Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 13 oktober 2016 om 20:11
Wel potverdikkie.
Ik ben de mooiste vis van de zee!
Sukkelhengelaars.
en ik heb nog wel heel verlijderlijk *Poef* geschreven op het tietentopic, in de hoop op 'ik was helaas te laat'
Ik ben de mooiste vis van de zee!
Sukkelhengelaars.
en ik heb nog wel heel verlijderlijk *Poef* geschreven op het tietentopic, in de hoop op 'ik was helaas te laat'
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 13 oktober 2016 om 20:24
quote:barbaracartland schreef op 13 oktober 2016 @ 20:03:
[...]
Ja, ik ook. Ik ben de verstuurder bijzonder dankbaar.
En ik heb de hele dag naar Corry geluisterd, bedankt, Meds, voor je verspreiding van het goede nieuws. Tussen het zoeken van mijn mysterieuze vogel door, maar helaas nog geen foto. Ik durf me bijna niet meer op dit forum te vertonen, maar zo is het wel.Snap ik heel goed!
[...]
En ik heb de hele dag naar Corry geluisterd, bedankt, Meds, voor je verspreiding van het goede nieuws. Tussen het zoeken van mijn mysterieuze vogel door, maar helaas nog geen foto. Ik durf me bijna niet meer op dit forum te vertonen, maar zo is het wel.Snap ik heel goed!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 13 oktober 2016 om 20:54
quote:Nouschi schreef op 13 oktober 2016 @ 20:24:
[...]
Snap ik heel goed!
Je weet niet half hoe zeer. Niet alleen heb ik een probleem met mijn online reputatie, vanwege mijn verzaken in de vogelkwestie, ook heb ik een dramatische verslechtering in mijn offline reputatie, vanwege mijn plotselinge fotografeer-in-de-bosjes-neigingen.
Ik denk dat ik maar een week op pauze ga.
[...]
Snap ik heel goed!
Je weet niet half hoe zeer. Niet alleen heb ik een probleem met mijn online reputatie, vanwege mijn verzaken in de vogelkwestie, ook heb ik een dramatische verslechtering in mijn offline reputatie, vanwege mijn plotselinge fotografeer-in-de-bosjes-neigingen.
Ik denk dat ik maar een week op pauze ga.
donderdag 13 oktober 2016 om 20:56
quote:barbaracartland schreef op 13 oktober 2016 @ 20:54:
[...]
Ik denk dat ik maar een week op pauze ga.Lijkt mij een heel goed plan!
[...]
Ik denk dat ik maar een week op pauze ga.Lijkt mij een heel goed plan!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 13 oktober 2016 om 21:02
quote:barbaracartland schreef op 13 oktober 2016 @ 20:03:
[...]
En ik heb de hele dag naar Corry geluisterd, bedankt, Meds, voor je verspreiding van het goede nieuws. Tussen het zoeken van mijn mysterieuze vogel door, maar helaas nog geen foto. Ik durf me bijna niet meer op dit forum te vertonen, maar zo is het wel.Staat ze nog in de ziggodome binnenkort?
[...]
En ik heb de hele dag naar Corry geluisterd, bedankt, Meds, voor je verspreiding van het goede nieuws. Tussen het zoeken van mijn mysterieuze vogel door, maar helaas nog geen foto. Ik durf me bijna niet meer op dit forum te vertonen, maar zo is het wel.Staat ze nog in de ziggodome binnenkort?
donderdag 13 oktober 2016 om 21:04
donderdag 13 oktober 2016 om 21:04
quote:barbaracartland schreef op 13 oktober 2016 @ 21:02:
[...]
Ik voel me nu bijzonder gekwetst. Ik denk dat ik ook maar op anoniem ga, maar wellicht doe ik eerst hier nog een hysterische rant.Eerst de foto!!
[...]
Ik voel me nu bijzonder gekwetst. Ik denk dat ik ook maar op anoniem ga, maar wellicht doe ik eerst hier nog een hysterische rant.Eerst de foto!!
donderdag 13 oktober 2016 om 21:23
donderdag 13 oktober 2016 om 21:33
vrijdag 14 oktober 2016 om 11:35
quote:Nouschi schreef op 14 oktober 2016 @ 10:44:
En nou hup die foto maken!
Ik ben net nog wezen kijken. Vieze schoenen en een koude neus, maar nergens die pokkevogel. Ik geef het op.
@Leo: ik moet geanonimiseerd worden omdat ik afga als een gieter met mijn gallige groene specht die niet gefotografeerd wil worden. Totaal geen streetcred bij de ornithologische afdeling van dit forum meer.
En nou hup die foto maken!
Ik ben net nog wezen kijken. Vieze schoenen en een koude neus, maar nergens die pokkevogel. Ik geef het op.
@Leo: ik moet geanonimiseerd worden omdat ik afga als een gieter met mijn gallige groene specht die niet gefotografeerd wil worden. Totaal geen streetcred bij de ornithologische afdeling van dit forum meer.
vrijdag 14 oktober 2016 om 11:59
quote:Barbaa schreef op 14 oktober 2016 @ 10:42:
[...]
Kan die niet gewoon hier? Ben gek op een goeie complottheorie
Nee want dan wordt mijn jarenlange undercover identiteit verpest en kan ik na mijn pensioen geen gebruik maken van het Viva witness protection programma.
Jarenlang geinfiltreerd op facebook en meetings enzo.
Daarnaast gaat het gewoon te ver, het betreffen onthullingen over leden hun echte gewicht en wie er stiekem kort rood pittig haar heeft enzo.
Ga nu weer even posten voor iemands huis en tegelijk onopvallend alu hoedjes vouwen voor thuis, doei!
[...]
Kan die niet gewoon hier? Ben gek op een goeie complottheorie
Nee want dan wordt mijn jarenlange undercover identiteit verpest en kan ik na mijn pensioen geen gebruik maken van het Viva witness protection programma.
Jarenlang geinfiltreerd op facebook en meetings enzo.
Daarnaast gaat het gewoon te ver, het betreffen onthullingen over leden hun echte gewicht en wie er stiekem kort rood pittig haar heeft enzo.
Ga nu weer even posten voor iemands huis en tegelijk onopvallend alu hoedjes vouwen voor thuis, doei!
vrijdag 14 oktober 2016 om 14:39
quote:Eleonora-1 schreef op 13 oktober 2016 @ 20:22:
[...]
Niet.Ik heb speciaal voor jou de moeite genomen iets op te zoeken.
Immigratie- en Naturalisatiedienst
Ministerie van Veiligheid en Justitie
Wat is asiel?
Vreemdeling, asielzoeker of vluchteling?
In de krant lees je bijna elke dag wel iets over vreemdelingen, asielzoekers of vluchtelingen. De woorden asielzoeker, vreemdeling en vluchteling worden vaak door elkaar gebruikt. Maar ze betekenen allemaal wat anders. Voor we uitleggen wat asiel is, is het goed om de verschillen duidelijk te maken:
Vreemdeling
Een vreemdeling is iemand die niet de Nederlandse nationaliteit heeft.
Asielzoeker
Een asielzoeker is een vreemdeling die zijn land heeft verlaten en bij de Nederlandse overheid een asielaanvraag indient.
Vluchteling
Een vluchteling is een asielzoeker die terecht bang is voor vervolging in zijn land. Hij krijgt een asielvergunning.
Nederlander
Als iemand 5 jaar met een asielvergunning in Nederland heeft gewoond en hij is goed geïntegreerd (spreekt Nederlands en kent de Nederlandse samenleving goed), dan kan hij de Nederlandse nationaliteit aanvragen.
enz.enz.enz.enz
[...]
Niet.Ik heb speciaal voor jou de moeite genomen iets op te zoeken.
Immigratie- en Naturalisatiedienst
Ministerie van Veiligheid en Justitie
Wat is asiel?
Vreemdeling, asielzoeker of vluchteling?
In de krant lees je bijna elke dag wel iets over vreemdelingen, asielzoekers of vluchtelingen. De woorden asielzoeker, vreemdeling en vluchteling worden vaak door elkaar gebruikt. Maar ze betekenen allemaal wat anders. Voor we uitleggen wat asiel is, is het goed om de verschillen duidelijk te maken:
Vreemdeling
Een vreemdeling is iemand die niet de Nederlandse nationaliteit heeft.
Asielzoeker
Een asielzoeker is een vreemdeling die zijn land heeft verlaten en bij de Nederlandse overheid een asielaanvraag indient.
Vluchteling
Een vluchteling is een asielzoeker die terecht bang is voor vervolging in zijn land. Hij krijgt een asielvergunning.
Nederlander
Als iemand 5 jaar met een asielvergunning in Nederland heeft gewoond en hij is goed geïntegreerd (spreekt Nederlands en kent de Nederlandse samenleving goed), dan kan hij de Nederlandse nationaliteit aanvragen.
enz.enz.enz.enz
LOEP ME MAAR aub.