Uitgerekend medio juni 2017

08-10-2016 22:06 671 berichten
Alle reacties Link kopieren
Login: 06-2017 Wachtwoord: uitgerekend
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Prettymama
(27)
Tweede 8 juni Jongen! :heart: Bevallen op 18-05-2017 :love:
Viviennee
(28)
Eerste 8 juni Meisje! :heart: Bevallen op 22-05-2017 :love:
Noortje9414
(22)
Eerste 3 juni :heart:
Chocolau
(30)
Eerste 12 juni :heart:
Trots90
(26)
Eerste 15 juni :heart:
Beebje15 Tweede 15 juni :heart:
ChertJ
(27)
Eerste 21 juni Meisje! :heart:
Bam_1984
(32)
Tweede 22 juni Meisje! :heart:
Chocolientje
(25)
Tweede 23 juni :heart:
Rosa88
(29)
Tweede 23 juni Jongen! :heart:
anoniem_311999 wijzigde dit bericht op 24-05-2017 11:16
76.16% gewijzigd
Ik hoop trouwens dat er snel nog wat meer meiden hier aansluiten! Vorige keer zat het topic binnen een paar dagen al stampvol.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Ben zo zenuwachtig op een of andere manier...kan de hele dag aan niks anders denken.
quote:Highfligh schreef op 09 oktober 2016 @ 19:30:

Ben zo zenuwachtig op een of andere manier...kan de hele dag aan niks anders denken.Kan ik me helemaal voorstellen Highfligh.... wanneer ga je testen?
Hoi hoi,

Ik wil graag meeschrijven! het klinkt nog een beetje onwerkelijk, maar ik ben zwanger!!

Afgelopen maandag dacht ik dat ik mezelf weer is gek zat te maken met klachten die er niet waren.. dus ik test gedaan en weggelegd, want zou toch niks zijn.. keek ik na een half uur ofzo, stond een gewoon een vaag streepje!! Niks geruststelling dus haha

Donderdag nog een keer getest en natuurlijk gelijk dik positief!

Het was pas de 2e maand dat we er echt voor gingen, en ik was rond m'n ovulatie grieperig, dus eigenlijk niet heel erg met zwanger worden bezig geweest, maar zie het resultaat!

Ik voel me wel redelijk zwanger geloof ik, snel duizelig, bij vlagen misselijk, moe en hongerig! En ik ben een echte zoetekauw, maar moet helemaal niks hebben van chocola ofzo, echt gek

Morgen de vk bellen
quote:flipje2 schreef op 09 oktober 2016 @ 19:39:

[...]

Kan ik me helemaal voorstellen Highfligh.... wanneer ga je testen?Volgende week donderdag!
@Chocolau gefeliciteerd!! Dat is zeker snel gegaan bij jullie zeg, fijn. Ik denk dat je dan een echt heel bijzonder gevoel hebt bij zo'n test!

Wanneer denk je te zijn uitgerekend?

@highfligh nog 4 nachtjes dus!
Flipje wat fijn zeg! Ik heb je andere topic gevolgd en ben blij dat je nu weer zwanger bent ! Positive vibes voor jou! Ik ben ook in juni uitgerekend maar schrijf al in het andere juni topic mee. Maar lees tot nu toe alle juni topics haha verder niet verslavend hoor..
@higfligh dat worden vast hele lange dagen komende week!

@flipje ben rond de 13e uitgerekend als het goed is!

Het is ineens heel snel, maar toch ook weer niet omdat we het eigenlijk al sinds begin dit jaar aan het uitstellen zijn.. en we het er al 3 jaar over hebben;)

Ik had best een pittige baan met een veeleisende baas, dus vonden we niet verstandig om dan zwanger te worden. In mei de beslissing gemaakt om ontslag te nemen, en nu ik (weliswaar tijdelijk) werk heb en ik veeeeel beter in m'n vel zit gaan we ervoor!

Betekend alleen wel dat als m'n contract niet verlengd wordt eind dit jaar dat ik heel lang thuis zit, mja dat zien we dan wel weer

Hebben vanavond pizza gegeten, heb nu heel erg last van maagzuur.. niet prettig..

Ik zal morgen de tabel even aanpassen
Ja dus mentaal waren jullie er al langer aan toe. Maar goed, wel veel geluk dat het nu dan ook meteen gelukt is! Bij ons liep het dus helaas niet volgens plan. Maar ik heb goede hoop dat het uiteindelijk goed gaat komen, daar gaat het om!

Hoe oud zijn jullie? Ik ben 28.
Inderdaad! Ben me er wel erg van bewust dat we dus heel veel geluk hebben zo snel..

Fijn dat het nu gelukt is voor jullie! het is allemaal zo spannend vind je niet?!

Wij zijn 29, ik ben de 17e jarig, wordt dan 30! Dus echt super mooi verjaardagskadootje
Zeker een mooi cadeau!

Vier je je verjaardag ook? Moet je meteen een goede smoes verzinnen waarom je sommige dingen niet eet of drinkt....
Hoi Chocolau,

Wat leuk dat je mee komt schrijven !

Ja het is echt allemaal spannend he

Wat vervelend van je maagzuur, hoop voor je dat het snel voorbij is!

Heb jij al contact gehad met de verloskundige??
@flipje2 ja, nu nog maar drie nachtjes! Ik test trouwens wel echt vroeg, vier dagen voor NOD maar dat schijnt te kunnen. Fijn dat je nog niet echt last hebt! Ik ben 33 trouwens.

@chocolau ik vrees het ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Geweldig!
Zo, dat is zeker vroeg! Ik testte twee dagen voor NOD en het streepje was nog super licht.
gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschappen ik ben de starter van de andere 2 Juni topics er was nog plek voor jullie geweest hoor in deel 2! hoe meer zielen hoe meer vreugd denk ik maar
maak me gelukkig niet zo'n zorgen om mijn verjaardag, ik drink toch eigenlijk al nooit, dus dat wordt geen probleem gelukkig. Maar me meer zorgen om wat ik aan doe... heb soms echt opgeblazen buik, en ik vind zelf dat je het dan ziet, maar dat zal wel aan mij liggen haha

Net de vk gebeld, 9 november een afspraak, klinkt nog ver weg

Maagzuur is weer wat gezakt gelukkig, duurde wel lang voordat ik in slaap viel dat wel.

Jullie al 'klachten' ? Raar dat je dit soort klachten ineens soort van prettig gaat vinden
@prettymama Had ik gezien inderdaad, maar die groep wordt wel heel erg groot dan. Ik vind het altijd jammer als het op een gegeven moment zo druk is dat je van niemand de stand van zaken nog echt goed bij kunt houden, vandaar. Ik was in november ook zwanger en toen waren er echt drie topics nodig, zoveel zwangeren.

@Chocolau hahaha dat zit vast een beetje tussen je oren. Maar dat zijn je darmen, dus dat kun je dan ook gewoon 'eerlijk' zeggen.

Oh shit, nu ben ik vergeten om het IVF-centrum nog te bellen vandaag...
@pretttmama voor mij hetzelfde inderdaad.. werd een beetje te druk en om er dan nog in te vallen is het bijna niet meer bij te houden..

@flipje, haha niet handig! Voor morgen even een reminder zetten dan!

Zullen vast m'n darmen zijn inderdaad, en heb prikkelbare darm, dus snel last van een opgeblazen buik, dus is zeker goed excuus
@chocolau misschien idd iets te vroeg (zo ongeduldig). Of ik neem de test zaterdag, dan is het twee dagen ervoor.
quote:Highfligh schreef op 10 oktober 2016 @ 17:40:

@chocolau misschien idd iets te vroeg (zo ongeduldig). Of ik neem de test zaterdag, dan is het twee dagen ervoor.Dat zou ik doen, dan heb je ook het weekend om de blijdschap te vieren of teleurstelling te verwerken.
@highfligh ik zou dan ook zaterdag doen! Maar ik kon ook niet zo lang wachten hoor... ik deed mijn test 1 dag voor nod

Je moet misschien even kijken of je gekke klachten hebt en dan beslissen voor donderdag of zaterdag
Ik heb vorige week dinsdag de positieve test gedaan, weet dus alleen niet wanneer ik zwanger ben Geworden..

Ik mag straks om 16.00 uur naar de verloskundige.. Ben een beetje gespannen maar ook echt benieuwd. Belangrijkste is dat er een vruchtzakje te zien is..
quote:flipje2 schreef op 09 oktober 2016 @ 00:10:

[img]http://i63.tinypic.com/294ht9t.jpg[/img]

De Action testen ben ik trouwens helemáál happy mee, maar helaas geen Action hier vlakbij.

Ik heb ze gister (10dpo) allebei gedaan en die wondfo (kruidvat) is echt wel beter. Zie mijn foto:

http://i67.tinypic.com/21nnl0w.jpg

Vandaag was de action wel duidelijker overigens dus had het in jouw geval wellicht niet zoveel uitgemaakt, 2 dagen voor nod..

Nu even verder lezen maar wilde hier vast op reageren....
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Hallo!

Ik zou rond 8 juni moeten bevallen

Heb met 5 weken een echo gehad, zag een vruchtzakje maar verder niets. De 20e mag ik weer.
Zo.. Globaal beetje bijgelezen!

Ik heb gister dus positief getest, 10 dpo ronde 8. 2e kind. Zoon is van juli 2015. Vandaag was de action test iets donkerder dus ik heb goede hoop dat het goed zit 7 november eerste echo. UD zal rond 20 juni zijn. Zelfde praktijk als de vorige keer. Ik ben trouwens 32. Ik zal later de tabel aanvullen, mocht iemand anders er zin in hebben in de tussentijd, be my guest
~ It takes a rad mama to be a father too ~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven