The secret/de vierde dimensie

08-09-2016 22:54 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of deze topic hieronder valt.

Wie is bekend met deze 2 boeken en werkwijze en heeft goede ervaringen ermee? Wie gelooft hier in?

Wie heeft gekregen wat hij/zij wenste?

Ben heel benieuwd naar jullie verhalen.
Ik wenste een 20 jaar jongere man, een vrijstaande villa aan de kust met een zwembad en een klein hondje in een handtas.

Ik kreeg een 20 jaar oudere man, een plaggenhut in het Noorden met een giertank en een mank schaap.
Dan had je het beter moeten visualiseren, Meds. Zo zonde!
quote:KessAgain schreef op 08 september 2016 @ 23:05:

Dan had je het beter moeten visualiseren, Meds. Zo zonde!ja ik weet het, maar mijn ogen zijn gewoon niet goed
Wat is het dan?
quote:S-Meds schreef op 08 september 2016 @ 23:03:

Ik wenste een 20 jaar jongere man, een vrijstaande villa aan de kust met een zwembad en een klein hondje in een handtas.

Ik kreeg een 20 jaar oudere man, een plaggenhut in het Noorden met een giertank en een mank schaap.Ja joh, is jouw man al over de tachtig?

Ik kreeg een 20 jaar oudere man, een plaggenhut in het Noorden met een giertank en een mank schaap.
quote:S-Meds schreef op 08 september 2016 @ 23:09:

[...]

ja ik weet het, maar mijn ogen zijn gewoon niet goed

Ik kreeg een 20 jaar oudere man, een plaggenhut in het Noorden met een giertank en een mank schaap.Vergeten salie te branden zeker?
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 08 september 2016 @ 23:44:

[...]

Vergeten salie te branden zeker?
quote:Cateautje schreef op 08 september 2016 @ 23:13:

[...]

Ja joh, is jouw man al over de tachtig?93
quote:S-Meds schreef op 08 september 2016 @ 23:58:

[...]

93Rijk en met een hartkwaal of dat niet?
Rijk en kerngezond das pas balen.

Ik kreeg een 20 jaar oudere man, een plaggenhut in het Noorden met een giertank en een mank schaap.Nou, een schaap kan best leuk zijn.
quote:YellowDiamond schreef op 09 september 2016 @ 00:13:

[...]

Rijk en met een hartkwaal of dat niet?

sterk als een os

rijk van geest
We zitten al in de 5e dimensie en zijn op weg naar de 6e. Mensen worden zich steeds bewuster.

[...]

93Ja, dat moet wel zo ongeveer kloppen.

[...]

93Toch wel met een flinke erfenis voor straks.
Ik vond het ingewikkeld dus leef maar gewoon zoals ik denk dat het moet
be free
Heb e boeken gelezen, toegepast maar met 0 resultaat.
De boeken heb ik nooit gelezen, maar ik ben al heel lang bekend met het fenomeen van iets heel sterk wensen, dat inderdaad visualiseren en zo concreet mogelijk maken, en dat het dan ook gebeurt. Uiteraard moet het binnen de mogelijkheden liggen. Hoe het werkt, weet niemand precies. Als je iets heel concreet maakt, formuleer je natuurlijk een doel en hoe concreter dat is, hoe beter je er zelf naartoe kunt werken. Maar ik heb toch ook het gevoel dat je iets zo kunt sturen, en daarbij iets aanwendt dat we nog niet kennen. Niets zweverigs volgens mij, ik denk dat over een aantal jaren heel goed natuurkundig verklaarbaar zal zijn hoe het werkt. Net als telepathie. Ik maak dat vaak mee, volgens mij is het gewoon iets waarvan we de bron nog niet ontdekt hebben. Een soort radiogolven of zo.

Maar je moet met 'the secret' volgens mij ook oppassen. Het spreekwoord 'be cafeful what you wish for' komt ergens vandaan. Dus visualiseer je grootste angsten niet al te vaak al te concreet en gruwelijk...
Ik zou wel eens willen onderzoeken hoeveel schrijvers bijvoorbeeld iets hebben meegemaakt in hun eigen leven, nadat ze er indringend over geschreven hebben. Of filmmakers...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven