IJ-Hallen vlooienmarkt
vrijdag 22 juli 2016 om 21:02
Ik ben van plan morgen naar de IJ-Hallen vlooienmarkt in Amsterdam gegaan.
Ik ben er nog nooit geweest, ben gek op kringloop, tweedehands, vrijmarkten etc.
Wie is er de laatste tijd geweest hier?
Is het echt een grote markt?
Wat is de verhouding particulier - handel bij de stands?
Vind je het 1 van de betere markten?
Dit weekend is een 'buiten' markt, zijn er dan geen standjes binnen? Er is zowel regen als warm weer voorspeld
Ik ben van plan om vanaf Amsterdam CS de pont te nemen. Wijst de route zich daarna vanzelf?
Ik ben benieuwd!
Ik ben er nog nooit geweest, ben gek op kringloop, tweedehands, vrijmarkten etc.
Wie is er de laatste tijd geweest hier?
Is het echt een grote markt?
Wat is de verhouding particulier - handel bij de stands?
Vind je het 1 van de betere markten?
Dit weekend is een 'buiten' markt, zijn er dan geen standjes binnen? Er is zowel regen als warm weer voorspeld
Ik ben van plan om vanaf Amsterdam CS de pont te nemen. Wijst de route zich daarna vanzelf?
Ik ben benieuwd!
vrijdag 22 juli 2016 om 21:08
De route wijst zich vanzelf.
Ik vind het wisselend qua aanbod, de ene keer veel handelaars met te dure spullen, de andere keer veel particulieren.
Het is een goed idee om als je echt iets wil kopen er ook echt om 9 u te zijn.
Ik ken zelfs iemand die om 6.30 gaat.
Ik vind het zelf altijd erg leuk.
Jammer van het entreegeld, vind ik alleen.
Ik weet niet of er binnen ook wat is. Soms is het beiden, binnen en buiten. Ik denk nu alleen buiten.
Ik vind het wisselend qua aanbod, de ene keer veel handelaars met te dure spullen, de andere keer veel particulieren.
Ik weet niet of er binnen ook wat is. Soms is het beiden, binnen en buiten. Ik denk nu alleen buiten.
vrijdag 22 juli 2016 om 21:10
vrijdag 22 juli 2016 om 21:19
quote:Het-groepje schreef op 22 juli 2016 @ 21:08:
Ok bedankt! 9 uur gaat me niet lukken, ik kom van te ver. Het gaat ook om het uitje.
Hier de laatste tijd alleen markten met oud speelgoed en babykleding gezien.
Ik wil graag snuffelen tussen oude sieraden en accessoires. We zullen zien.
Ok bedankt! 9 uur gaat me niet lukken, ik kom van te ver. Het gaat ook om het uitje.
Ik wil graag snuffelen tussen oude sieraden en accessoires. We zullen zien.
vrijdag 22 juli 2016 om 21:25
Ik vind het een leuke markt. Voor kleding kun je goed en goedkoop slagen daar is veel aanbod van. Ik vind er meestal niet extreem veel handelaren tussen staan maar het verschild weleens. Maar goed geen taferelen zoals in Beverwijk waar je door 4 kilometer telefoonfrontjes heen moet struinen.
Veel plezier.
Veel plezier.
vrijdag 22 juli 2016 om 21:36
vrijdag 22 juli 2016 om 21:44
quote:Atia schreef op 22 juli 2016 @ 21:19:
[...]
Ik wil graag snuffelen tussen oude sieraden en accessoires. We zullen zien.Oh ik ga ook altijd laat en kom dan nog met zat thuis . Dus dat komt wel goed!
[...]
Ik wil graag snuffelen tussen oude sieraden en accessoires. We zullen zien.Oh ik ga ook altijd laat en kom dan nog met zat thuis . Dus dat komt wel goed!
vrijdag 22 juli 2016 om 22:51
vrijdag 22 juli 2016 om 22:53
quote:KimberleySTH schreef op 22 juli 2016 @ 22:51:
Entree is dacht ik 5 euro. Tot september zijn er alleen kramen buiten dus niet binnen in een hal. Je kan rekenen op 750 kramen dus daar ben je wel even zoet! Ik vind het altijd vergelijkbaar met de vrijmarkt qua aanbod.Dat valt nog wel mee qua entreeprijs.
Entree is dacht ik 5 euro. Tot september zijn er alleen kramen buiten dus niet binnen in een hal. Je kan rekenen op 750 kramen dus daar ben je wel even zoet! Ik vind het altijd vergelijkbaar met de vrijmarkt qua aanbod.Dat valt nog wel mee qua entreeprijs.