Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 30 september 2016 om 23:22
vrijdag 30 september 2016 om 23:23
quote:barbaracartland schreef op 30 september 2016 @ 23:09:
[...]
Hee, ik kom uit een gróót dorp, he. Met een belangrijke regiofunctie. Maar we kenden bijna iedereen. En het was erg gezellig. Als ik Rage Against the Machine aanvroeg, werd dat ook gedraaid.Hiero ook. Dat wilde ik dus ook uittesten in de It in A'dam. En verrek het werkte ook nog. Leuke DJ
[...]
Hee, ik kom uit een gróót dorp, he. Met een belangrijke regiofunctie. Maar we kenden bijna iedereen. En het was erg gezellig. Als ik Rage Against the Machine aanvroeg, werd dat ook gedraaid.Hiero ook. Dat wilde ik dus ook uittesten in de It in A'dam. En verrek het werkte ook nog. Leuke DJ
vrijdag 30 september 2016 om 23:24
quote:barbaracartland schreef op 30 september 2016 @ 23:09:
[...]
Hee, ik kom uit een gróót dorp, he. Met een belangrijke regiofunctie. Maar we kenden bijna iedereen. En het was erg gezellig. Als ik Rage Against the Machine aanvroeg, werd dat ook gedraaid.En als ze het niet draaiden bier smijten en krijsen "Rowwen Hèze!!!"
[...]
Hee, ik kom uit een gróót dorp, he. Met een belangrijke regiofunctie. Maar we kenden bijna iedereen. En het was erg gezellig. Als ik Rage Against the Machine aanvroeg, werd dat ook gedraaid.En als ze het niet draaiden bier smijten en krijsen "Rowwen Hèze!!!"
vrijdag 30 september 2016 om 23:26
Nooit in een nachtclub geweest, en al helemaal niet op mijn zestiende. Nooit tot 04:00 in een disco, nachtclub of what-ever geweest. Nooit gesloopt geweest van veel uitgaan, wel moe van hard werken. Geen alcohol of drugs, toen ik verkering had was het klokslag 23:00 thuis. Geniet wel van muziekfestivals (bv Pinkpop)
Maar nachtclubs? Geen behoefte.
Maar nachtclubs? Geen behoefte.
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 30 september 2016 om 23:27
quote:missie_m schreef op 30 september 2016 @ 23:26:
Nooit in een nachtclub geweest, en al helemaal niet op mijn zestiende. Nooit tot 04:00 in een disco, nachtclub of what-ever geweest. Nooit gesloopt geweest van veel uitgaan, wel moe van hard werken. Geen alcohol of drugs, toen ik verkering had was het klokslag 23:00 thuis. Geniet wel van muziekfestivals (bv Pinkpop)
Maar nachtclubs? Geen behoefte. Dat was echt leuk hoor, mits niet wekelijks.
Maar nachtclubs? Geen behoefte. Dat was echt leuk hoor, mits niet wekelijks.