Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2016

29-07-2016 19:27 1350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 8 September gaat het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson van start.

Wederom met bekende ( en iets minder bekende ) Nederlanders.

De deelnemers zijn nog niet bekend gemaakt.

Wie gaat er kijken?
quote:Chocopinda schreef op 08 september 2016 @ 21:19:

Dave Roelfink mag blijven, ik lach me rot om z'n uitspraken.

Ik dacht dat Bertie als eerste weggestemd zou gaan worden, maar zo in zo'n groep is ze best wel ok denk ik.Alleen dat 'hun dit', 'hun dat', tenenkrommend..
quote:Timetraveler schreef op 08 september 2016 @ 21:15:

Ik vind Bertie verfrissend tussen die andere meisjes.Bertie is de nieuwe ryanne! (Hoop ik)
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
quote:SpringDing schreef op 08 september 2016 @ 21:23:

[...]

Alleen dat 'hun dit', 'hun dat', tenenkrommend.. Sowieso zijn taalgebruik en uitspraak.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
quote:thee schreef op 08 september 2016 @ 21:19:

Voorkeur voor Noord of Zuid is eigenlijk (nog) niet uit te spreken. In beide teams zitten wel een paar mensen die ik wel leuk vind.Ik zou niet eens weten wie in welk kamp zit.
Dave heeft nog net niet de gele zwembroek van zijn pa aan.
Wapelen ipv wapenen.

Bejaarden ipv bananen.

Er mist er eentje zijn autocue, volgens mij.
Wat wilde ik nou toch typen?
Tot volgende week!
Tvp
. Lag het aan mij of had Nicolette een borstvergroting van haar man gehad? Tvp!
quote:thee schreef op 08 september 2016 @ 21:40:

Tot volgende week!

Ik vind het trouwens best rustig in dit topic, maar wel gezellig hoor.
Waarom die bananen bomen allemaal plat?? Zooo zonde! Als ze ze hadden laten staan, hadden er opnieuw weer bananen aan kunnen groeien.
Ik denk dat volgende week een heftige aflevering wordt, als ik de vooruitblik zie.

Tot volgende week!
quote:woezel85 schreef op 08 september 2016 @ 21:47:

. Lag het aan mij of had Nicolette een borstvergroting van haar man gehad? Tvp!
Lijkt mij ook
Tvp en die bananenboom leek wel door de programmamakers gepland, zo makkelijk ging 'ie om!

. Lag het aan mij of had Nicolette een borstvergroting van haar man gehad? Tvp!Idd en ingespoten bovenlip volgens mij..
quote:1234512345 schreef op 08 september 2016 @ 21:28:

Dave heeft nog net niet de gele zwembroek van zijn pa aan. Die komt vast nog wel.
Ik vond het een leuke eerste aflevering! Niet dat geouwehoer en gerek, gewoon kort voorstellen en hup, in teams het eiland op.

Ligt het aan mij of begint het dit jaar extreem vroeg? Voor mijn gevoel is het een echt winter-programma, wat we kijken met de gordijnen dicht en kou buiten. Nu loopt het natuurlijk nog wel even door, maar ik was echt verbaasd dat het nu al begonnen was.
Ik vond het ook een leuke eerste aflevering! Dit keer eens een goede combi van lekker kort voorstellen en al wat van het eiland laten zien. Ben ook wel benieuwd naar volgende week.
Over de bananenboom of er nieuwe aankomen weet ik niet. Op plantages worden ze na de oogst ook weggehaald en nieuwe geplant.
quote:83angel schreef op 09 september 2016 @ 08:48:

Over de bananenboom of er nieuwe aankomen weet ik niet. Op plantages worden ze na de oogst ook weggehaald en nieuwe geplant.Volgens mij ook. Werkt anders dan gewone fruitbomen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:vandale schreef op 08 september 2016 @ 21:23:

[...]

Bertie is de nieuwe ryanne! (Hoop ik)Vast niet. Wat er bij Ryanne allemaal over haar lippen rolde, dat zie ik bij Bertie niet zo snel gebeuren.
Weet iemand of expeditie Robinson wordt herhaalt?

Ik ben het vergeten op te nemen en ik wil zo graag Dave Roelvink in zijn zwembroek zien.
Ik geloof op zondagavond maar op een andere zender. Roel was misschien wel in zwembroek maar het was geen gele als je daar op gehoopt had
Poep, wie heeft jou gescheten?

. Lag het aan mij of had Nicolette een borstvergroting van haar man gehad? Tvp!Viel mij ook al op. Ineens paar maten groter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven