Uitgerekend medio juni 2017
zaterdag 8 oktober 2016 om 22:06
| Naam (leeftijd) |
Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| Prettymama (27) |
Tweede | 8 juni | Jongen! | |
| Viviennee (28) |
Eerste | 8 juni | Meisje! | |
| Noortje9414 (22) |
Eerste | 3 juni | ||
| Chocolau (30) |
Eerste | 12 juni | ||
| Trots90 (26) |
Eerste | 15 juni | ||
| Beebje15 | Tweede | 15 juni | ||
| ChertJ (27) |
Eerste | 21 juni | Meisje! | |
| Bam_1984 (32) |
Tweede | 22 juni | Meisje! | |
| Chocolientje (25) |
Tweede | 23 juni | ||
| Rosa88 (29) |
Tweede | 23 juni | Jongen! |
anoniem_311999 wijzigde dit bericht op 24-05-2017 11:16
76.16% gewijzigd
zondag 9 oktober 2016 om 19:39
zondag 9 oktober 2016 om 20:09
Hoi hoi,
Ik wil graag meeschrijven! het klinkt nog een beetje onwerkelijk, maar ik ben zwanger!!
Afgelopen maandag dacht ik dat ik mezelf weer is gek zat te maken met klachten die er niet waren.. dus ik test gedaan en weggelegd, want zou toch niks zijn.. keek ik na een half uur ofzo, stond een gewoon een vaag streepje!! Niks geruststelling dus haha
Donderdag nog een keer getest en natuurlijk gelijk dik positief!
Het was pas de 2e maand dat we er echt voor gingen, en ik was rond m'n ovulatie grieperig, dus eigenlijk niet heel erg met zwanger worden bezig geweest, maar zie het resultaat!
Ik voel me wel redelijk zwanger geloof ik, snel duizelig, bij vlagen misselijk, moe en hongerig! En ik ben een echte zoetekauw, maar moet helemaal niks hebben van chocola ofzo, echt gek
Morgen de vk bellen
Ik wil graag meeschrijven! het klinkt nog een beetje onwerkelijk, maar ik ben zwanger!!
Afgelopen maandag dacht ik dat ik mezelf weer is gek zat te maken met klachten die er niet waren.. dus ik test gedaan en weggelegd, want zou toch niks zijn.. keek ik na een half uur ofzo, stond een gewoon een vaag streepje!! Niks geruststelling dus haha
Donderdag nog een keer getest en natuurlijk gelijk dik positief!
Het was pas de 2e maand dat we er echt voor gingen, en ik was rond m'n ovulatie grieperig, dus eigenlijk niet heel erg met zwanger worden bezig geweest, maar zie het resultaat!
Ik voel me wel redelijk zwanger geloof ik, snel duizelig, bij vlagen misselijk, moe en hongerig! En ik ben een echte zoetekauw, maar moet helemaal niks hebben van chocola ofzo, echt gek
Morgen de vk bellen
zondag 9 oktober 2016 om 20:52
zondag 9 oktober 2016 om 21:01
zondag 9 oktober 2016 om 21:26
@higfligh dat worden vast hele lange dagen komende week!
@flipje ben rond de 13e uitgerekend als het goed is!
Het is ineens heel snel, maar toch ook weer niet omdat we het eigenlijk al sinds begin dit jaar aan het uitstellen zijn.. en we het er al 3 jaar over hebben;)
Ik had best een pittige baan met een veeleisende baas, dus vonden we niet verstandig om dan zwanger te worden. In mei de beslissing gemaakt om ontslag te nemen, en nu ik (weliswaar tijdelijk) werk heb en ik veeeeel beter in m'n vel zit gaan we ervoor!
Betekend alleen wel dat als m'n contract niet verlengd wordt eind dit jaar dat ik heel lang thuis zit, mja dat zien we dan wel weer
Hebben vanavond pizza gegeten, heb nu heel erg last van maagzuur.. niet prettig..
Ik zal morgen de tabel even aanpassen
@flipje ben rond de 13e uitgerekend als het goed is!
Het is ineens heel snel, maar toch ook weer niet omdat we het eigenlijk al sinds begin dit jaar aan het uitstellen zijn.. en we het er al 3 jaar over hebben;)
Ik had best een pittige baan met een veeleisende baas, dus vonden we niet verstandig om dan zwanger te worden. In mei de beslissing gemaakt om ontslag te nemen, en nu ik (weliswaar tijdelijk) werk heb en ik veeeeel beter in m'n vel zit gaan we ervoor!
Betekend alleen wel dat als m'n contract niet verlengd wordt eind dit jaar dat ik heel lang thuis zit, mja dat zien we dan wel weer
Hebben vanavond pizza gegeten, heb nu heel erg last van maagzuur.. niet prettig..
Ik zal morgen de tabel even aanpassen
zondag 9 oktober 2016 om 21:41
Ja dus mentaal waren jullie er al langer aan toe. Maar goed, wel veel geluk dat het nu dan ook meteen gelukt is! Bij ons liep het dus helaas niet volgens plan. Maar ik heb goede hoop dat het uiteindelijk goed gaat komen, daar gaat het om!
Hoe oud zijn jullie? Ik ben 28.
Hoe oud zijn jullie? Ik ben 28.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
zondag 9 oktober 2016 om 21:53
maandag 10 oktober 2016 om 10:35
maandag 10 oktober 2016 om 11:01
maak me gelukkig niet zo'n zorgen om mijn verjaardag, ik drink toch eigenlijk al nooit, dus dat wordt geen probleem gelukkig. Maar me meer zorgen om wat ik aan doe... heb soms echt opgeblazen buik, en ik vind zelf dat je het dan ziet, maar dat zal wel aan mij liggen haha
Net de vk gebeld, 9 november een afspraak, klinkt nog ver weg
Maagzuur is weer wat gezakt gelukkig, duurde wel lang voordat ik in slaap viel dat wel.
Jullie al 'klachten' ? Raar dat je dit soort klachten ineens soort van prettig gaat vinden
Net de vk gebeld, 9 november een afspraak, klinkt nog ver weg
Maagzuur is weer wat gezakt gelukkig, duurde wel lang voordat ik in slaap viel dat wel.
Jullie al 'klachten' ? Raar dat je dit soort klachten ineens soort van prettig gaat vinden
maandag 10 oktober 2016 om 13:52
@prettymama Had ik gezien inderdaad, maar die groep wordt wel heel erg groot dan. Ik vind het altijd jammer als het op een gegeven moment zo druk is dat je van niemand de stand van zaken nog echt goed bij kunt houden, vandaar. Ik was in november ook zwanger en toen waren er echt drie topics nodig, zoveel zwangeren.
@Chocolau hahaha dat zit vast een beetje tussen je oren. Maar dat zijn je darmen, dus dat kun je dan ook gewoon 'eerlijk' zeggen.
Oh shit, nu ben ik vergeten om het IVF-centrum nog te bellen vandaag...
@Chocolau hahaha dat zit vast een beetje tussen je oren. Maar dat zijn je darmen, dus dat kun je dan ook gewoon 'eerlijk' zeggen.
Oh shit, nu ben ik vergeten om het IVF-centrum nog te bellen vandaag...
maandag 10 oktober 2016 om 15:28
@pretttmama voor mij hetzelfde inderdaad.. werd een beetje te druk en om er dan nog in te vallen is het bijna niet meer bij te houden..
@flipje, haha niet handig! Voor morgen even een reminder zetten dan!
Zullen vast m'n darmen zijn inderdaad, en heb prikkelbare darm, dus snel last van een opgeblazen buik, dus is zeker goed excuus
@flipje, haha niet handig! Voor morgen even een reminder zetten dan!
Zullen vast m'n darmen zijn inderdaad, en heb prikkelbare darm, dus snel last van een opgeblazen buik, dus is zeker goed excuus
maandag 10 oktober 2016 om 17:57
quote:Highfligh schreef op 10 oktober 2016 @ 17:40:
@chocolau misschien idd iets te vroeg (zo ongeduldig). Of ik neem de test zaterdag, dan is het twee dagen ervoor.Dat zou ik doen, dan heb je ook het weekend om de blijdschap te vieren of teleurstelling te verwerken.
@chocolau misschien idd iets te vroeg (zo ongeduldig). Of ik neem de test zaterdag, dan is het twee dagen ervoor.Dat zou ik doen, dan heb je ook het weekend om de blijdschap te vieren of teleurstelling te verwerken.
dinsdag 11 oktober 2016 om 09:03
dinsdag 11 oktober 2016 om 11:47
quote:flipje2 schreef op 09 oktober 2016 @ 00:10:
[img]http://i63.tinypic.com/294ht9t.jpg[/img]
De Action testen ben ik trouwens helemáál happy mee, maar helaas geen Action hier vlakbij.
Ik heb ze gister (10dpo) allebei gedaan en die wondfo (kruidvat) is echt wel beter. Zie mijn foto:
http://i67.tinypic.com/21nnl0w.jpg
Vandaag was de action wel duidelijker overigens dus had het in jouw geval wellicht niet zoveel uitgemaakt, 2 dagen voor nod..
Nu even verder lezen maar wilde hier vast op reageren....
[img]http://i63.tinypic.com/294ht9t.jpg[/img]
De Action testen ben ik trouwens helemáál happy mee, maar helaas geen Action hier vlakbij.
Ik heb ze gister (10dpo) allebei gedaan en die wondfo (kruidvat) is echt wel beter. Zie mijn foto:
http://i67.tinypic.com/21nnl0w.jpg
Vandaag was de action wel duidelijker overigens dus had het in jouw geval wellicht niet zoveel uitgemaakt, 2 dagen voor nod..
Nu even verder lezen maar wilde hier vast op reageren....
~ It takes a rad mama to be a father too ~
dinsdag 11 oktober 2016 om 12:01
Zo.. Globaal beetje bijgelezen!
Ik heb gister dus positief getest, 10 dpo ronde 8. 2e kind. Zoon is van juli 2015. Vandaag was de action test iets donkerder dus ik heb goede hoop dat het goed zit 7 november eerste echo. UD zal rond 20 juni zijn. Zelfde praktijk als de vorige keer. Ik ben trouwens 32. Ik zal later de tabel aanvullen, mocht iemand anders er zin in hebben in de tussentijd, be my guest
Ik heb gister dus positief getest, 10 dpo ronde 8. 2e kind. Zoon is van juli 2015. Vandaag was de action test iets donkerder dus ik heb goede hoop dat het goed zit 7 november eerste echo. UD zal rond 20 juni zijn. Zelfde praktijk als de vorige keer. Ik ben trouwens 32. Ik zal later de tabel aanvullen, mocht iemand anders er zin in hebben in de tussentijd, be my guest
~ It takes a rad mama to be a father too ~