Trouwen in 2016/2017+

13-06-2016 13:55 2570 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg op het TROUWEN IN 2016 topic heb ik een nieuw topic aangemaakt met daarin een tabel die ik zo goed mogelijk wil bijhouden. Hier kletsen we samen over de voorbereidingen richting de bruiloft en alle vragen/opmerkingen/ideeën kunnen met elkaar gedeeld worden. Geef je naam en trouwdatum indien gewenst aan mij door en ik zet je erbij.

NaamLeeftijdTrouwdatumLocatiesammie00-voorjaar 2017-Liefs7dan 306 mei 2017UtrechtFruity-Pebbles-16 mei 2017-Goudstraal2424 mei 2017Zuid-HollandJaneJane384924 mei 2017Zuid-Hollandsmurfin88dan 2826 mei 2017Noord-Veluwezwartekater25mei 2017-Nienah23juni/juli 2017Noord-Hollandilovemycat-23 juni 2017Zuid-Hollandmirleni35zomer 2017Gelderlandeagle-eye28/34zomer 2017-flipje2-7 juli 2017-Lapflop24juli 2017-xx_Juffie25juli 2017-Nav_26juli/augustus 2017OverijsselHalcyon_Days-11 augustus 2017-minnimousedan 3211 augustus 2017-Ttass28dan 3025 augustus 2017-leonidan 381 september 2017Zuid-HollandMaritinwonderland241 september 2017FrieslandPotjePindakaas31september 2017Zuid-Hollandmotorbloemetje2615 september 2017Noord-Hollandssea198136september 2017Zuid-Hollanddaneli2422 september 2017GelderlandVier29september 2017Zuid-HollandIBlopviva3312 september 2017GelderlandWildePerzik28september 2017-Ladigital-najaar 2017Limburgmanadisdan 26oktober 2017- Daremanda2717 oktober 2017-Ambition-21december 2017-Rosa_vB2721 juni 2018Zuid-HollandJeluze3822 juni 2018Zuid-HollandSunshine1992dan 26juni 2018/2019-estrellas2---
Ohja oeps.. sorry
Iedere keer als dit topic lees schrik ik weer een beetje...wat een gedoe MN en Ypod!! :S Echt zulke nare situaties allemaal... Ik wens jullie allebei heel veel succes toe en hoop dat bij MN de ex niet vervelend gaat doen en dat jullie je dochter gewoon bij je kunnen houden tot 's avonds laat! En Ypod, wat een nachtmerrie, bijna het ergste wat er kan gebeuren! Moedig dat je gewoon zo snel bent gaan doorzoeken en alweer 3 locaties hebt gevonden. Ben je nu bij alle drie geweest?

Gelukkig gebeuren er ook leuke dingen zoals vrijgezellenfeestjes! Dat maakt toch weer een hoop goed lijkt me!

Met mijn baan gaat alles goed hoor, ben nu net een maandje bezig en alles begint een beetje te landen bij me. Het is wel druk nu, maar ik heb in ieder geval nu op papier staan dat ik 3 weken vrij ben voor de huwelijksreis. Dus vriendlief en ik hebben onze tickets naar Amerika nu geboekt!!
quote:iss schreef op 03 oktober 2016 @ 09:56:

Ohja oeps.. sorryAch, je kan het niet van iedereen bijhouden :-)
@MN whaa nu sta je ineens boven aan de lijst! Gaat snel ineens dan he!! Succes met de laatste voorbereidingen, het wordt vast een prachtige dag! :D
Hmm, vreemd dat wij daar niks over in hebben hoeven vullen. Of mijn vriend heeft het gedaan toen we in 'ondertrouw' gingen via die formulieren die we op moesten sturen naar de gemeente... Zal het even navragen, haha!

En ik heb vannacht voor het eerst nauwelijks geslapen. Ik viel pas om 5 uur in slaap. Heb gepiekerd over de stomste dingen: bijvoorbeeld of ik niet vast kom te zitten in het gangpad van de kerk met mijn jurk (is namelijk smal).. Drama drama, hoop maar dat het allemaal goed komt!

Mijn zus is trouwens inmiddels bevallen, en zal niet de hele dag aanwezig zijn met haar man en kinderen. Vind het stiekem wel heel jammer. Ze komen waarschijnlijk alleen naar de kerk en misschien het diner.

Nog drie nachten... Hopelijk met meer slaap, maar komt vast goed! Ik ga weer even verder met bedankjes in elkaar knutselen! Iedereen succes weer met voorbereidingen!
Hoop dat je snel hersteld MN!!
Haha die angst over gangpad heb ik ook. Ik word door mijn 2 hele brede broers weggegeven.
Hallo!

Ik ben afgelopen vrijdag ten huwelijk gevraagd in Sevilla waar we op vakantie waren

Lijkt me leuk mee te schrijven op dit topic. Kan ik nog aansluiten? Laat maar weten, dan geef ik daarna wat meer info voor de tabel!

Groetjes Ssea
Beterschap MN!

Gefeliciteerd ssea1981, volgens mij mag iedereen hier meeschrijven dus jij ook!

Hebben jullie al een datum?

Sophie,

Komt erg dichtbij spannend! Wel jammer dat je zus er niet de hele dag bij kan zijn. Wel gefeliciteerd met de geboorte van je neefje/nichtje.

Goudstraal,

Wat leuk! Waar gaan jullie precies naar toe?

Wij hadden vandaag een kennismakingsgesprek voor een dj bedrijf (skyfly) en dat is zo goed bevallen dat we akkoord hebben gegeven!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
@MN: Fijn om te horen dat je een leuk vrijgezellenfeestje hebt gehad! Minder dat je nu ziek bent. Beterschap!

@SterreWaterman: Wat een origineel idee! Echt leuk bedacht. Ik had een leuk idee met koekjes gezien dus dat ga ik maken. Je vrijgezellenfeest klonk trouwens gezellig!

@Goudstraaltje: Oeh, Amerika. Gaaf zeg. Waar gaan jullie precies naartoe?

@ssea1981: Gefeliciteerd! Super romantisch!

@Blopviva: Super fijn!! Wij zijn nu ook in overleg met een dj en tot nu toe hebben we een heel goed gevoel bij hem. Hebben hem vorig jaar "live" kunnen aanschouwen bij de bruiloft van een vriendin van mij, dus we weten ongeveer wat we kunnen verwachten.

De jurk uit Engeland is vandaag nog niet binnengekomen. Fingers crossed voor morgen! Ik hoop zo dat het iets is!
Mijnn jurk past
Welkom ssea!

MN wat fijn!! Hele geruststelling denk ik. Ben je nog zo verkouden of gaat het al iets beter?

Halcyon, ik ben heel benieuwd of de jurk is zoals je hoopt! Spannend zo'n bestelling!

Hopelijk slaap je inmiddels weer beter Sophie!

Ibi, leuk dat dingen al zo concreet worden!

Eigenlijk een vraag aan iedereen: hebben jullie hele specifieke wensen voor een dj, qua welke muziek er gedraaid wordt? Wij hebben bijvoorbeeld wel aangegeven dat de top40 van nu ons niks doet en dat wordt dan ook niet gedraaid, evenals Hollandse hits/volksmuziek. Misschien dat sommige gasten dat wel jammer vinden, maar we willen ons wel thuis voelen op ons eigen feest zeg maar.

Ik heb ook mijn naamgebruik nog niet hoeven aan te geven. Ik dacht dat dat bij het tekenen dan wel zou komen? Misschien nog even navragen..

Leuk die vrijgezellenfeesten, ik ben heel benieuwd naar de mijne, zit er ook aan te komen!
Top, dat ik mee mag schrijven

We hebben nog geen precieze datum, maar denken aan september 2017.

Qua locatie denken we ergens in de buurt van waar we wonen (Zuid-Holland). Al 1 optie op het oog, waar we morgen meteen gaan kijken! Erg benieuwd.

@goudstraal, gaaf 3 weken Amerika! Welke kant? Wij hebben vorig jaar de westkust gedaan. Super vakantie!

@MN, hopelijk al minder verkouden?
quote:-Eland- schreef op 04 oktober 2016 @ 17:09:

MN wat fijn!! Hele geruststelling denk ik. Ben je nog zo verkouden of gaat het al iets beter?

Gaat iets beter en we hebben compromis bereikt met ex van mijn partner dat dochter tot 8 blijft. Nier haar zin, niet onze maar ongeveer in het midden. Morgen locatie versieren en taarten bakken.

Wij hebben geen specifieke muziek. Gewoon zo'n muziekapparaat op de locatie.
@ MN: Nou, heeft ze toch nog een beetje haar zin gekregen.. Vind het allemaal zeer kinderachtig van die ex. Maar hopelijk geeft het nu ook rust dat het zo is afgesproken.. Nu uitzien naar donderdag! Fijn ook dat je jurk past.

@ Halcyon: Respect dat je zo'n jurk besteld! Ben benieuwd hoe 'ie in het echt is! ;)

Hier zijn de huwelijkshormonen weer op volle toeren bezig.. Ben gisteren ook ongesteld geworden dus voel me zo slap als een vaatdoek. Maar wel heel veel zin in donderdag! Toch nog van een (goede) vriendin te horen gekregen dat ze niet naar de ceremonie komt maar alleen 's avonds (ze werkt die dag niet), terwijl ze eerst wel zou komen (dat is die ene waar ik de vorige x over vertelde, die haar bijna vriend zomaar uitnodigde). Voelt toch een beetje naar. Van anderen van wie ik niet had verwacht dat ze naar ceremonie zouden komen, komen wel en daar ben ik heel blij mee! Herkennen anderen dit? Mensen die je niet verwacht komen juist wel en andersom?
Bij mij komen aantal familieleden en kennissen volgens mij naar ceremonie die niet bij onze daggasten zitten.

Ze is ook kinderachtig, maar nu is het tenminste geregeld en hoeven we de politie niet in te schakelen. En ach ookal gaat ze om 8 naar huis, dochter kennende is ze dan zo hyper dat ze toch niet op tijd slaapt
Haha, zo'n kind is helemaal vol van alle indrukken van zo'n dag.. Die zal heus niet meteen kunnen slapen idd!????
????? Waren smileys btw van telefoon. Pakt forum blijkbaar niet.;)
Hallo dames

MN bijna....... super fijn dat het met dochter geregeld is. Je hebt geen zin in stress.

@SSea welkom, was het een mooi aanzoek?

@Ibi, komt de DJ uit jouw buurt? Wij zijn ook bezig om te zoeken naar een goede.

@Sophie ook al aan het aftellen

Hier gaat dingen ineens soepel. Offerte van locatie binnen nog paar kleine vragen over gesteld (willen sommige dingen net even anders), intussen heb ik haar en make up geregeld. Toevallig want zij werkt veel samen met de winkel waar ik ga passen en maakt prachtige dingen. Ik vroeg om wat info, leuk gesprek volgde en datum nog vrij dus direct vastgezet,

Ook over 2 weken afspraak met fotograaf, qua beschrijving en stijl goed gevoel en ook via email goed contact. Maar ja moet face-to-face ook klikken.

Verder aan het orienteren voor taart, bedankjes, ringen enz, maar dat is meer wat voor einde van het jaar of begin volgend jaar.

Wat we nu binnenkort nog willen regelen is de DJ.
MN, fijn dat er nu weer een afspraak is. Vervelend dat het zo is gegaan, maar idd nu op de dag zelf in ieder geval geen gedoe.

MN en Sophie, Ik wil jullie alvast een heeeeele fijne, mooie dag wensen morgen. Geniet er met volle teugen van!

Ik had van een aantal mensen ook niet verwacht dat ze zouden komen, moeten er ver voor reizen (Duitsland), maar die waren juist super enthousiast en gaven meteen aan dat ze kwamen. Verder hebben we sowieso geen afmeldingen. Alleen nog 2 mensen die ivm werk later komen.
quote:Potjepindakaasmetnootjes schreef op 05 oktober 2016 @ 14:36:

Hallo dames

MN bijna....... super fijn dat het met dochter geregeld is. Je hebt geen zin in stress.

@SSea welkom, was het een mooi aanzoek?

@Ibi, komt de DJ uit jouw buurt? Wij zijn ook bezig om te zoeken naar een goede.

@Sophie ook al aan het aftellen

Hier gaat dingen ineens soepel. Offerte van locatie binnen nog paar kleine vragen over gesteld (willen sommige dingen net even anders), intussen heb ik haar en make up geregeld. Toevallig want zij werkt veel samen met de winkel waar ik ga passen en maakt prachtige dingen. Ik vroeg om wat info, leuk gesprek volgde en datum nog vrij dus direct vastgezet,

Ook over 2 weken afspraak met fotograaf, qua beschrijving en stijl goed gevoel en ook via email goed contact. Maar ja moet face-to-face ook klikken.

Verder aan het orienteren voor taart, bedankjes, ringen enz, maar dat is meer wat voor einde van het jaar of begin volgend jaar.

Wat we nu binnenkort nog willen regelen is de DJ.

Nou wat wij hebben gedaan is bij een organisatie die meerdere dj's in dienst heeft. Naar aanleiding van onze muziekstijl, leeftijd en kennismakingsgesprek zet hij dan de oproep neer wie er kan draaien die dag. En dan alleen naar de dj's die hij gepast vind.

Dat zorgt er ook voor dat er altijd vervanging is als de dj onverwachts ziek is.

Heb er veel vertrouwen in. We hebben ook een persoonlijke pagina waar je dingen kan zetten als welk nummer je wilt voor de openingsdans en 15 nummers waarvan je iig wil dat het gedraaid wordt die avond.

En heel fijn ook alle mogelijkheid om nummers die je door wilt geven die echt niet gedraaid mogen worden, ook al geeft iemand die op als verzoekje.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Heel veel plezier voor de mensen waarvan de grote dag morgen is!!!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Can I join in too? Mijn bruiloft is in december 2017. Ik ben dan 21 overigens en we zijn nog locaties aan het overwegen.
Ooh lekker veel geschreven weer. Ik zal even een update geven over onze 'situatie', wij hebben een nieuwe locatie! YES! Heel erg blij mee, iets verder uit de buurt maar dat is dan maar zo.

Uiteindelijk denk ik ook nog mooier dan onze eerste keus, leuk detail, hier hebben we gegeten op de avond dat ik gevraagd ben dus is wel grappig, alsof het zo moet zijn.

Locatie is echt heel meegaand, bied voor dezelfde prijs als onze cateraar was het buffet aan terwijl dat normaal duurder zou zijn. Catering hebben we dus kunnen afzeggen, ook zonder extra kosten. Echt heel fijn! Steeds meer aftellen nu

Ik zoek nog een liedje voor de openingsdans, misschien kunnen jullie helpen? Rustig liedje, om te schuifelen zegmaar.... Ik heb werkelijk geen idee!
Wij hadden dat ook Ypod. Onze nieuwe locatie was stiekem mooier dan de eerste.

Nog 1 nachtje slapen

Het liedje wat wij bij tekenen hebben is rustig en over bruiloft. Heb hem al eens genoemd: White by Tim Halperin. Je moet er van houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven