Napraattopic 64
vrijdag 29 juli 2016 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 21 augustus 2016 om 18:16
quote:simbalabimba schreef op 21 augustus 2016 @ 18:15:
[...]
Ze zal best ingecalculeerd hebben dat het een keer opgemerkt werd. Ze zal niet de slimste op ict gebied willen zijn, maar gewoon willen forummen. Als zichzelf, niet als iemand die zich een ander taalgebruik en andere mening aanmeet om maar niet door de mand te vallen.Wat een begrip ineens. En dan te bedenken dat wij niet mogen weten wie jij ooit was .
[...]
Ze zal best ingecalculeerd hebben dat het een keer opgemerkt werd. Ze zal niet de slimste op ict gebied willen zijn, maar gewoon willen forummen. Als zichzelf, niet als iemand die zich een ander taalgebruik en andere mening aanmeet om maar niet door de mand te vallen.Wat een begrip ineens. En dan te bedenken dat wij niet mogen weten wie jij ooit was .
zondag 21 augustus 2016 om 19:22
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 augustus 2016 @ 18:16:
[...]
Wat een begrip ineens. En dan te bedenken dat wij niet mogen weten wie jij ooit was .
?
Ik ben gewoon simbalabimba vanaf het bijna begin, heb na de uitdeluchtvalban diverse ééndagsnamen gehad, dat was vanaf het beging duidelijk.
De naam waarmee ik begon en iets postte dat als spam opgevat werd ( neem ik maar aan want nooit uitleg gekregen) weet ik niet eens meer, was ook maar van korte duur. ( en vlgs mij heb ik dat ook wel eens eerder uitgelegd).
Zo geheimzinnig heb ik daar nooit over gedaan.
[...]
Wat een begrip ineens. En dan te bedenken dat wij niet mogen weten wie jij ooit was .
?
Ik ben gewoon simbalabimba vanaf het bijna begin, heb na de uitdeluchtvalban diverse ééndagsnamen gehad, dat was vanaf het beging duidelijk.
De naam waarmee ik begon en iets postte dat als spam opgevat werd ( neem ik maar aan want nooit uitleg gekregen) weet ik niet eens meer, was ook maar van korte duur. ( en vlgs mij heb ik dat ook wel eens eerder uitgelegd).
Zo geheimzinnig heb ik daar nooit over gedaan.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 21 augustus 2016 om 23:45
Ik ben er weer ingetrapt, inderdaad. Dat was toch ook zo met dat 'dingen die niemand van je weet'-topic? Ik daar vrolijk posten dat ik alle liedjes van Corry Konings achterstevoren kan zingen, gingen andere mensen posten dat ze het niet erg vonden dat de kindertjes in Afrika dood gaan van de honger, want er is toch overbevolking. Heel mallotig.
Dus dit weekeinde leerde ik:
1. Ga niet in op iemand als je later gaat mekkeren dat diegene stom post.
2. Post niet in bekentenissentopics
3. Open geen topic met je eigen nick in de titel, want dat is IJdelheid.
3. Open geen topic met je eigen nick in de titel, want dat is IJdelheid.
zondag 21 augustus 2016 om 23:48
quote:Rhaegal schreef op 21 augustus 2016 @ 23:44:
[...]
Nu pas?
In het begin was het nog ' hihi ik eet mijn eigen snot, malle meid dat ik ben " . Op de laatste pagina lees ik een bericht waarvan ik denk " hoe durf je dat het www op te gooien ? "
Niet alles hoeft gedeeld te worden. Ook niet anoniem.
[...]
Nu pas?
In het begin was het nog ' hihi ik eet mijn eigen snot, malle meid dat ik ben " . Op de laatste pagina lees ik een bericht waarvan ik denk " hoe durf je dat het www op te gooien ? "
Niet alles hoeft gedeeld te worden. Ook niet anoniem.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 21 augustus 2016 om 23:49
quote:barbaracartland schreef op 21 augustus 2016 @ 23:45:
Ik ben er weer ingetrapt, inderdaad. Dat was toch ook zo met dat 'dingen die niemand van je weet'-topic? Ik daar vrolijk posten dat ik alle liedjes van Corry Konings achterstevoren kan zingen, gingen andere mensen posten dat ze het niet erg vonden dat de kindertjes in Afrika dood gaan van de honger, want er is toch overbevolking. Heel mallotig.
3. Open geen topic met je eigen nick in de titel, want dat is IJdelheid.Dat laatste is natuurlijk gewoon waar Barrie.....
3. Open geen topic met je eigen nick in de titel, want dat is IJdelheid.Dat laatste is natuurlijk gewoon waar Barrie.....
zondag 21 augustus 2016 om 23:51
quote:S-Meds schreef op 21 augustus 2016 @ 23:48:
ik zeik heel vaak in mijn broek omdat ik te dronken ben om mijn overall uit te trekken. gebeurt zo vaak dat het geen oeps moment meer is, maar eerder een gewoonte
Maar dat heb jij dan ook alweer zó vaak gepost dat het gewoon saai is om te lezen.
Wanneer zeik jij nou niet?
ik zeik heel vaak in mijn broek omdat ik te dronken ben om mijn overall uit te trekken. gebeurt zo vaak dat het geen oeps moment meer is, maar eerder een gewoonte
Maar dat heb jij dan ook alweer zó vaak gepost dat het gewoon saai is om te lezen.
Wanneer zeik jij nou niet?
zondag 21 augustus 2016 om 23:51
quote:barbaracartland schreef op 21 augustus 2016 @ 23:45:
3. Open geen topic met je eigen nick in de titel, want dat is IJdelheid.Die Afrikaanse kindertjes , Tsunami slachtoffers etc die zo fijn de wereldbevolking naar beneden brengen qua aantal, die kwam hier ook weer langs.
3. Open geen topic met je eigen nick in de titel, want dat is IJdelheid.Die Afrikaanse kindertjes , Tsunami slachtoffers etc die zo fijn de wereldbevolking naar beneden brengen qua aantal, die kwam hier ook weer langs.
maandag 22 augustus 2016 om 00:03
maandag 22 augustus 2016 om 00:11
quote:fashionvictim schreef op 22 augustus 2016 @ 00:03:
[...]
Dat zei ik vandaag nu ook tegen mezelf toen ik ineens de onbedwingbare behoefte op voelde komen om tegen een aantal mensen te zeggen wat ik nu écht van ze denk.Dus je kon het toch - nog net - bedwingen ? Slim !
[...]
Dat zei ik vandaag nu ook tegen mezelf toen ik ineens de onbedwingbare behoefte op voelde komen om tegen een aantal mensen te zeggen wat ik nu écht van ze denk.Dus je kon het toch - nog net - bedwingen ? Slim !
maandag 22 augustus 2016 om 00:11
quote:barbaracartland schreef op 21 augustus 2016 @ 23:56:
Gun een oude vrouw een verzetje.Nee, je hebt ook al een nieuwe muis. We blijven niet aan de gang.
Gun een oude vrouw een verzetje.Nee, je hebt ook al een nieuwe muis. We blijven niet aan de gang.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.