerlei maten gaan proberen en uiteindelijk vond ik er eentje die heerlijk zit. Ik merk oprecht niet dat ik hem draag. En het is ook een andere maat dan ze hadden gemeten (scheelde niet heel veel geloof ik).
Overigens zegt prijs niet zoveel over hoe lekker het zit. Dat is echt zo persoonlijk dat daar geen prijskaartje aanzit. De ene vindt de beha's van de Primark heerlijk en de ander die van de Hünkemoller. Dus in prijs omhoog gaan, heeft vaak niet zoveel zin.
Maar goed, als beugelloos goed werkt dan hou ik je niet tegen hoor. Het is helemaal aan jou. Ik denk alleen wel dat er voor elke vrouw een goede (beugel) beha is, het kost alleen wat moeite om die te zoeken.
dinsdag 19 juli 2016 om 19:13
Zonder BH maar met katoenen shirts dan jeukt het bij mij als een gek. En door het schuren tegen de stof worden mijn tepels hard en dat hoeft van mij niet heel de wereld te zien. Krijg je opeens van die gesprekken waarbij de blik van de ander steeds afzakt.
Wat een ander doet, wel of geen BH moet ze zelf weten.
Wat een ander doet, wel of geen BH moet ze zelf weten.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
dinsdag 19 juli 2016 om 19:28
dinsdag 19 juli 2016 om 19:36
Op vrije dagen altijd zonder. Met werk zo'n padded ding zonder beugel zodat je de tepel niet zoet.
Kon passen wat ik wil, maar bij geen van de zaken hebben ze iets wat goed zit. Ze zijn gewoon te klein voor een bh (nouja nu ik zwanger ben niet meer ). Opmeten levert iets buiten de tabellen (85AAA ofzo)
Kon passen wat ik wil, maar bij geen van de zaken hebben ze iets wat goed zit. Ze zijn gewoon te klein voor een bh (nouja nu ik zwanger ben niet meer ). Opmeten levert iets buiten de tabellen (85AAA ofzo)
dinsdag 19 juli 2016 om 19:38
quote:nephthys schreef op 19 juli 2016 @ 19:28:
[...]
Iets kan gerust de juiste maat zijn en toch niet prettig zitten. Ik draag thuis ook nooit sokken, vind ik niet aangenaam, ook al passen die perfect. Idem voor BHs.
Als ik thuiskom is mijn schoenen uittrekken het eerste wat ik doe. Omdat ik dat fijner vind.
Maar als ik last heb van mijn schoenen overdags als ik loop, dan klopt er iets niet
[...]
Iets kan gerust de juiste maat zijn en toch niet prettig zitten. Ik draag thuis ook nooit sokken, vind ik niet aangenaam, ook al passen die perfect. Idem voor BHs.
Als ik thuiskom is mijn schoenen uittrekken het eerste wat ik doe. Omdat ik dat fijner vind.
Maar als ik last heb van mijn schoenen overdags als ik loop, dan klopt er iets niet