Gezondheid alle pijlers

Zelftest Chlamydia

21-09-2016 15:16 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai, ik heb vandaag een zelftest voor Chlamidya van Testpoint gekocht! Ik ben benieuwd! Is deze betrouwbaar? Heeft iemand hier (negatieve) ervaringen mee? Eigen risico van de huisarts is veel duurder dan zo'n makkelijke zelftest, dus dacht: laat ik dat maar even proberen!
Lijkt op spam zo.
Eh... ik heb erover gelezen en ze schijnen niet erg betrouwbaar te zijn. Dus ik zou hem terugsturen en wat geld bijleggen voor een fatsoenlijke test.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ehmm huisarts valt niet onder eigen risico en als je het toch blijkt te hebben, zul je toch naar de huisarts moeten. Dus hup.. Gewoon naar je huisarts.

Je kan ook naar de ggd als je niet durft, maar daar moet je het wel zelf betalen.
Philae labtesten vallen wel onder het eigen risico. Dus het bezoekje aan de huisarts niet, maar de test wel.

Maar ik betaal liever wat meer voor een betrouwbare test.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Hoe oud ben je? Want tot een bepaalde leeftijd kun je wel bij de GGD testen.
quote:wiezel schreef op 21 september 2016 @ 16:06:

Philae labtesten vallen wel onder het eigen risico. Dus het bezoekje aan de huisarts niet, maar de test wel.

Maar ik betaal liever wat meer voor een betrouwbare test.Tja maar daarna wil de huisarts ook weer een test doen. Dus waarom zou je dan het risico lopen op twee keer betalen...
quote:Philae schreef op 21 september 2016 @ 15:44:

Ehmm huisarts valt niet onder eigen risico en als je het toch blijkt te hebben, zul je toch naar de huisarts moeten. Dus hup.. Gewoon naar je huisarts.

Je kan ook naar de ggd als je niet durft, maar daar moet je het wel zelf betalen.

Ik moest de laatste keer toch mooi 38 euro betalen ;)

mosterd.... helaas eet ik geen kaas.
Just because a certain amount is good, doesn't make a crapload great - BioLayne
quote:cybermeisje schreef op 21 september 2016 @ 17:00:

[...]

Ik moest de laatste keer toch mooi 38 euro betalen ;)Als een zelftest dat ook kost en die valt positief uit. Moet je het toch echt nog een keer betalen. Dus ik snap het nut niet. Ga gewoon naar de huisarts want als die zelftest positief is, wil de huisarts ook nog een test afnemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven