Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 4 oktober 2016 om 13:13
quote:--Butterfly4ever-- schreef op 04 oktober 2016 @ 08:31:
Zelf zal ik niet snel staffen, maar elkaar in zijin of haar waarde laten is ook belangrijk.Ik kreeg destijds op een ander Sanoma-forum (niet verwisselen met saroma-puddingpoeder) een ban (of waarschuwing) vanwege het plaatsen van alleen maar twee of drie gapende smilies onder een lang en saai van internet-geplukt artikel. De moderator vond dat niet respectvol voor de forumster die het lange stuk had gequote. Ik vind het een groot verschil tussen iemand beledigen of dat iemand zich beledigd voelt (voor iets simpels). Ik kan iemand evengoed in zijn waarde laten als ik tien gapende smilies plaatst. Ik zeg niks over de persoon maar wel over het saaie artikel.Het was niet eens haar artikel...vermoed ik.
Zelf zal ik niet snel staffen, maar elkaar in zijin of haar waarde laten is ook belangrijk.Ik kreeg destijds op een ander Sanoma-forum (niet verwisselen met saroma-puddingpoeder) een ban (of waarschuwing) vanwege het plaatsen van alleen maar twee of drie gapende smilies onder een lang en saai van internet-geplukt artikel. De moderator vond dat niet respectvol voor de forumster die het lange stuk had gequote. Ik vind het een groot verschil tussen iemand beledigen of dat iemand zich beledigd voelt (voor iets simpels). Ik kan iemand evengoed in zijn waarde laten als ik tien gapende smilies plaatst. Ik zeg niks over de persoon maar wel over het saaie artikel.Het was niet eens haar artikel...vermoed ik.
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 4 oktober 2016 om 13:47
Even een bruggetje, nou ja zeg maar Afsluitdijk ofzo, naar de uitzending van Eén Vandaag van 4 oktober, vandaag dus.
http://www.eenvandaag.nl/ ... onder_bewijs_veroordeeld_
http://www.eenvandaag.nl/ ... onder_bewijs_veroordeeld_
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 4 oktober 2016 om 15:30
quote:YellowDiamond schreef op 04 oktober 2016 @ 15:08:
Lois93 heeft een perma ivm trollen.
Leeuwinnetje3 heeft een perma ivm trollen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Nou je verwacht het niet hè Lois was van de kutkinderen toch en was zelf enigst kid (dat blijft leuk), wat had leeuwinnetje gedaan?
Lois93 heeft een perma ivm trollen.
Leeuwinnetje3 heeft een perma ivm trollen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Nou je verwacht het niet hè Lois was van de kutkinderen toch en was zelf enigst kid (dat blijft leuk), wat had leeuwinnetje gedaan?
Je bent zelf een theepot
dinsdag 4 oktober 2016 om 16:33
Ja! Een soort wild west avontuur in Texas. Met dementerende wouten die in de rondte schieten zonder zich daar iets van te herinneren, losgeslagen politiehonden, kogelvrije autodeuren, arrestaties zonder redenen, verhoren die nergens over gingen, mysterieuze landuitzettingen, 2 jaar voorarrest gewoon omdat het kan, een moeder die controle heeft over To's geldzaken en er zo voor zorgt dat TO niet naar haar geliefde convict kan afreizen zodat TO kerst kan vieren met haar krakkemikkige oma. Ofzoiets...
dinsdag 4 oktober 2016 om 16:43
quote:*-_lilith_-* schreef op 04 oktober 2016 @ 16:33:
Ja! Een soort wild west avontuur in Texas. Met dementerende wouten die in de rondte schieten zonder zich daar iets van te herinneren, losgeslagen politiehonden, kogelvrije autodeuren, arrestaties zonder redenen, verhoren die nergens over gingen, mysterieuze landuitzettingen, 2 jaar voorarrest gewoon omdat het kan, een moeder die controle heeft over To's geldzaken en er zo voor zorgt dat TO niet naar haar geliefde convict kan afreizen zodat TO kerst kan vieren met haar krakkemikkige oma. Ofzoiets...
dinsdag 4 oktober 2016 om 16:49
quote:YellowDiamond schreef op 04 oktober 2016 @ 16:43:
[...]
[img]http://imoviequotes.com/wp-content/uplo ... quotes.gif[/img]
[...]
[img]http://imoviequotes.com/wp-content/uplo ... quotes.gif[/img]