toffe vriendinnetjes rotterdam

09-12-2008 22:03 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Ik woon nu een tijdje in R'dam, ben 24 , werk in de kleding en hou van leuke dingen ondernemen, stappen, grote feesten, mode & make up, vakantie, maar vooral gezelligheid, spontane acties, lekker gek doen..

ben jij een nuchtere, spontane meid, die ook haar vriendenkring wat uit wil breiden.. toevallig ook samen wil gaan sproten.. reageer dan op silviakamphuis@hotmail.com of laat n berichtje achter
Ha Silvia!

Ik ben 27 en net verhuisd van het oosten van het land naar delft. Ik ken hier wel wat mensen, maar wil graag mijn vriendenkring wat uitbreiden... Spontane acties en stappen ben ik helemaal van! Vind het heerlijk om naar dancefeesten te gaan. Ik werk in de communicatiebranche. Heb totaal geen verstand van mode, dus misschien kan je me nog wat leren...

Ciao, Kaatje
hey silvia,

misschien ben je lid van hyves, dan is het misschien een leuk idee om lid te woprden van de hyve: www.ro-da.hyves.nl

daar zijn inmiddels al 85 meiden lid van en er wordt van alles is Rotterdam georganiseerd. De leeftijd loopt tussen de 21 en 35, en de activiteiten lopen van uit eten tot stappen tot samen oud en nieuw vieren.

meedoen is altijd vrijblijvend ;) er zijn al heel wat vriendschappen ontstaan via de hyve!

groetjes!
hey kaatje,

heb je ook een email adres? praat wat makkelijker..

groetjes sil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven