Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Idd een heel ander kind, Bridges! Een stuk wijzer en stoerder vind ik. En ze lijkt nu echt op Ties he.

Ah Mal, een tegenvallende gehoortest. Kreeg hij daarna de keelontsteking? Nuttig dat ze de test nu weer gaan doen.

Ik weet wel dat kindjes die met 1 oor horen, toch wel veel opvangen. Dan is een apparaatje vaak niet nodig. Als ze aan 2 kanten gehoorverlies hebben, dan adviseren ze apparaatjes.

Reageert hij eigenlijk thuis goed of minder goed als je hem wat vraagt (wat hij leuk of lekker vindt)?

Rissie, beterschap met de zieke Mark!!
Compu, je moet hem echt aankijken om een vraag te kunnen stellen. Herken jij dat?
Stressed is just desserts spelled backwards
Bridge, ik vind het wel lekker fris staan hoor, die korte haartjes! Leuke aanpassing van de site ook met die pinguïns.
Dank dank dank...

Mal: hmmm kan me voorstellen dat je daarop hoopt. Ik hoop dan dus met je mee!

Amalia: succes vandaag!
Ja, dat herken ik.

Een goede test is vanuit een andere ruimte dichtbij (de keuken?)/of met de rug naar hem toe, vragen of hij een snoepje (iets dat hij erg lekker vindt) lust? En dan niet op een moment dat hij het zou verwachten natuurlijk.
Goedemorgen,

Zo ben weer terug van gister een middagje ik hou van holland opnames. Was echt super leuk! Ik zat op de 2de rij! Echt héél dichtbij dus.

Helaas heeft onze tribune verloren, de andere tribune kreeg een koe!! Haha.. echt grappig. Zag je iedereen met zo'n grote koe lopen!

Ik ga even snel de hond uitlaten, ben al erg laat.

Kom zo terug.
Mijn vriendin belde me net.... hun meisje heeft de strijd opgegeven en is vanmorgen overleden

Wat is dat snel gegaan zeg, zei ze zelf ook al. Heb maar 1 minuut met haar gepraat, want ze gaan iedereen bellen nu.

Ze zei wel dat het voor Anne (zo heet ze) wel beter is zo, hoe moeilijk ook.

Heb al aardig wat foto's en stukjes voor hun in het boek, en telkens als ik dan dat mooie koppie zie met die bruine ogen en dat mooie donkerbruine lange krullende haar, springen de tranen in m'n ogen en krijg ik een brok in m'n keel :(

Vreselijk om zo de kerstdagen door te moeten zeg :(
sterkte CD!
Jeetje wat ontzettend snel is het gegaan zeg! Zit hier met dik kippevel. Sterkte meis!
CD, gecondoleerd meis Sterkte.
Oh CD, wat een naar bericht. Gecondoleerd.

Nu heeft ze geen onrust, lijden meer. Maar wat zal het een gat slaan in het gezin...

Sterkte voor jou.
Sterkte CD... Afschuwelijk!
Cd, gecondoleerd. Ook voor jullie heel veel sterkte. Vreselijk.
oh cd gecondoleerd, wat is dat snel gegaan zeg! Bah wordt er naar van klote ziekte....
CD, gecondoleerd . Vreselijk dat dit soort dingen gebeuren...
Tjee CD, wat is dat ontzettend snel gegaan. Wat oneerlijk! En nog extra verdrietig dat het zo vlak voor de kerst gebeurd. Goed dat je dat boekje maakt, dat wordt vast een heel mooi aandenken voor hen.

Gecondoleerd.
Och jeetje, gecondoleerd CD. Wat een verdriet.
Jemig, wat vreselijk CD Gecondoleerd! Geen woorden voor
goedemorgen!
Mogge Mal en alle anderen!

Ben aan het werk. Lange dag vandaag. En nu is er afgelopen woensdag gemaild (maar ik werkte niet) dat de keuken dicht is! Bah, maar goed. Een blik in mijn tas zegt me dat ik rozijntjes, een snicker en een liga kan eten. Joepie!
Goedemorgen,

Hmm dat is een lekkere lunch Jinny. Ben je alvast aan het voorbereiden op de kerst?
Ja, het worden dolle kerstdagen Naatie!

Hoe gaat ie daar?
Morning,

Schamel lunchje Jinny! Kun je niet even een wandelingetje doen en iets scoren?

Vanmorgen een borstecho gehad en alles is o.k.

Ik had alleen beter voor de mammografie kunnen gaan, omdat je dan een totaalbeeld hebt. Maargoed, ze zagen geen afwijkingen bij het probleemgebied en dat stelt gerust.

CG had gisteren eindelijk een goeie dag, weer iets gegeten na 8 dagen. Nu was ze vanmorgen weer huilerig en ligt nu op de bank te slapen..
Ja goed! Naatieman heeft lekker 2 weken vrij nu. We gaan vanmiddag naar mijn paps, want die is jarig.

En mn zusje met haar zoontje komen ook, dus gezellig.

En kleine man en bijna 3 jarige man doen het ook heel leuk. Tis gewoon gezellig hier.

En jij?
Lieve CD, een enorme voor je vriendin en haar familie maar ook voor jou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven