Cursus mindfulness in Rotterdam

21-09-2016 14:41 4 berichten
Hi,

Van een kennis kreeg ik het advies om aan een cursus mindfulness te beginnen. Toen ik haar sprak had ik het over plannen voor mijn scriptie en ze had door dat mijn hoofd nogal overloopt van alle ideeen en zaken waar ik me mee bezig moet houden op het moment. Ze had zelf tijdens haar scriptie een soortgelijke cursus gedaan en dat heeft haar onwijs geholpen.

Ik wil de cursus vooral doen omdat ik hoop dat het helpt met het creeren van rust in mijn hoofd, loslaten van negativiteit uit het verleden en ik hoop op een beter concentratievermogen.

Heeft er iemand goede ervaringen met een cursus in Rotterdam of omstreken? Liefst ook betaalbaar, want ik ben student .

Hoor het graag!
Ik heb helemaal geen goede ervaring met Mindfullness ansich. Of is dat niet wat je wil horen?
Alle reacties Link kopieren
Er zijn onderzoeken gedaan naar het effect van Mindfulness. De uitkomsten zijn verschillend.

Als het bij je past zou je het kunnen proberen. Wat mij helpt om rust te krijgen in mijn hoofd is wandelen of mediteren. Het is erg persoonlijk wat bij je past en daardoor een kwestie van uitproberen denk ik
Alle reacties Link kopieren
Mij heeft het heel erg. Geholpen, weet alleen niks in Rotterdam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven