Napraattopic 65

31-08-2016 13:41 4136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:kyralon schreef op 04 september 2016 @ 19:57:

[...]

Dit betekent een vloerbrood en en twee croissantjes?

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:shalimara schreef op 04 september 2016 @ 21:39:

[...]

Jeetje, kun je ook gewoon met woorden reageren?

Ik maakte een grapje over het dubbelnicken. Gebeurt wel vaker op np. Blijkbaar komt dat niet over...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:missie_m schreef op 04 september 2016 @ 19:41:

[...]

Had je niet van mij gedacht? ?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:-Kia-Ora- schreef op 04 september 2016 @ 21:47:

[...]

Jeetje, kun je ook gewoon met woorden reageren?

Ik maakte een grapje over het dubbelnicken. Gebeurt wel vaker op np. Blijkbaar komt dat niet over...Tja.
Het klopt allemaal niet wat jullie zeggen. Wat ik zeg, dat klopt wel. Dat komt door de feiten. Die jullie wel kunnen verdraaien, maar dat getuigt van weinig zelfzic zelbevred zelfinzicht, nou ja, in ieder geval dat dingetje wat ik zelf niet heb. Dat heeft te maken met mijn intelligentieniveau. Ik ben zo intellidinges dat ik geen zelfinzichten nodig heb. Handig he?

Tja. Nu dan maar weer ontopic. En het topic, dat ben ik zelf. Want zo liggen de feiten nu eenmaal. Omdat ik het zeg.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very__Cherry schreef op 04 september 2016 @ 23:00:

Het klopt allemaal niet wat jullie zeggen. Wat ik zeg, dat klopt wel. Dat komt door de feiten. Die jullie wel kunnen verdraaien, maar dat getuigt van weinig zelfzic zelbevred zelfinzicht, nou ja, in ieder geval dat dingetje wat ik zelf niet heb. Dat heeft te maken met mijn intelligentieniveau. Ik ben zo intellidinges dat ik geen zelfinzichten nodig heb. Handig he?

Tja. Nu dan maar weer ontopic. En het topic, dat ben ik zelf. Want zo liggen de feiten nu eenmaal. Omdat ik het zeg.Is het niet verschrikkelijk ? En tegelijk genant en zielig ook wel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 september 2016 @ 23:02:

[...]

Is het niet verschrikkelijk ? En tegelijk genant en zielig ook wel.Ja. Die mevrouw is niet goed.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very__Cherry schreef op 04 september 2016 @ 23:06:

[...]

Ja. Die mevrouw is niet goed.Kan er geen subforum komen voor al die niet-goedjes ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
cher, je bent een volslagen verschrikking. dat dat even gezegd is. en verder wat BGB zegt.
FF een vraagje, zie net dat ik een teek heb in mijn knieholte, mag je die met een pincet verwijderen?
0w.
ja hoor. dat kan (teek). als het mis gaat doe je dan een fotootje?
quote:kyralon schreef op 04 september 2016 @ 23:10:

FF een vraagje, zie net dat ik een teek heb in mijn knieholte, mag je die met een pincet verwijderen?Google even hoe, je kan hem er niet zo uittrekken, je moet draaien.
Ik las zonder te draaien, gotver eng beest, ik ga proberen
is ie weg?
quote:lala66 schreef op 04 september 2016 @ 23:27:

is ie weg?Nee moet eerst een soort van gym oefeningen doen om erbij te kunnen
Maak even een aantekening in je agenda dat je hem vandaag verwijderd hebt, ivm roodheid binnen 3 maanden
quote:Very__Cherry schreef op 04 september 2016 @ 23:00:

Tja. Nu dan maar weer ontopic. En het topic, dat ben ik zelf. Want zo liggen de feiten nu eenmaal. Omdat ik het zeg.

Ik was al bang dat m'n irritatie-spier overgevoelig was geworden, maar er zijn gelukkig lotgenoten, dat helpt.
quote:kyralon schreef op 04 september 2016 @ 23:30:

[...]

Nee moet eerst een soort van gym oefeningen doen om erbij te kunnen

succes!

en nu? gelukt? een teek is echt niet tof. kutbeesten.
Teek is verwijderd, wat nog best een opgave was, man is in Trier dus ver weg van hier, haha. Vies beestje heb hem in het toilet gegooid. Heb wel gedraaid en was er zo uit!
ikke blij en jullie bedankt!
quote:Jisjis schreef op 04 september 2016 @ 23:32:

Maak even een aantekening in je agenda dat je hem vandaag verwijderd hebt, ivm roodheid binnen 3 maandenDoe ik.
goedzo Ky! kan ik ook weer gerust te bedde.

Ik vind gekloonde schapen zó zielug.
quote:lala66 schreef op 05 september 2016 @ 00:10:

goedzo Ky! kan ik ook weer gerust te bedde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven