Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 9 september 2016 om 23:23
quote:Solomio schreef op 09 september 2016 @ 23:21:
[...]
Maar dan klopt straks de nummering niet meer hè, dan hebben we hier 1,5 topic volgekletst en toch gaat het volgende topic maar 1 nummertje omhoog.Ik weet dat het niet erg waarschijnlijk is, maar zou toch graag als 6e in het volgende topic zijn.
[...]
Maar dan klopt straks de nummering niet meer hè, dan hebben we hier 1,5 topic volgekletst en toch gaat het volgende topic maar 1 nummertje omhoog.Ik weet dat het niet erg waarschijnlijk is, maar zou toch graag als 6e in het volgende topic zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 9 september 2016 om 23:23
vrijdag 9 september 2016 om 23:24
Ik had n collega, daar hadden ze een aambei weggehaald. Zij weer stoer aan werk, maar dat ging niet goed. Zoveel pijn, ze viel bijna flauw. Andere collega en ik konden haar net op tijd opvangen. 'Ik denk dat ik bloed daar' zei ze. En ja bloeden deed ze... Instellingsarts gebeld, hij aks n malle naar de woning waar we werkten, moest ik assisteren. Was n heel naar gezicht, bloed en poep en prut...
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 september 2016 @ 23:18:
Ik heb eens een uitspattende spatader gehad. Been gestoten, precies op de verkeerde plek. De huid bleef gelukkig heel (anders had ik kunnen gaan dweilen), maar ik heb nog nooit een been zo snel tot monsterlijke proporties zien opzwellen.Cool .
Ik heb eens een uitspattende spatader gehad. Been gestoten, precies op de verkeerde plek. De huid bleef gelukkig heel (anders had ik kunnen gaan dweilen), maar ik heb nog nooit een been zo snel tot monsterlijke proporties zien opzwellen.Cool .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:simbalabimba schreef op 09 september 2016 @ 23:21:
Met een snijmachine (voor vleeswaren) een plakje van je pink afsnijden doet ook pijn.
En de beet van een woestijnratje ook.ik hoor de boerin nóg zeggen op de plaatselijke kinderboerderij; nee hoor de cavia s bijten niet, nou de cavia kon wel vliegen, wat een gemene beet was dat
Met een snijmachine (voor vleeswaren) een plakje van je pink afsnijden doet ook pijn.
En de beet van een woestijnratje ook.ik hoor de boerin nóg zeggen op de plaatselijke kinderboerderij; nee hoor de cavia s bijten niet, nou de cavia kon wel vliegen, wat een gemene beet was dat
vrijdag 9 september 2016 om 23:25
vrijdag 9 september 2016 om 23:26
vrijdag 9 september 2016 om 23:26
vrijdag 9 september 2016 om 23:27
quote:Nouschi schreef op 09 september 2016 @ 23:26:
[...]
Huh? Bij mij stak dat bot toch wel een behoorlijk eind uit.Lang verhaal, veel fouten van artsen, maar er stak geen bot uit. Ligt er ook aan welke bot precies uit de kom is hè.
[...]
Huh? Bij mij stak dat bot toch wel een behoorlijk eind uit.Lang verhaal, veel fouten van artsen, maar er stak geen bot uit. Ligt er ook aan welke bot precies uit de kom is hè.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar