Mode & Beauty alle pijlers

Zwitsal parfum ?

30-07-2016 14:58 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal !

Ik had even een vraagje.. We kennen allemaal die zwitsal parfum wel hé? .. Waarvoor gebruik je dat precies..? Ik heb het als kadootje gekregen.. ( en dankbaar aangenomen uiteraard ) Ben overigens 29 weken in verwachting.. maar waarvoor gebruik ik dit?

Het is nou niet dat ik zeg ik doe dit lekker op naar de zaak ofzo..
Nothing worth having ever comes easy
Ik draag het gewoon als parfum, maar ik ken ook mensen die het in de baby- of kinderkamer sprayen.
Het verleden kun je niet veranderen, de toekomst wel. Dat begint bij het heden. Begin dus vandaag!
quote:Saladebakje schreef op 30 juli 2016 @ 14:59:

Ik draag het gewoon als parfum, maar ik ken ook mensen die het in de baby- of kinderkamer sprayen.Naar wat voor gelegenheid dan als ik vragen mag? Ik vind het namelijk ook gemeen om het op de plank te laten staan en nooit te gebruiken maar weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.
Gewoon, als parfum dragen, ook naar de zaak. Lekker toch?!!!
Of een neveltje over je was? Hoef je die dure zwitsal wasverzachter niet te kopen.
quote:sherry-holmes schreef op 30 juli 2016 @ 15:06:

Of een neveltje over je was? Hoef je die dure zwitsal wasverzachter niet te kopen.Die heb ik al
Het is parfum. Om op je lichaam te spuiten dus. Dan ruik je alsof je net onder de douche uitkomt en jezelf met Zwitsal hebt gewassen.
Waarom zou iemand naar een baby willen ruiken?
Gewoon zoals elk ander parfum?
Ik ken het niet, is dat een parfum met hetzelfde geurtje als al die andere Zwitsalproducten? Dan zou ik het zelf niet gebruiken. Maar als jij blij wordt van die geur, dan kun je het toch dragen wanneer je wilt? Voor alle parfums geldt: je vindt het lekker ruiken of niet.
Over de babykleertjes sprayen zou ik doen. Zou het niet zelf gebruiken als parfum.
quote:gedanst schreef op 30 juli 2016 @ 15:22:

Over de babykleertjes sprayen zou ik doen. Zou het niet zelf gebruiken als parfum.Ik niet. Sommige baby's (onder wie de mijne) zijn allergisch voor het parfum in onder andere Zwitsal-producten. Beetje sneu als je alles dan weer opnieuw moet wassen..!
Ik draag het zelf als parfum.

Ik vind het lekker ruiken en geeft zo'n fijn geborgen gevoel.
Ik snap gewoon niet waarom een volwassen vrouw dat koopt/krijgt.

Toen ik 5 was had ik parfum met kauwgomballengeur. Toen helemaal geweldig maar nu ook niet meer toch:p
quote:nienke_g schreef op 30 juli 2016 @ 15:24:

[...]

Ik niet. Sommige baby's (onder wie de mijne) zijn allergisch voor het parfum in onder andere Zwitsal-producten. Beetje sneu als je alles dan weer opnieuw moet wassen..!

Dat is waar.

Dan zou ik het in de babykamer spuiten als luchtverfrisser.
Brrrrrrrr...... Zo'n vieze lucht vind ik dat. Ik zou het wegdoen, of als luchtverfrisser gebruiken.
Denk dat ik het dan in de babykamer ga gebruiken. Ik zie mezelf er gewoon niet mee lopen ben ik bang, maar wil de gene die het gegeven heb ook niet kwetsen door het weg te doen.
Wij hebben hem voor kind. Gekregen toen kind 2 was. Inmiddels is kind 4,5 en we gebruiken het flesje nog steeds zo nu en dan.

Sommige dagen wil kind een parfummetje. We hebben Zwitsal, Nijntje, K3 en Frozen. Zo wisselen we af.

Bij baby kan de nevel over het beddengoed en de kleertjes. Wel eerst testen of baby er tegen kan.

En jijzelf kunt het ook gebruiken op je kleding. Ook op huid. Al naar gelang hoe je zelf wil.

Ik vind net lekker ruiken. Subtiel en het ruikt naar verse baby. Of beter gezegd......mij laat het daaraan denken.
Geniet van een vleugje pure zachtheid met Zwitsal Eau de Zwitsal. Deze eau de toilette heeft de vertrouwde, milde Zwitsalgeur en laat je ruiken als een échte mama.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 juli 2016 @ 15:42:

Geniet van een vleugje pure zachtheid met Zwitsal Eau de Zwitsal. Deze eau de toilette heeft de vertrouwde, milde Zwitsalgeur en laat je ruiken als een échte mama.

Ja het is bijna gewoon eng!

"Zooo jij hoort er niet bij hoor! Jij ruikt niet naar zwitsal dus bent geen echte mama"
quote:Justlikesnow schreef op 30 juli 2016 @ 15:40:

Denk dat ik het dan in de babykamer ga gebruiken. Ik zie mezelf er gewoon niet mee lopen ben ik bang, maar wil de gene die het gegeven heb ook niet kwetsen door het weg te doen. Eens! Waarom zou je als volwassen vrouw ook naar een pasgeboren baby willen ruiken?
Ik lees dat veel mensen het op hun eigen lakens en kussens spuiten voor ze gaan slapen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Hahaha, nu zit m'n broodje hete kip in m'n neus...

*raapt onderkaak op van de grond en doet er verder het zwijgen toe*
Parfum voor verloskundigen en het enige Zwitsalprodukt dat wel prikt in de ogen ---> Zwitsal parfum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven