Napraattopic 64

29-07-2016 17:13 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:simbalabimba schreef op 21 augustus 2016 @ 13:32:

[...]

Zo heeft iedereen haar eigen ervaringen met de diverse forummers. Misschien heb jij iets gemist ja, maar dat hoeft niet perse een nadeel te zijn. Iedereen 'mist' wel eens wat, het lijkt me ondoenlijk om alle postings van iemand te lezen.Nou ik ken mensen die een heel eind komen hoor.
quote:SuzanneSuus schreef op 21 augustus 2016 @ 14:43:

[...]

Wat een doosTja, de bibliotheken zijn op een goeie dag natuurlijk ook op he
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 augustus 2016 @ 15:13:

[...]

Tja, de bibliotheken zijn op een goeie dag natuurlijk ook op he
Dat zou ik nou echt wel eens willen weten, hoe veel openbare bibliotheken er inmiddels een IP-ban hebben
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 augustus 2016 @ 15:16:

Dat zou ik nou echt wel eens willen weten, hoe veel openbare bibliotheken er inmiddels een IP-ban hebben

Dat zou ik nou echt wel eens willen weten, hoe veel openbare bibliotheken er inmiddels een IP-ban hebben Ik ken er ook eentje, die al diverse franse campings aan een ban heeft geholpen
quote:friezinnetje2014 schreef op 21 augustus 2016 @ 15:38:

[...]

Ik ken er ook eentje, die al diverse franse campings aan een ban heeft geholpen Matth de campinghopper?
quote:S-Meds schreef op 21 augustus 2016 @ 12:26:

[...]

Nee misschien trek je teveel met Star op. Die heeft slechte invloed
quote:Star schreef op 21 augustus 2016 @ 15:44:

[...]

quote:Lady_Voldemort schreef op 21 augustus 2016 @ 15:41:

[...]

Matth de campinghopper?nee die niet

Dat zou ik nou echt wel eens willen weten, hoe veel openbare bibliotheken er inmiddels een IP-ban hebben En psychiatrische inrichtingen.
quote:friezinnetje2014 schreef op 21 augustus 2016 @ 15:54:

[...]

nee die nietHet was een Grapje
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 augustus 2016 @ 16:02:

[...]

Het was een Grapje
Op mijn werk surfde ik eens naar het forum van mijn dorp (in een tussenuur, spreek ik in mijn verdediging). Stonden de laatste roddels over de snackbar op, enzo. Wat schetste mijn verbazing dat onze school een ip-ban had. Ik bekijk mijn collega's met heel andere ogen nu
quote:barbaracartland schreef op 21 augustus 2016 @ 16:10:

Op mijn werk surfde ik eens naar het forum van mijn dorp (in een tussenuur, spreek ik in mijn verdediging). Stonden de laatste roddels over de snackbar op, enzo. Wat schetste mijn verbazing dat onze school een ip-ban had. Ik bekijk mijn collega's met heel andere ogen nu

The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar

Oooo wauw, wat spannend!

Wie zou dat geweest zijn? En met wat?!

Suspense....
Jeetje via een proxy ook echt... hoe dom kan je zijn. En dan precies hetzelfde taalgebruik. Hoe voor de hand liggend....

quote:Lady_Voldemort schreef op 21 augustus 2016 @ 15:13:

[...]

Tja, de bibliotheken zijn op een goeie dag natuurlijk ook op he Alle konijnen gevoerd, gekamd en aangekleed voor de foto ( ik las nog ff een post van haar)
Je bent zelf een theepot
quote:Deadpool schreef op 21 augustus 2016 @ 16:51:

Jeetje via een proxy ook echt... hoe dom kan je zijn. En dan precies hetzelfde taalgebruik. Hoe voor de hand liggend....Nou eerlijk? Mij zou het ook niet zo gemakkelijk afgaan hoor om ineens mijn taalgebruik radicaal om te gooien. Voor even wel, maar voorgoed, neuh. Maar ik voel dan ook de noodzaak niet, want ik krijg niet om de haverklap een perma .
quote:SuzanneSuus schreef op 21 augustus 2016 @ 17:30:

[...]

Alle konijnen gevoerd, gekamd en aangekleed voor de foto ( ik las nog ff een post van haar)Gevoerd voor de foto
quote:Deadpool schreef op 21 augustus 2016 @ 16:51:

Jeetje via een proxy ook echt... hoe dom kan je zijn. En dan precies hetzelfde taalgebruik. Hoe voor de hand liggend....Ze zal best ingecalculeerd hebben dat het een keer opgemerkt werd. Ze zal niet de slimste op ict gebied willen zijn, maar gewoon willen forummen. Als zichzelf, niet als iemand die zich een ander taalgebruik en andere mening aanmeet om maar niet door de mand te vallen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven