Uitgerekend eind maart 2017

20-07-2016 17:54 241 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wees welkom aanstaande mama's

om gezellig te kletsen over deze kleine wonder die in ons groeien.

Naam Leeftijd/ Leeftijd partner Asantal kids uitgerekend datum Opmerkingen geslacht marijeens 30/36 0 28/3/2017 13/8 eerste echo. onbekend Kimj25 26/25 0 24/3/2017 8/8/2016 echo onbekend madiran 29/33 3 31/3/2017 4e op komst geslacht Gecko 30 0 29-3-2017 15/8 echo geslacht cosmo 34/37 0 28-3-2017 8 aug pretecho, 9 aug consult pop-poli, 28 aug termijnecho.

geslacht Globetrotter91 25/30 0 24/3/2017 Opmerkingen geslacht padme84 31/27 0 19/3/2017 Opmerkingen geslacht Purdey1977 38/48 0 25/3/2017 8/08 echo in ziekenhuis geslacht fruitsalade 29/35 0 27/3/2017 30/8 echo week 10 ong geslacht pinnetje 27/27 0 28/3/2017 18/8 echo geslacht bosje15 24/27 1 31/3/2017 zwanger van de 2e geslacht schelpje 28 0 21-3 -2017 Opmerkingen geslacht Happymommy 27 1 23-3-2017 10-8-2016 echo, zwanger van de 2 geslacht vienna 25 30 0 26-3-2017 11 aug echo, geslacht viooltje 26/29 0 24/3/2017 9 aug eerst echo. geslacht Zeeuwse88 27-33 0 29-3-2017 Opmerkingen geslacht Sunshine246 26/29 0 27-3-2017 16-8 echo geslacht procne 29/30 0 30-3-2017 Opmerkingen geslacht ice lady 28 /28 0 26/3/2017 28/8/2016 echo vk. geslacht Floortje 34-38 0 31-3-2017 18-8-2016 geslacht wortelsap 22/33 0 28/3 Opmerkingen geslacht
Schelp, wat vervelend. Ben zelf (nog) niet misselijk, maar volgens een vriendin zouden gembercapsules werken. En veel kleine beetjes eten, zodat je maag nooit echt leeg is.
@Schelp: als je er een Google aan waagt kom je veel dingen tegen die kunnen helpen. Veel kleine beetjes over de hele dag eten, 'à ochtend al voor het opstaan iets eten dat je de avond ervoor al op je nachtkastje hebt gelegd etc. Geen idee of dat werkt, ben zelf als Icelady helemaal niet misselijk (wat ik dus inderdaad best beangstigend vind) maar kan mij voorstellen dat elke avond en nacht boven de wc hangen nogal vervelend is.

Wat heeft iedereen al snel een echo trouwens. De 8e al? Ik pas de 18e en zit dan net in mijn 8e week. Kan je het hartje al eerder zien kloppen dan? Of is het een andere echo?
Schelp: de misselijlheid is hier ook in alle hevigheid begonnen. Wat hier "helpt" (eigenlijk helpt niets behalve zsm verder in je zwangerschap zijn haha) is: voor je opstaat een cracker oid eten en vooral eten waar je zin in hebt. Niet tegen heug en meug iets naar binnen werken, dan maar even wat vaker een soepje oid als avondeten. Ik moet s avonds ook niet te veel/vettig eten hebben, dat merk ik ook meteen vroeg in de ochtend. En als het echt niet meer gaat even de vk bellen. Ik had de vorige keer emesafine dat haalde de randjes er wel vanaf.

Floortje: kloppend hartje kun je al vrij snel zien, vanaf een week of 6 al. Geeft geen garanties en je kunt de termijn nog niet berekenen, maar het stelt wellichr wel gerust dat het intakt/in je baarmoeder zit en of het er 1 of meer is.
@Floortje, ik heb mijn echo ook pas als ik 8,5 week ben.

Dat is 22 augustus. Voelt alsof ik nog eeuwen moet wachten
Ah, thanx voor de info Procne en Madiran!

Lijkt voor mij ook nog eeuwig die 18e. zit helaas toch niets anders op dan wachten, wachten, wachten....
Ik heb al eens echos gehad met 5,6,8en11 weken en moet zeggen dat die met 11 echt veruit de leukste was. Al heel compleet en dansend, gaf ook veel meer rust toen. Wie weet helpt dat een beetje zo in de wachttijd
Sorry, ik moet even zeuren.

Hele dagen door check ik mijn symptomen. Natuurlijk maak je jezelf daar knetter gek mee. Want soms voel ik mijn borsten wel, en soms niet. Dan ruik ik teveel.. dan weer te weinig. Etc. Etc.

Nou had ik gisterenmiddag wat bloed verlies. Wat 'oranje' en daarna nog 3 vlekken bruin. Vandaag niets van te zien.

Paniek all over the place (ik was gisteren nog jarig ook :( ). We waren al aan het denken over het terugplaatsen van onze ingevroren embryo’s.

Ik heb vanmorgen toch bloed geprikt (zou ik in ieder geval doen). Maar achteraf denk ik dat het een gesprongen bloedvat is geweest. Daar las ik net over op internet.

In ieder geval… ik ben nerveus over de uitslag en ik hoop het eind van de middag te hebben. Dat het maar hoog genoeg is.. . .
Spannend Purdey, hoop dat de uitslag vanmiddag je wat geruststeld. En nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Dank je wel!

Maar ik zie dat veel van ons dezelfde onzekerheid voelen... erg he...
purdey nog gefeliciteerd!

En wat rot op je verjaardag, ik duim voor een goede uitslag vanmiddag.
Carpe diem
Hoi Purley er is vast niks mis!! Zeker een klein beetje oud bloed hoeft niks te zeggen.

Wij hebben 't gister ouders en zus verteld. Ze waren blij verrast en hadden het gek genoeg niet echt verwacht terwijl ze wisten dat we bezig waren moesten duidelijk nog wennen. Zus was helemaal geëmotioneerd, awww...

Hier ook nog steeds dezelfde onzekerheid. Ik ben gestopt met temperaturen maar doe elke dag een test van de kv of action. Kost toch maar weinig. Ik houd me er maar aan vast dat de streepjes nog steeds iedere paar dagen feller worden hoewel ik praktisch geen symptomen (meer) heb.

Vandaag 6 weken en over een week de pretecho om de hartactie te checken!
Vervelend purdey

Nooit fijn als je zo in onzekerheid zit. Hopelijk goed nieuws vanmiddag.

Hier helaas vandaag ook weer wat bruin verlies. As zaterdag voor een intake en hopelijk kunnen ze dan ook even kijken.

Voor nu weer afwachten
He purper wat vervelend.

Hier helaas slecht nieuws ik,van morge echo gehad ik,heb idd. Miskraam gehad vorig week.

Wie wil deze topic van mij over nemen?
Ach Marijeens25... Lees af en toe mee met de andere maart-topics en lees je berichtje. Je hebt van de week nog op mijn topic meegeschreven.

Een heel dikke knuffel voor jou! Ontzettend veel sterkte gewenst!
Och.... Marij... dat is heel verdrietig nieuws!

Veel sterkte meid!

En misschien is de vraag ongepast; maar heb je voor jouw gevoel van de week een miskraam gehad?
Jemig, ben even afwezig en wat een vervelende berichtjes. Allereerst Marijeen... Sterkte meid. Heb zelf ook al een keer een miskraam gehad, dat voelt zo donker en leeg. Wat een rotnieuws.

En purdey ook zoveel onzekerheid. Niemand kan die voor je wegenemen behalve een goede echo of inderdaad een bloedtest Hoop zo dat het allemaal goedkomt. Net als bij mama1234 natuurlijk. Natuurlijk raak je daarvan in de stress en word je onzeker. Bleegh.

Deze weken zijn gewoon echt killing. Gelukkig hebben we elkaar hier om onze twijfels even weg te schrijven. Laten we dat dan ook vooral blijven doen!

Dikke knuffel aan allemaal!
Aah nee Wat rot meid.

Veel sterkte.

Misschien dat we een algemeen topic kunnen maken zodat iedereen het zelf bij kan houden?
Carpe diem
Marijns wat naar, heel veel sterkte!
@purdey, wat rot dat je je zo'n zorgen maakt vanwege je symptomen. Ik hoop dat alles goed komt en dat je je wat geruster kunt voelen na de uitslag. Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

@marijeens, wat heftig! Heel veel sterkte gewenst de komende periode.

Zal ik een nieuw topic starten? Dan neem ik de tabel van dit topic over.

Ik kan me namelijk voorstellen dat het erg confronterend is voor je Marijeens
Dankje Bosje. En graag.
Wat een vervelend nieuws!

Heel veel sterkte!
Sterkte Marijeens.

Vreselijk, dat is toch waar we allemaal bang voor zijn dat dat gaat gebeuren.. hopelijk kun je het een plaatsje geven meid!
Aaaaah nee Marijeens :( wat erg!

Had je nog wel steeds symptomen?

Ik wens je heel veel sterkte, hopelijk mag er snel weer een lief baby'tje in je buik groeien!

Purdey wat rot jouw onzekerheid.

Hoop dat alles goed blijkt te zijn en je snel wat meer kunt genieten.

Hier gaat alles goed eigenlijk, wel zeurderig gevoel baarmoeder, moe en steeds misselijker. Gister lekker de hele dag series gekeken op Netflix ik heb ook weinig trek voor mijn doen, ben een kilo afgevallen afgelopen week.

Ik heb trouwens de 30ste augustus m'n intake, maar de 29ste m'n eerste echo.
Marijeens, wat vreselijk zeg. Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat je het een plaatsje kan geven.

Ik ben het wel met Kim eens dat een een algemeen topic misschien het makkelijkst is, dan kan iedereen zijn eigen info bijhouden. Bosje, super als jij het nieuwe topic wil openen!

Vervelend voor de meiden die zo'n last hebben van misselijkheid, hoop dat het snel beter gaat! En inderdaad wat andere meiden ook al zeiden op internet zijn er veel tips (kleine beetjes eten, gember, etc.).

Ik heb zelf gelukkig geen last van misselijkheid. Merk wel dat ik in sommige dingen echt geen trek meer heb dus dat eet/drink ik dan ook gewoon niet. Verder voel ik me extreem moe ook al slaap ik minstens 8 uur per nacht. Verder temperatuur ik wel nog steeds omdat mijn app aangeeft als mijn temperatuur te laag is, vind het toch wel fijn om elke dag die bevestiging te hebben.

Ik heb deze donderdag intake gesprek met m'n cardioloog en 12 augustus de eerste echo, dan ben ik 8 weken zwanger
Ow Marijeens echt erg ik baal plaatsvervangend voor je

Hopelijk krijgt 't snel een plekje voor je maar neem de tijd...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven