En wat eten we vandaag?

21-07-2007 20:50 5194 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 16-08-2007 10:41
Reden: Invoegen afbeeldingen.
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Lekkere clubsandwich op tijdens lunch buiten de deur en straks snert (niet die van de snertkat ) met soldaatjes (geen idee waarom in boter gebakken broodreepjes zo heten. Weet iemand het?)
misschien omdat ze lijken op soldaten in het gelid als je die reepjes brood naast elkaar legt/bakt?!!

vanavond couscous met halloumi en tzatziki
Everytime you make a typo, the errorists win.
Olie, knoflook, wijn met champignons en courgette gebakken, staat nu in oven met kaas, zo peper en bieslook erover eten, met broodje erbij..............jammie
Mijn moeder stak de soldaatjes altijd rechtop in de spinaziestamppot.
Gister heel simpel wat hamburgers. Vandaag ga ik denk ik wat Griekse gerechtjes maken.
Vandaag eten we russische stroganoff van knorr. Ben benieuwd, nog nooit gegeten.
Denk dat ik een bakje (Tila's)goulash uit de vriezer haal. Rijst en doppertjes erbij!

Het wordt bami/pindasaus/eitje/atjar/kroepoek: had ineens zo'n zin in iets met pittige pindasaus
thee wijzigde dit bericht op 06-12-2008 16:04
Reden: niks zo veranderelijk als een [s]vrouw[/s]eh mens
% gewijzigd
Gisteren bij een Proeverij gegeten,

carpaccio

zeebaars

Bouillion

perensorbetijs met mango

Vanavond lekker poffertjes, normaal geen avond eten maar we hebben er trek in
Gisteren voor 13 mensen roti-lam-speciaal gemaakt, vandaag eten we de kliek.
Ohhh wat heb ik trek in Yette haar kliekje.

Ik ga denk ik iets vies maken. Ik zie dat ik roomkaas met gember heb gekocht ipv roomkaas met ananas. Het is echt niet lekker. Net geproefd op een toastje maar bleg. Dus ik heb nog penne, geruld gehakt, uien, tomaat, paprika en dan maar die roomkaas erdoor. Zal wel niet lekker zijn maar ik probeer het wel.
gisteren tijdens ut werken, 2x 1 frikandel gegeten.kwam niks anders voor onze neus.en pas veeeel later een broodje ham.

vandaag gestoofde witlof met pasta en saucijsje.
Indisch suddervlees met rijst, gemixte groenten onder een dekje van sate-kokossaus, kroepoek en zoetzure komkommer.

Toe: puddinkjes van Mona.
de boeuf bourguignonne staat al uren op het sudderplaatje, met penne en broccoli die ik vanavond nog even moet koken.

De choco-speculaasmousse staat in de koelkast op te stijven.
RosieRo: choco-speculaasmouse klinkt echt heerlijk!!!!

Vanavond: simpele roerbakschotel: mie met gemarineerde kip, peultjes, broccoli, courgette, paprika en champignons. Helaas kwam ik er achter dat ik nog steeds vergeten ben sherry te kopen, dus wordt het gember, knoflook, soyasaus, honing, kruiden denk ik...
Dat zeg ik....
het is gewoon mijn standaard chocolademousse maar dan met een shotje port erdoor en twee fijn en drie grof gekruimelde speculaasjes erdoor

geeft een extra smaak en textuur, als garnering kan je pepernootjes gebruiken, heel leuk in deze tijd van het jaar.
Hmmmm 't is dat ik net bedacht om als nagerecht brownies te maken en alles heb klaargezet, maar anders... Vooral de combinatie met een beetje port klinkt echt heerlijk!
Dat zeg ik....
Vanavond risotto, met roerbakgroenten en pittige kipvleugeltjes.

En ik denk dat ik later nog wat kleine appelflapjes ga maken.
Spruitjes stamppot met Beefburgers.
indiase linzensoep en als ik dan nog honger heb het restje van de auberginelasagne van gisteren.
Ik heb courgette soep gemaakt. Ciabatta, als stokbrood gesneden, met geitenkaas en bieslook om te dopen. En zo zit ik vorstelijk te Zondaggen
Ik heb mezelf na het sporten verwend met patat en een frikandel in de sportkantine

Morgen eten we vis uit de oven, met wortelen en aardappels. Dinsdag heerlijke boerenkool met worst.
Ik heb mezelf na het sporten verwend met patat en een frikandel in de sportkantine

Morgen eten we vis uit de oven, met wortelen en aardappels. Dinsdag heerlijke boerenkool met worst.
Stoomvis met broccoli/ bloemkool/ worteltjes en aardappelpuree.
als lunch zelfgemaakte chinese kippensoep gegeten.

voor vanavond heb ik hutspot met een kipworstje uit de vriezer gehaald.
Klinkt lekker allemaal!

Tijdens de lunch twee bruine bolletjes met filet american gegeten en vanavond maak ik tonijn.

(ik ben er nog niet helemaal achter hoe ik een plaatje kan plakken, dus dan maar zo: http://www.strooimetideeen.nl/recepten/details/?id=18 )

Die dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven