Uitgerekend medio juni 2017
zaterdag 8 oktober 2016 om 22:06
| Naam (leeftijd) |
Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| Prettymama (27) |
Tweede | 8 juni | Jongen! | |
| Viviennee (28) |
Eerste | 8 juni | Meisje! | |
| Noortje9414 (22) |
Eerste | 3 juni | ||
| Chocolau (30) |
Eerste | 12 juni | ||
| Trots90 (26) |
Eerste | 15 juni | ||
| Beebje15 | Tweede | 15 juni | ||
| ChertJ (27) |
Eerste | 21 juni | Meisje! | |
| Bam_1984 (32) |
Tweede | 22 juni | Meisje! | |
| Chocolientje (25) |
Tweede | 23 juni | ||
| Rosa88 (29) |
Tweede | 23 juni | Jongen! |
anoniem_311999 wijzigde dit bericht op 24-05-2017 11:16
76.16% gewijzigd
donderdag 13 oktober 2016 om 11:00
buiten laten luchten? met de deksel er af dan ofzo? dan komt er toch misschien van alles in dat spul terecht als je ze open laat staan? heb je ook zo'n zachte wikkeldeken gekregen vivienne of hebben ze tegenwoordig iets anders? en ga je de flessen zelf wegbrengen of op laten halen? ik bracht ze vorige keer zelf weg maar hoorde dat ze dat niet overal meer doen en bij mij op laten halen zie ik helemaal niet zitten
donderdag 13 oktober 2016 om 11:12
Ja, dat zei ze echt! Heb er verder niet over nagedacht omdat ik het nog wel trok en gewoon niet echt adem op het moment dat ie open staat :')
Kreeg inderdaad dat dekentje, 2 magazines die ik nu niet meer op t toilet kan lezen
en het wordt inderdaad gebracht en opgehaald. Ik kreeg ook geen andere optie, kon kiezen uit twee dagen.
Kreeg inderdaad dat dekentje, 2 magazines die ik nu niet meer op t toilet kan lezen
donderdag 13 oktober 2016 om 12:17
Nou, het is gelukt, nu wachten tot ik gebeld word, volgens mij tussen 13 en 15 uur ofzo maar ik weet het eigenlijk niet zo goed! Kan niet wachten, dan kan ik ook gaan aftellen naar de eerst echo.
MvM
Ja, je mag de potten inderdaad een nachtje buiten zetten met het deksel open. Maakt niet uit als er wat in waait, ze filteren en zuiveren het toch helemaal op.
Op laten halen vond ik geen punt, ik kan zelf aangeven waar ik de kratten neer wilde zetten en dan werden ze door iemand verwisseld voor nieuwe kratten terwijl ik naar mijn werk was. Het wekenlang niet 'gewoon' zittend op het toilet kunnen plassen vond ik best irritant, dus ik twijfel nog een beetje. Ik wacht sowieso eerst de eerste echo af.
Tabel
Fijn dat iedereen er in staat, en wat worden we al een gezellig clubje zo!!
MvM
Ja, je mag de potten inderdaad een nachtje buiten zetten met het deksel open. Maakt niet uit als er wat in waait, ze filteren en zuiveren het toch helemaal op.
Op laten halen vond ik geen punt, ik kan zelf aangeven waar ik de kratten neer wilde zetten en dan werden ze door iemand verwisseld voor nieuwe kratten terwijl ik naar mijn werk was. Het wekenlang niet 'gewoon' zittend op het toilet kunnen plassen vond ik best irritant, dus ik twijfel nog een beetje. Ik wacht sowieso eerst de eerste echo af.
Tabel
Fijn dat iedereen er in staat, en wat worden we al een gezellig clubje zo!!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
donderdag 13 oktober 2016 om 13:11
donderdag 13 oktober 2016 om 13:23
Onze leeftijden liggen ook wel lekker dicht bij elkaar zeg.
Dubieuze doeleinden?
Mijn moeder heeft het 3 keer gedaan. Ik ben niet van plan 3 keer zwanger te worden, maar ik geloof dat ik er na een keer ook wel klaar mee ben :')
Ik zat altijd zo lekker graag op het toilet, de vriendin of quest te lezen. Lekker relaxed.
Dubieuze doeleinden?
Mijn moeder heeft het 3 keer gedaan. Ik ben niet van plan 3 keer zwanger te worden, maar ik geloof dat ik er na een keer ook wel klaar mee ben :')
Ik zat altijd zo lekker graag op het toilet, de vriendin of quest te lezen. Lekker relaxed.
donderdag 13 oktober 2016 om 13:38
donderdag 13 oktober 2016 om 14:06
donderdag 13 oktober 2016 om 14:18
@rosa88 gefeliciteerd! Ik had je al in de tabel gezet (ik geloofde er gisteren al in bij jou hihi).
Dat van dat misbruik bleek trouwens uiteindelijk niet over mvm te gaan, het bleek een ander (buitenlands) bedrijf te zijn. Maar écht een goed doel is het inderdaad niet, het is gewoon commercieel en zij verdienen er geld aan. Maar commercieel of niet: je helpt natuurlijk wel mee aan de ontwikkeling van Pregnyl, wat wel fijn is voor de dames die dat nodig hebben. Ik wacht in elk geval nog even af.
@chocolau Ik werk ook fulltime, maar je zult je nog verbazen hoeveel je thuis plast! Dat maakt dus echt niet uit.
@Viviennee ja dat viel me ook al op! Allemaal eind 20 begin 30. Leuk!
Hier: Ik ben net gebeld, had een mooie hoge hCG waarde (898 eenheden) in mijn bloed. Op 4 november is de eerste echo!
Dat van dat misbruik bleek trouwens uiteindelijk niet over mvm te gaan, het bleek een ander (buitenlands) bedrijf te zijn. Maar écht een goed doel is het inderdaad niet, het is gewoon commercieel en zij verdienen er geld aan. Maar commercieel of niet: je helpt natuurlijk wel mee aan de ontwikkeling van Pregnyl, wat wel fijn is voor de dames die dat nodig hebben. Ik wacht in elk geval nog even af.
@chocolau Ik werk ook fulltime, maar je zult je nog verbazen hoeveel je thuis plast! Dat maakt dus echt niet uit.
@Viviennee ja dat viel me ook al op! Allemaal eind 20 begin 30. Leuk!
Hier: Ik ben net gebeld, had een mooie hoge hCG waarde (898 eenheden) in mijn bloed. Op 4 november is de eerste echo!
donderdag 13 oktober 2016 om 17:29
flipje jeej! super nieuws op naar een goede echo!
ik ben er overuit ik ga niet meedoen met mvm dit keer! ik bracht de potten altijd zelf weg en dat kan niet meer plus dat ik ontzettend ziek werd van de lucht en inderdaad ze verdienen lekker veel geld aan jou plasje niet alleen voor het medicijn voor de vrouwen maar de rest van je urine word weer aan andere bedrijven verkocht vooral boeren om iets van compost mee te maken? nja geen idee ik heb 1 keer 10 weken mee gedaan ik vind het ook goed zo
ik ben er overuit ik ga niet meedoen met mvm dit keer! ik bracht de potten altijd zelf weg en dat kan niet meer plus dat ik ontzettend ziek werd van de lucht en inderdaad ze verdienen lekker veel geld aan jou plasje niet alleen voor het medicijn voor de vrouwen maar de rest van je urine word weer aan andere bedrijven verkocht vooral boeren om iets van compost mee te maken? nja geen idee ik heb 1 keer 10 weken mee gedaan ik vind het ook goed zo
donderdag 13 oktober 2016 om 17:40
@MvM Als ze daar nog iets mee kunnen vind ik het juist heel goed dat er nog iets mee gebeurt. Dat is beter dan dat het ongebruikt wordt weggegooid toch?
Het is alleen jammer dat alles zo vaag is rondom de organisatie. Er gaan te rooskleurige, maar ook juist te negatieve verhalen rond.. volgens mij is het allemaal best oké wat ze doen.
Trots, hoe is het met jou?
Het is alleen jammer dat alles zo vaag is rondom de organisatie. Er gaan te rooskleurige, maar ook juist te negatieve verhalen rond.. volgens mij is het allemaal best oké wat ze doen.
Trots, hoe is het met jou?
donderdag 13 oktober 2016 om 17:43
mvm ja prima dat ze het weer voor iets anders gebruiken maar mij gaat het erom dat jij je plas gratis inleverd en zij er aan alle kanten geld mee verdienen. maar goed natuurlijk is het goed dat er medicijnen worden gemaakt voor vrouwen die moeilijk zwanger kunnen worden dat vind ik echt geweldig want er zijn zo natuurlijk genoeg vrouwen uiteindelijk wel zwanger geraakt
donderdag 13 oktober 2016 om 17:52
quote:prettymama schreef op 13 oktober 2016 @ 17:43:
mvm ja prima dat ze het weer voor iets anders gebruiken maar mij gaat het erom dat jij je plas gratis inleverd en zij er aan alle kanten geld mee verdienen. maar goed natuurlijk is het goed dat er medicijnen worden gemaakt voor vrouwen die moeilijk zwanger kunnen worden dat vind ik echt geweldig want er zijn zo natuurlijk genoeg vrouwen uiteindelijk wel zwanger geraaktDat is toch helemaal niet erg? Dankzij dat geld worden ook weer andere nieuwe en betere medicijnen ontwikkeld.
mvm ja prima dat ze het weer voor iets anders gebruiken maar mij gaat het erom dat jij je plas gratis inleverd en zij er aan alle kanten geld mee verdienen. maar goed natuurlijk is het goed dat er medicijnen worden gemaakt voor vrouwen die moeilijk zwanger kunnen worden dat vind ik echt geweldig want er zijn zo natuurlijk genoeg vrouwen uiteindelijk wel zwanger geraaktDat is toch helemaal niet erg? Dankzij dat geld worden ook weer andere nieuwe en betere medicijnen ontwikkeld.
donderdag 13 oktober 2016 om 19:10
donderdag 13 oktober 2016 om 19:41
donderdag 13 oktober 2016 om 19:51
Ik roep altijd meteen: "Zo wil ik er nog wel 10!" met een big smile en dan lachen ze wat mee en vragen ze niet verder.
Vandaag mijn collega verteld, kon het niet voor me houden. Ze reageerde heel blij en vroeg van alles. Denk dat ik het zaterdag ook niet voor me kan houden tegenover mijn andere 2 collega's
Net nog een action test gedaan en met avond urine was ie al donkerder dan (eer)gister met ochtendurine zijn jullie ook van die test-freaks? Ik heb nog een cb digital voor maandag, en als er dan 2-3 staat zal het testen wel minder worden en het vertrouwen meer
Flipje! Fijn dat de uitslag goed was! Paar weekjes geduld nog tot de echo
Vandaag mijn collega verteld, kon het niet voor me houden. Ze reageerde heel blij en vroeg van alles. Denk dat ik het zaterdag ook niet voor me kan houden tegenover mijn andere 2 collega's
Net nog een action test gedaan en met avond urine was ie al donkerder dan (eer)gister met ochtendurine zijn jullie ook van die test-freaks? Ik heb nog een cb digital voor maandag, en als er dan 2-3 staat zal het testen wel minder worden en het vertrouwen meer
Flipje! Fijn dat de uitslag goed was! Paar weekjes geduld nog tot de echo
~ It takes a rad mama to be a father too ~
donderdag 13 oktober 2016 om 20:07
haha bam ja mijn collega's vragen ook steeds wanneer komt de 2de? dan zeg ik zo snel mogelijk haha
ik herken het testen wel ik heb van 9 dpo tot 14 dpo getest elke dag werd die wat donkerder. 16 dpo echt een knaller testlijn donkerder dan de controle lijn en 18 dpo nog een gedaan om dat ik nog 1 over had maar je die kon al niet meer donkerder worden natuurlijk. en toen niet meer getest.
ik herken het testen wel ik heb van 9 dpo tot 14 dpo getest elke dag werd die wat donkerder. 16 dpo echt een knaller testlijn donkerder dan de controle lijn en 18 dpo nog een gedaan om dat ik nog 1 over had maar je die kon al niet meer donkerder worden natuurlijk. en toen niet meer getest.