Het stamcafé XX

12-08-2016 14:45 3026 berichten
Joehoe, welkom op de camping in Spanje!

Het is bloedheet, dus kleren uit en het zwembad in!

Have fun, maak pret en wees lief voor elkaar.

X

LV, Star, Yas en Leo

quote:Eleonora-1 schreef op 26 augustus 2016 @ 23:33:

[...]

Wat was er mis met David de Kabouter dan?

Rien Poortvliet was een vroom man dacht ik.

Ik mocht geen EO kijken van mijn ouders. Geen kinderkrant, niks.

Nog steeds niet trouwens.Mijn moeder was feministe. Mijn vader was de religieuze thuis en die had alles van Poortvliet. Maar mijn moeder vond Lisa (Davids vrouw) een gehoorzame miepkous en dat mochten wij niet normaal gaan vinden of gaan worden. Ze bedoelde het goed. Idem met haar barbie-oekaze, al duurde die minder lang, omdat ongehoorzame familie ons toch een barbie gaf.
Alle reacties Link kopieren
quote:barbaracartland schreef op 26 augustus 2016 @ 23:27:

[...]

Sorry. Ik ben heel veel jonger dan jullie, he. En ik mocht vroeger niets kijken. Geen A-team, geen Tour of Duty, geen Shaka Zulu, zelfs geen David de Kabouter.

Ik kom uit een vpro gezin maar toch keken we ook de populaire dingen.
quote:Solomio schreef op 26 augustus 2016 @ 23:21:

[...]

Ronflonflon is uit de 80-er en 90-er jaren.Dit zegt me dan weer helemaal niks.
quote:dolfje schreef op 26 augustus 2016 @ 23:38:

[...]

Dit zegt me dan weer helemaal niks.Ronflonflon was een VPRO-programma.......
Oh dear, how sad, never mind.
Ja ik zie het maar geen idee waarom het me niks zegt dan. Of ik heb het verdrongen
Wie zullen we nu weer eens bellen? Bellen? Bellen?

De post, de post, wat brengt vandaag de post.

Oh god, ik ken gewoon al die malle jingles nog. Van Clous van Mechelen, die ook de intro van Boes heeft gemaakt. Boes was mijn lievelingstekenfilm, nog steeds trouwens.
quote:Solomio schreef op 26 augustus 2016 @ 23:28:

[...]

Tis een zij ook nog.Dat bedoelde ik...
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wij bleven thuis voor Ronflonflon.
Kak ik ben ook een oude muts, kan me Ronflonflon ook nog nog goed herinneren.

quote:Solomio schreef op 26 augustus 2016 @ 23:36:

[...]

Ik mocht ook niks kijken. TV was voor nieuws en actualiteiten.Ik ook niet. Niet vanwege politiek-cultureel-opvoedkundige overwegingen trouwens, maar omdat mijn vader (een audiofreak) gewoon een teringhekel had aan het lelijke geluid dat die tv voortbracht. En raai es wat: mijn kinderen mogen nu ook geen tv kijken beneden. Omdat ik dus zo'n teringhekel heb aan het lelijke geluid... blablabla. Ik heb wel boven een tv neergezet, voor als ze het echt niet kunnen laten, want ik ben nou ook weer geen onmens.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 26 augustus 2016 @ 23:51:

Kak ik ben ook een oude muts, kan me Ronflonflon ook nog nog goed herinneren.

Zullen we een club oprichten?

Ik kan me zelfs Waldolala nog herinneren. Dat keken we namelijk wel, want dat vond mijn vader zo leuk dat hij de audio-ellende maar voor lief nam. En Koot en Bie natuurlijk. Oh ja, en Cassius Clay. Als die moest boksen ging de zwartwit-TV op tien, al was het midden in de nacht.
quote:zjeentje schreef op 26 augustus 2016 @ 21:16:

Goed zo zoon-Voldemort

Ik zag net Rik van de Westelaken in gewone kleren en ik herkende hem helemaal niet!!!

(Op tv hoor)

Deze Rik? Zónder kleren vast helemaal onherkenbaar dan.
Ik weet nog wel de Pinup Club. Daar had ik het toevallig vandaag nog over met mijn man. Zijn vader had ooit eens iets voor het gezin opgenomen op vhs, maar daar zat per ongeluk aan het einde een blote dame die een auto waste met haar borsten. Mijn ongelooflijk preutse schoonouders waren nog weken bang dat mijn man heftig gecorrumpeerd was.

Ik zong dat liedje altijd, maar dat mocht ook al niet van mijn moeder.
ik heb ooit een pinupcub-danswedstrijd gewonnen
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:barbaracartland schreef op 26 augustus 2016 @ 23:58:

Ik weet nog wel de Pinup Club. Daar had ik het toevallig vandaag nog over met mijn man. Zijn vader had ooit eens iets voor het gezin opgenomen op vhs, maar daar zat per ongeluk aan het einde een blote dame die een auto waste met haar borsten. Mijn ongelooflijk preutse schoonouders waren nog weken bang dat mijn man heftig gecorrumpeerd was.

Ik zong dat liedje altijd, maar dat mocht ook al niet van mijn moeder.Oh ja, die weet ik ook nog wel, dat was van Veronica volgens mij. Ik was intussen verworden tot VPRO-adept en al mijn vrienden ook dus de Pinupclub kon Absoluut niet, maar om de een of andere duistere reden had iedereen altijd de laatste aflevering gezien, heel per ongeluk
We chear cheer you up, we chear cheer you up in the Pin up club, We chear cheer you up, we chear cheer you up in the Pin up club, woooei!!
quote:feow schreef op 27 augustus 2016 @ 00:01:

ik heb ooit een pinupcub-danswedstrijd gewonnen Vertel!!
quote:feow schreef op 27 augustus 2016 @ 00:01:

ik heb ooit een pinupcub-danswedstrijd gewonnen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 27 augustus 2016 @ 00:07:

We chear you up, we chear you up in the Pin up club, We chear you up, we chear you up in the Pin up club, woooei!!
Oeh! Een Pin Up Club-anekdote!
of is het cheer? Ja hé

Nouja. Jammer dan.
praten? anekdote?

https://www.youtube.com/watch?v=_eODR36a_As

dat zegt toch alles?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 27 augustus 2016 @ 00:15:

of is het cheer? Ja hé

Nouja. Jammer dan.En dan wel de boel gauw verbeteren he? Laat die zure Noes graftak toch kletsen joh.
Is een 'lazy chair' eigenlijk wel Engels? Is niet mijn taal, he.
Ik vind de clip die ik net in napraat plakte leuker

Maar welke van de drie ben jij Feow?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven