Napraattopic 66
zaterdag 10 september 2016 om 09:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 12 september 2016 om 10:21
Nee hoor, zo veel mensen met een flashing geliefde knappen af als dat door omstandigheden verandert.
Omgaan met depressie, rouw, burn out, overspannenheid, ziekte, het is niet iedereen gegeven daar weg mee te weten van nature.
Dat is te leren, tot op zekere hoogte maar deze TO loopt niet over van enthousiasme bij het idee volgens mij.
Ik geloof best dat het echt is.
Omgaan met depressie, rouw, burn out, overspannenheid, ziekte, het is niet iedereen gegeven daar weg mee te weten van nature.
Dat is te leren, tot op zekere hoogte maar deze TO loopt niet over van enthousiasme bij het idee volgens mij.
Ik geloof best dat het echt is.
maandag 12 september 2016 om 10:29
quote:Eleonora-1 schreef op 12 september 2016 @ 10:21:
Nee hoor, zo veel mensen met een flashing geliefde knappen af als dat door omstandigheden verandert.
Ik geloof best dat het echt is.Ik geloof ook best dat het echt is. Maar deze heeft wel een enorme plaat voor zijn kop dat hij dat op deze manier hier neer durft te zetten. Die wil het niet leren volgens mij. Die wil een knopje om zijn vriendin weer om te schakelen.
Ik geloof best dat het echt is.Ik geloof ook best dat het echt is. Maar deze heeft wel een enorme plaat voor zijn kop dat hij dat op deze manier hier neer durft te zetten. Die wil het niet leren volgens mij. Die wil een knopje om zijn vriendin weer om te schakelen.
maandag 12 september 2016 om 10:33
Wie weet heeft hij een zeer egocentrische persoonlijkheid.
Ik ben zelf depressief geweest, behoorlijk lang en mijn ex kon er ook absoluut niet mee omgaan en vond het erg naar voor hém als hij 'last' had van mijn depressie.
Terwijl ik al die tijd fulltime bleef werken en hij op allerlei vlakken niks tekort kwam.
Hij vond zichzelf een slachtoffer van míjn depressiviteit en heeft dat ook regelmatig uitgesproken.
Proberen me te helpen bestond uit weggaan en me met rust laten of me boos/geërgerd/ongeduldig vertellen dat ik me niet zo aan moest stellen.
Meegaan naar therapie wilde hij niet (ík ben toch niet gek?!) en eens iets lezen over depressie en de medicatie etc. vond hij niet nodig.
Bestaat gewoon, zulke 'partners'.
Ik ben zelf depressief geweest, behoorlijk lang en mijn ex kon er ook absoluut niet mee omgaan en vond het erg naar voor hém als hij 'last' had van mijn depressie.
Terwijl ik al die tijd fulltime bleef werken en hij op allerlei vlakken niks tekort kwam.
Hij vond zichzelf een slachtoffer van míjn depressiviteit en heeft dat ook regelmatig uitgesproken.
Proberen me te helpen bestond uit weggaan en me met rust laten of me boos/geërgerd/ongeduldig vertellen dat ik me niet zo aan moest stellen.
Meegaan naar therapie wilde hij niet (ík ben toch niet gek?!) en eens iets lezen over depressie en de medicatie etc. vond hij niet nodig.
Bestaat gewoon, zulke 'partners'.
maandag 12 september 2016 om 10:35
quote:Star schreef op 12 september 2016 @ 09:09:
[...]
Nou ik krijg 'm nu net pas binnen, dus je hebt gisteravond de verkeerde gepakt
Nee, gelukkig heb ik niet de verkeerde gepakt. Kennelijk is mijn verzoek gisteren niet doorgezet, zag ik vanmorgen.
Ik heb dus vannacht met een vijl in m'n onderbroek geslapen en bij het geluid van elke sirene zat ik rechtop in bed.
[...]
Nou ik krijg 'm nu net pas binnen, dus je hebt gisteravond de verkeerde gepakt
Nee, gelukkig heb ik niet de verkeerde gepakt. Kennelijk is mijn verzoek gisteren niet doorgezet, zag ik vanmorgen.
Ik heb dus vannacht met een vijl in m'n onderbroek geslapen en bij het geluid van elke sirene zat ik rechtop in bed.
maandag 12 september 2016 om 10:40
maandag 12 september 2016 om 10:44
quote:sssssst schreef op 12 september 2016 @ 07:33:
[...]
De vraag was ook wat je dacht op die dag. Dus heel normaal dat Yasmijn dat hier schrijft. En Calvijn had ook iets meer woorden kunnen gebruiken. Ik poste iets vergelijkbaars hoe het voor mij was. Zonder oordeel over hen die de vuurwerkramp meemaakten. Dat kan ook.
Ik oordeel helemaal niet over hen die de vuurwerkramp van dichtbij hebben meegemaakt.
Ik stel alleen dat 9/11 zo totaal anders was dan de vuurwerkramp.
Heeft zoveel mensen direct en indirect geraakt wereldwijd
[...]
De vraag was ook wat je dacht op die dag. Dus heel normaal dat Yasmijn dat hier schrijft. En Calvijn had ook iets meer woorden kunnen gebruiken. Ik poste iets vergelijkbaars hoe het voor mij was. Zonder oordeel over hen die de vuurwerkramp meemaakten. Dat kan ook.
Ik oordeel helemaal niet over hen die de vuurwerkramp van dichtbij hebben meegemaakt.
Ik stel alleen dat 9/11 zo totaal anders was dan de vuurwerkramp.
Heeft zoveel mensen direct en indirect geraakt wereldwijd
Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 12 september 2016 om 11:00
quote:ThunderassMan schreef op 12 september 2016 @ 10:35:
[...]
Ik heb dus vannacht met een vijl in m'n onderbroek geslapen en bij het geluid van elke sirene zat ik rechtop in bed. Och erm
[...]
Ik heb dus vannacht met een vijl in m'n onderbroek geslapen en bij het geluid van elke sirene zat ik rechtop in bed. Och erm
maandag 12 september 2016 om 11:02
Mijn man en ik vlogen op 9/11 naar Turkije, hadden dus geen idee wat er aan de hand was want toen zaten we in het vliegtuig. Aangekomen in ons hotel wisten we nog steeds van niks. We vonden het wel vreemd, toen we het strand op liepen, dat alle tv's, in elke strandtenr, de zelfde film lieten zien. Toen het nieuws eindelijk tot ons doordrong waren we wel even in de war; moesten we meteen naar huis gaan? Zaten we wel veilig in Turkije?
maandag 12 september 2016 om 11:54
quote:yasmijn schreef op 12 september 2016 @ 11:44:
[...]
Als je bij Star bent moet je mij ook kunnen vinden
Gheghghe
En dank je
Star heeft haar vrienden afgeschermd, dus je ziet alleen de gemeenschappelijke vrienden.
Viel mij net op.
Ik stond even met een buuv te praten, dat ik het echt te warm vond om nu de partytent (in de volle zon, uit de wind) af te breken. Zei ze: zo warm is het toch niet?
[...]
Als je bij Star bent moet je mij ook kunnen vinden
Gheghghe
En dank je
Star heeft haar vrienden afgeschermd, dus je ziet alleen de gemeenschappelijke vrienden.
Viel mij net op.
Ik stond even met een buuv te praten, dat ik het echt te warm vond om nu de partytent (in de volle zon, uit de wind) af te breken. Zei ze: zo warm is het toch niet?
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 12 september 2016 om 12:33
maandag 12 september 2016 om 12:38