Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:*-_lilith_-* schreef op 02 oktober 2016 @ 19:11:

[...]

Ja die van jou is vreselijk! Ik probeer te stoppen met roken en iedere keer dat ik jou zie krijg ik me toch een partijtje zin in een sigaret kan ik je vertellen haha Ik ga zoeken naar een nieuwe.!
quote:YellowDiamond schreef op 02 oktober 2016 @ 19:15:

[...]

Ik ga zoeken naar een nieuwe.!Tsssss, is t nou niet es klaar met die nick changes??.?.
quote:Nicotientje schreef op 02 oktober 2016 @ 19:19:

[...]

Tsssss, is t nou niet es klaar met die nick changes??.?.Ik ga alleen op zoek naar een nieuwe avatOr hoor
quote:YellowDiamond schreef op 02 oktober 2016 @ 19:15:

[...]

Ik ga zoeken naar een nieuwe.!Hahaha nee joh! Ik moet gewoon sterrrrrrk zijn, jij bent gewoon mijn dagelijkse uitdaging
quote:YellowDiamond schreef op 02 oktober 2016 @ 19:21:

[...]

Ik ga alleen op zoek naar een nieuwe avatOr hoor Owww....sorry. Slecht gelezen
Ik weet nog steeds niet wie ze nou toch is....meh
Ze wil me bij een kliekje wegzetten? Welk kliekje? Is dat vreselijk? Ik ben echt bang nu
quote:*-_lilith_-* schreef op 02 oktober 2016 @ 19:53:

Ze wil me bij een kliekje wegzetten? Welk kliekje? Is dat vreselijk? Ik ben echt bang nu

Het is best wel heel bizar. Iemand die als motto heeft een hekel een haat te hebben, maar als je haar berichten leest zitten die vol agressie. Niet goed hoor.

Dit is zeker een terugkereling die weg is gegaan (moest gaan) op een heel vervelende manier.
quote:*-_lilith_-* schreef op 02 oktober 2016 @ 19:48:

Ik weet nog steeds niet wie ze nou toch is....meh Ja, ik ben d'r naam alweer kwijt... Diegene waar nogal veel om te doen was in de zomer.
quote:*-_lilith_-* schreef op 02 oktober 2016 @ 19:53:

Ze wil me bij een kliekje wegzetten? Welk kliekje? Is dat vreselijk? Ik ben echt bang nu een kliekje andijvie denk ik?
quote:Principe-Prinses schreef op 02 oktober 2016 @ 20:06:

[...]

Het is best wel heel bizar. Iemand die als motto heeft een hekel een haat te hebben, maar als je haar berichten leest zitten die vol agressie. Niet goed hoor.

Dit is zeker een terugkereling die weg is gegaan (moest gaan) op een heel vervelende manier.Ja dat motto en haar gedrag zijn een beetje tegenstrijdig met elkaar.
quote:kyralon schreef op 02 oktober 2016 @ 20:08:

[...]

een kliekje andijvie denk ik?Dat overleeft ze wel. Andijvie is lekker. Wel met uitgebakken spekjes erdoor natuurlijk.
Ik ken maar 1 forumster die heel veel van avatar wisselde, maar dat is al een hele tijd geleden. En dat is zij niet denk ik.
quote:kyralon schreef op 02 oktober 2016 @ 20:08:

[...]

een kliekje andijvie denk ik?Oww das wel lekker, hele geruststelling
quote:Principe-Prinses schreef op 02 oktober 2016 @ 20:07:

[...]

Ja, ik ben d'r naam alweer kwijt... Diegene waar nogal veel om te doen was in de zomer.Ja ik ook, kan er echt niet meer opkomen.
quote:Philae schreef op 02 oktober 2016 @ 20:09:

[...]

Dat overleeft ze wel. Andijvie is lekker. Wel met uitgebakken spekjes erdoor natuurlijk.Oeh lkrr, morgen eten mmm
quote:Philae schreef op 02 oktober 2016 @ 20:09:

[...]

Dat overleeft ze wel. Andijvie is lekker. Wel met uitgebakken spekjes erdoor natuurlijk. lekkkkahhh!
quote:Philae schreef op 02 oktober 2016 @ 20:08:

[...]

Ja dat motto en haar gedrag zijn een beetje tegenstrijdig met elkaar.Haha klein beetje maar hoor.
Andijvie gestampt met aardappelen met uitgebakken spekjes én een kuiltje jus, je kan me weg dragen nu.
The Joker?
Je bent zelf een theepot
quote:kyralon schreef op 02 oktober 2016 @ 20:13:

Andijvie gestampt met aardappelen met uitgebakken spekjes én een kuiltje jus, je kan me weg dragen nu. Jaaa en dan suddervlees erbij
quote:kyralon schreef op 02 oktober 2016 @ 20:13:

Andijvie gestampt met aardappelen met uitgebakken spekjes én een kuiltje jus, je kan me weg dragen nu. Ik doe er ook altijd nog een paar gerookte eitjes door, heerlijk!
Gekookte eitjes that is hahaha
quote:Philae schreef op 02 oktober 2016 @ 20:14:

[...]

Jaaa en dan suddervlees erbij Jaaaa suddervlees en lkrr een paar uurtjes laten sudderen, heb trek nu.
Iets met een N?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven