klm stoel reserveren?
vrijdag 2 september 2016 om 18:40
vrijdag 2 september 2016 om 18:41
quote:Erizon schreef op 02 september 2016 @ 18:40:
Niet nodig, als je op één boekingsnummer geboekt staat krijg je automatisch al stoelen bij elkaar toegewezen. En wil je toch andere plaatsen, dan kun je in de gaten houden wanneer je online kunt inchecken en gratis wijzigen (met uitzondering van luxere / ruimere stoelen).
Goede reis!Kun je ook ergens zien welke stoelen
Niet nodig, als je op één boekingsnummer geboekt staat krijg je automatisch al stoelen bij elkaar toegewezen. En wil je toch andere plaatsen, dan kun je in de gaten houden wanneer je online kunt inchecken en gratis wijzigen (met uitzondering van luxere / ruimere stoelen).
Goede reis!Kun je ook ergens zien welke stoelen
vrijdag 2 september 2016 om 18:41
vrijdag 2 september 2016 om 19:00
Ik heb laatst bij een incheckpaal ingecheckt en kreeg toen stoelen op drie verschillende rijen. Dat was de opvolgende vlucht (tussenstop gemaakt) dus in Rome ben ik naar de incheckbalie gegaan en hebben ze alsnog drie stoelen naast elkaar kunnen geven. Ik zou er zelf niet extra voor betalen, dan maar niet naast elkaar.
Mijn vriend heeft het laatst wel gedaan (stoel naast een collega gereserveerd) maar dat ging om twee afzonderlijke boekingen en en vlucht van 12 uur.
Mijn vriend heeft het laatst wel gedaan (stoel naast een collega gereserveerd) maar dat ging om twee afzonderlijke boekingen en en vlucht van 12 uur.
vrijdag 2 september 2016 om 20:07
Off-topic: redelijk belachelijk dat je bij KLM en andere premium maatschappijen nog steeds maar vanaf 30 uur vantevoren kunt inchecken. Bij Ryanair kan je al 7 dagen voor je vlucht inchecken en in sommige gevallen zelfs nog eerder. En dat is best wel handig als je een weekendje weg gaat. Alles thuis regelen en verder geen omkijken naar.
vrijdag 2 september 2016 om 20:27
quote:viva1966 schreef op 02 september 2016 @ 20:07:
Bij Ryanair kan je al 7 dagen voor je vlucht inchecken en in sommige gevallen zelfs nog eerder. En dat is best wel handig als je een weekendje weg gaat. Alles thuis regelen en verder geen omkijken naar.Ja, als je een weekendje weggaat wel. Maar in tegenstelling tot KLM mag je bij Ryanair niet meer op het vliegveld inchecken. Dus heb je geen WiFi om vooraf online in te checken dan mag je even 40 euro pp aftikken. Dat wordt dan een dure vakantie.
Bij Ryanair kan je al 7 dagen voor je vlucht inchecken en in sommige gevallen zelfs nog eerder. En dat is best wel handig als je een weekendje weg gaat. Alles thuis regelen en verder geen omkijken naar.Ja, als je een weekendje weggaat wel. Maar in tegenstelling tot KLM mag je bij Ryanair niet meer op het vliegveld inchecken. Dus heb je geen WiFi om vooraf online in te checken dan mag je even 40 euro pp aftikken. Dat wordt dan een dure vakantie.
vrijdag 2 september 2016 om 20:31
Ik heb wel eend gehad dat we op rij 23 en 11 ofzo waren geplaatst. Maar dat zagen we bij het online inchecken en konden het nog (gratis) veranderen. Was een vlucht van 11 uur ofzo dus wel fijn.
Terug konden we niet tijdig inchecken en hebben we voor de zekerheid wel gereserveerd. Man, wat voelde ik me bekocht! Was dat het een lange vlucht was en omdat ze ons op de heenreis uit elkaar gezet hadden, anders had ik het noooit gedaan.
Voor een korte vlucht zou ik het zeker niet doen, bij het inchecken komt het wel goed. Wel tijdig inchecken dus.
Terug konden we niet tijdig inchecken en hebben we voor de zekerheid wel gereserveerd. Man, wat voelde ik me bekocht! Was dat het een lange vlucht was en omdat ze ons op de heenreis uit elkaar gezet hadden, anders had ik het noooit gedaan.
Voor een korte vlucht zou ik het zeker niet doen, bij het inchecken komt het wel goed. Wel tijdig inchecken dus.
vrijdag 2 september 2016 om 21:00
quote:Ketelbinkie020 schreef op 02 september 2016 @ 18:42:
Is dat dan geen extra comfort stoel?
Ik kon bij mijn boeking gewoon gratis (doordat ik lid ben van flying blue (wat ook gratis is)) een stoel uitkiezen.
Flying Blue is net zoiets als de bonuspas van de appie.
Dat is afgeschaft. Op Facebook regent het hier klachten over.
Als je echt bij elkaar wilt zitten zou ik betalen, al geeft dat nog niet altijd garanties.
Veel plezier!
Is dat dan geen extra comfort stoel?
Ik kon bij mijn boeking gewoon gratis (doordat ik lid ben van flying blue (wat ook gratis is)) een stoel uitkiezen.
Flying Blue is net zoiets als de bonuspas van de appie.
Als je echt bij elkaar wilt zitten zou ik betalen, al geeft dat nog niet altijd garanties.
Veel plezier!
vrijdag 2 september 2016 om 21:09
quote:nienkejj schreef op 02 september 2016 @ 21:00:
[...]
Veel plezier!Sinds wanneer dan? Want heb net 12 minuten geleden een vlucht geboekt en toen kon ik met mijn flying blue gratis de plaatsen in het vliegtuig reserveren.
Ow komt waarschijnlijk omdat ik een gold status heb ipv ivory
[...]
Veel plezier!Sinds wanneer dan? Want heb net 12 minuten geleden een vlucht geboekt en toen kon ik met mijn flying blue gratis de plaatsen in het vliegtuig reserveren.
Ow komt waarschijnlijk omdat ik een gold status heb ipv ivory