Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Knuffel voor het leeuwtje ... op je zere koppie
dank jullie wel lieve mooie vrouwen, dat doet me weer goed
mag ik hier even overgeven???
Ja hoor! Hier heb je een teiltje
@ Stew & Geheim: I know!! Maar waar vind ik iemand? Ik heb echt geen geduld om iemand te leren kennen via internet en al helemaal niet heel direct gelijk afspreken etc. Tegenstrijdig dus. En dan moet ik ook nog eens héél geil van iemand worden. Dus het mag er niet te dik bovenop liggen. Zucht.

BM: wat is er gebeurd met je? Klinkt in ieder geval niet heel goed. Kus voor jou.

Stew: hoe gaat het met jou?

En alle anderen? AIL, Weetnie, VivaMarlies?
Thnx petie, ik wist even niet waardoor het kwam maar ik werd me toch even niet goed...
:puke:

Je kan het maar kwijt zijn he? Gaat het nu weer een beetje? Tsja ik zou ook niet weten waardoor het zou kunnen komen Gelukkig ben je er nu vanaf Lucky!
@Geheim... pfff hoe veel dingen kan je tegelijk hebben? Moet zeggen dat je er wel enorm kalm onder 'klinkt'... Vind het knap hoe je er mee om lijkt te gaan!

@BM... Je bent veels te streng voor jezelf... maak je het daardoor niet alleen maar veel moeilijker voor jezelf? Geloof in jezelf, ook alleen kan je heel ver komen, zodra je weer gelooft in je zelf, heb je anderen zo veel te bieden! Sterkte!!
@ Iza: Och, ik neem aan dat je weet hoe dat gaat.

De ene dag kun je alleen maar janken en zou je het liefst in een hoekje kruipen om daar stilletjes te sterven van verdriet.

De dag erna heb je het gevoel dat het allemaal wel goed komt.

De laatste postings waren van een "het komt wel goed" dag.
quote:geheim1972 schreef op 23 december 2008 @ 22:46:

De ene dag kun je alleen maar janken en zou je het liefst in een hoekje kruipen om daar stilletjes te sterven van verdriet.Kom ik vanavond even bij je in dat hoekje zitten, je weet wel waarom. En dan zeep ik je morgen helemaal in, deal?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
AWWWWW Roland..... wat klinkt dat lief zeg...
quote:Roland1971 schreef op 23 december 2008 @ 23:04:

[...]

Kom ik vanavond even bij je in dat hoekje zitten, je weet wel waarom. En dan zeep ik je morgen helemaal in, deal?Lijkt me erg prettig....
Voor geheim en iedereen die het nodig heeft een hele dikke knuffel!

Hier alles oké, alleen veel te druk (wie niet?)

Ik ga bv nu nog strijken (ja dat móet anders deed ik het niet!) en morgenochtend weer vroeg op om te werken en zo gaat het al een tijdje. Werken zonder SC want die heeft vakantie, maar 't is zo druk dat een stiekem kusje er niet eens in zou zitten dus... Hij zou me alleen maar afleiden als hij nu geen vakantie had, haha
Vanaf het voorjaar heb ik meegenoten met jullie spannende avonturen en van jullie jeugdige overmoed. Nu meerdere mensen in heftiger vaarwater terecht zijn gekomen, leef ik ook mee...

Gelukkig heb ik gezien dat jullie over veel veerkracht beschikken en eerlijk zijn tegenover jezelf en ik heb er dan ook vertrouwen in dat, na verloop van tijd, je weer sterker en blijer door kunt gaan. Voor de tussentijd: Veel sterkte, liefs en knuffels toegewenst!

succes geheim.....gelukkig heb je mij nog!!!
quote:PippiXL schreef op 24 december 2008 @ 08:12:

Vanaf het voorjaar heb ik meegenoten met jullie spannende avonturen en van jullie jeugdige overmoed. Je klinkt nu wel wat als een wijze ouwe doos hoor, maar het is je vergeven . Nu meerdere mensen in heftiger vaarwater terecht zijn gekomen, leef ik ook mee...

Gelukkig heb ik gezien dat jullie over veel veerkracht beschikken en eerlijk zijn tegenover jezelf en ik heb er dan ook vertrouwen in dat, na verloop van tijd, je weer sterker en blijer door kunt gaan. Voor de tussentijd: Veel sterkte, liefs en knuffels toegewenst!

Het lijkt er idd op dat in het voorjaar alles heerlijk vrij en onbezonnen is en dat het einde van het jaar voor veel mensen hier een heftige tijd is... Gelukkig wordt het weer lente en geloof ik ook dat alles uiteindelijk weer goed komt...
tuurlijk komt het allemaal aan het eind weer goed.

als je vooruit wilt komen in het leven, als je dingen wil veranderen zult je stappen moeten zetten.

en daarvoor moet je over moed beschikken.

en ik zie er hier enkelen die beschikken over moed, en juist met die mensen gaat het allemaal weer goed komen.

er zal door een diep dal gegaan moeten worden, je zult pijn hebben, maar je komt er doorheen. En als je missie geslaagd is, je hebt opnieuw geluk gevonden, dan kan je trots zijn op jezelf, want jij bent het tenslotte geweest die het leven even een duwtje in de goede richting heeft gegeven.

hoe moeilijk het nu ook is, hoe uitzichtloos het lijkt, hoeveel twijfel er zal zijn.........Volhouden............het komt goed.

en ik heb niet eens geleerd voor dominee.
quote:manmanman schreef op 24 december 2008 @ 09:02:

succes geheim.....gelukkig heb je mij nog!!!

nou daar benne we lekker mee.

jij wil alleen maar slaan, en dat met de kerstmis
quote:datmeenjeniet schreef op 24 december 2008 @ 13:50:

tuurlijk komt het allemaal aan het eind weer goed.

als je vooruit wilt komen in het leven, als je dingen wil veranderen zult je stappen moeten zetten.

en daarvoor moet je over moed beschikken.

en ik zie er hier enkelen die beschikken over moed, en juist met die mensen gaat het allemaal weer goed komen.

er zal door een diep dal gegaan moeten worden, je zult pijn hebben, maar je komt er doorheen. En als je missie geslaagd is, je hebt opnieuw geluk gevonden, dan kan je trots zijn op jezelf, want jij bent het tenslotte geweest die het leven even een duwtje in de goede richting heeft gegeven.

hoe moeilijk het nu ook is, hoe uitzichtloos het lijkt, hoeveel twijfel er zal zijn.........Volhouden............het komt goed.

en ik heb niet eens geleerd voor dominee.En soms... zeg je ineens zulke ontzettend mooie dingen!!
Tsja... grote bek, maar best een klein hartje hoor, die man eeeh leeuw :-)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Allereerst allemaal fijne kerstdagen!!!

Net te horen gekregen dat ik zeer waarschijnlijk as. maandag mijn SV weer ga zien Mijn kerst kan nu al niet meer stuk!!!

Wanneer hebben jullie weer iets leuks in het vooruitzicht???
Januari

Verheug me enorm..

Jullie treffen met minnaar of minnares ook zo feestelijk ?
Dit keer helaas niet zo feestelijk. Hebben niet zoveel tijd om alleen te zijn. Maar normaal wel feestelijk hoor! Soms een hele dag andere keer een avond met alles erop en eraan!!! Lekker genieten......

Bij jou in januari wel feestelijk?
Ik zie hem maandagochtend weer, dan werken we weer samen. (dinsdag en woensdag ook trouwens) Een 'privé ontmoeting' zal op zijn vroegst half januari plaats kunnen vinden.... hopen maar dat dat gaat lukken dan!
En zit er dan ook nog iets meer in dan alleen 'zien' toytje? Ik hoop het voor je. En voor je het weet is het half januari. Ik heb op deze komende date ook lang moeten wachten. Laatste keer was eerste week van november. En helaas hebben we maandag niet veel tijd voor elkaar. Maar goed elke minuut is mooi meegenomen natuurlijk!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven