Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 4 september 2016 om 21:44
zondag 4 september 2016 om 21:47
zondag 4 september 2016 om 23:00
Het klopt allemaal niet wat jullie zeggen. Wat ik zeg, dat klopt wel. Dat komt door de feiten. Die jullie wel kunnen verdraaien, maar dat getuigt van weinig zelfzic zelbevred zelfinzicht, nou ja, in ieder geval dat dingetje wat ik zelf niet heb. Dat heeft te maken met mijn intelligentieniveau. Ik ben zo intellidinges dat ik geen zelfinzichten nodig heb. Handig he?
Tja. Nu dan maar weer ontopic. En het topic, dat ben ik zelf. Want zo liggen de feiten nu eenmaal. Omdat ik het zeg.
Tja. Nu dan maar weer ontopic. En het topic, dat ben ik zelf. Want zo liggen de feiten nu eenmaal. Omdat ik het zeg.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 4 september 2016 om 23:02
quote:Very__Cherry schreef op 04 september 2016 @ 23:00:
Het klopt allemaal niet wat jullie zeggen. Wat ik zeg, dat klopt wel. Dat komt door de feiten. Die jullie wel kunnen verdraaien, maar dat getuigt van weinig zelfzic zelbevred zelfinzicht, nou ja, in ieder geval dat dingetje wat ik zelf niet heb. Dat heeft te maken met mijn intelligentieniveau. Ik ben zo intellidinges dat ik geen zelfinzichten nodig heb. Handig he?
Tja. Nu dan maar weer ontopic. En het topic, dat ben ik zelf. Want zo liggen de feiten nu eenmaal. Omdat ik het zeg.Is het niet verschrikkelijk ? En tegelijk genant en zielig ook wel.
Tja. Nu dan maar weer ontopic. En het topic, dat ben ik zelf. Want zo liggen de feiten nu eenmaal. Omdat ik het zeg.Is het niet verschrikkelijk ? En tegelijk genant en zielig ook wel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 4 september 2016 om 23:36
quote:Very__Cherry schreef op 04 september 2016 @ 23:00:
Ik was al bang dat m'n irritatie-spier overgevoelig was geworden, maar er zijn gelukkig lotgenoten, dat helpt.
Ik was al bang dat m'n irritatie-spier overgevoelig was geworden, maar er zijn gelukkig lotgenoten, dat helpt.