Napraattopic 66
zaterdag 10 september 2016 om 09:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 13 september 2016 om 16:30
quote:S-Meds schreef op 13 september 2016 @ 16:29:
[...]
ik heb al een reactie terug.
Beste Meds,
Bedankt voor je bijzondere foto. De redactie en ik hebben er van genoten. Helaas ben je niet wat we zoeken. Vivalezeressen moeten zich wel herkennen in de mama van de reportage en jij met je bijzondere eh.. piercings en andere lichaamsversierselen valt wat uit de toon. We hebben de foto doorgestuurd naar National Geographic misschien kunnen zij er iets mee.
[...]
Beste Meds,
Bedankt voor je bijzondere foto. De redactie en ik hebben er van genoten. Helaas ben je niet wat we zoeken. Vivalezeressen moeten zich wel herkennen in de mama van de reportage en jij met je bijzondere eh.. piercings en andere lichaamsversierselen valt wat uit de toon. We hebben de foto doorgestuurd naar National Geographic misschien kunnen zij er iets mee.
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
dinsdag 13 september 2016 om 16:31
[...]
Beste Meds,
Bedankt voor je bijzondere foto. De redactie en ik hebben er van genoten. Helaas ben je niet wat we zoeken. Vivalezeressen moeten zich wel herkennen in de mama van de reportage en jij met je bijzondere eh.. piercings en andere lichaamsversierselen valt wat uit de toon. We hebben de foto doorgestuurd naar National Geographic misschien kunnen zij er iets mee.Geweldig!
[...]
Beste Meds,
Bedankt voor je bijzondere foto. De redactie en ik hebben er van genoten. Helaas ben je niet wat we zoeken. Vivalezeressen moeten zich wel herkennen in de mama van de reportage en jij met je bijzondere eh.. piercings en andere lichaamsversierselen valt wat uit de toon. We hebben de foto doorgestuurd naar National Geographic misschien kunnen zij er iets mee.Geweldig!
dinsdag 13 september 2016 om 16:32
[...]
Beste Meds,
Bedankt voor je bijzondere foto. De redactie en ik hebben er van genoten. Helaas ben je niet wat we zoeken. Vivalezeressen moeten zich wel herkennen in de mama van de reportage en jij met je bijzondere eh.. piercings en andere lichaamsversierselen valt wat uit de toon. We hebben de foto doorgestuurd naar National Geographic misschien kunnen zij er iets mee.Owh, dat is een heel ander mailtje dan in het overleg besproken is . Ik ga er wel even achteraan als je wil.
[...]
Beste Meds,
Bedankt voor je bijzondere foto. De redactie en ik hebben er van genoten. Helaas ben je niet wat we zoeken. Vivalezeressen moeten zich wel herkennen in de mama van de reportage en jij met je bijzondere eh.. piercings en andere lichaamsversierselen valt wat uit de toon. We hebben de foto doorgestuurd naar National Geographic misschien kunnen zij er iets mee.Owh, dat is een heel ander mailtje dan in het overleg besproken is . Ik ga er wel even achteraan als je wil.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
dinsdag 13 september 2016 om 16:51
dinsdag 13 september 2016 om 16:58
dinsdag 13 september 2016 om 17:01
quote:yasmijn schreef op 13 september 2016 @ 16:55:
[...]
Is dat zo raar? Er is een rubriek in de papieren Viva die heet: On topic.
En daar staan quotes van het forum ja. Met nick erbij.
nu voel ik me verplicht het 1x per maand in de supermarkt te bekijken,
als ik er in sta wil ik t zeker kopen
[...]
Is dat zo raar? Er is een rubriek in de papieren Viva die heet: On topic.
En daar staan quotes van het forum ja. Met nick erbij.
nu voel ik me verplicht het 1x per maand in de supermarkt te bekijken,
als ik er in sta wil ik t zeker kopen
dinsdag 13 september 2016 om 17:03
dinsdag 13 september 2016 om 17:19
dinsdag 13 september 2016 om 17:25
quote:yasmijn schreef op 13 september 2016 @ 17:19:
[...]
Niet kopen. Ik heb de leesmap en daar zit ie in. Ik blader hem door. En als er BF'ers worden gequote, dan meld ik dat altijd.maar ben ik inmiddels een BF er O nee wou bijna iets anders schrijven van BF er
[...]
Niet kopen. Ik heb de leesmap en daar zit ie in. Ik blader hem door. En als er BF'ers worden gequote, dan meld ik dat altijd.maar ben ik inmiddels een BF er O nee wou bijna iets anders schrijven van BF er
dinsdag 13 september 2016 om 17:39
quote:Gatti schreef op 13 september 2016 @ 16:58:
Haha, ik lees de papieren Viva wel, soms. En ik ben al vele van bovenstaande nicks tegengekomen. Ook die van mezelf.
Gaat trouwens niet over napraat maar verschillende topics van verschillende pijlers.Ik lees hem wel eens bij de kapper. De quotes van hier lees ik als eerste. Ben mezelf nog niet tegengekomen.
Haha, ik lees de papieren Viva wel, soms. En ik ben al vele van bovenstaande nicks tegengekomen. Ook die van mezelf.
Gaat trouwens niet over napraat maar verschillende topics van verschillende pijlers.Ik lees hem wel eens bij de kapper. De quotes van hier lees ik als eerste. Ben mezelf nog niet tegengekomen.
dinsdag 13 september 2016 om 18:02
[...]
Beste Meds,
[...]
Beste Meds,
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
dinsdag 13 september 2016 om 18:18
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2016 @ 10:20:
[...]
Nee joh, dan weet jij er ook niks van. Je weet er pas wat van als je geen partner aan je weet te binden en je jezelf ook niet kunt binden. Dat zijn de mensen die er verstand van hebben.
Die daten veel en die geven daar ook advies over. Dateregels, vind ik ook zo'n grappig topic.
Die mannen moeten moeite doen, anders is het niks. Dus ze vooral in het duister laten tasten.
[...]
Nee joh, dan weet jij er ook niks van. Je weet er pas wat van als je geen partner aan je weet te binden en je jezelf ook niet kunt binden. Dat zijn de mensen die er verstand van hebben.
Die daten veel en die geven daar ook advies over. Dateregels, vind ik ook zo'n grappig topic.
Die mannen moeten moeite doen, anders is het niks. Dus ze vooral in het duister laten tasten.