Uitgerekend medio juni 2017
zaterdag 8 oktober 2016 om 22:06
| Naam (leeftijd) |
Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| Prettymama (27) |
Tweede | 8 juni | Jongen! | |
| Viviennee (28) |
Eerste | 8 juni | Meisje! | |
| Noortje9414 (22) |
Eerste | 3 juni | ||
| Chocolau (30) |
Eerste | 12 juni | ||
| Trots90 (26) |
Eerste | 15 juni | ||
| Beebje15 | Tweede | 15 juni | ||
| ChertJ (27) |
Eerste | 21 juni | Meisje! | |
| Bam_1984 (32) |
Tweede | 22 juni | Meisje! | |
| Chocolientje (25) |
Tweede | 23 juni | ||
| Rosa88 (29) |
Tweede | 23 juni | Jongen! |
anoniem_311999 wijzigde dit bericht op 24-05-2017 11:16
76.16% gewijzigd
dinsdag 18 oktober 2016 om 07:12
Welkom allemaal!
@Noortje als je nu al 8 weken bent, dan ben je toch niet in juni uitgerekend maar in mei?
@Choccolientje jeetje, wat heftig! Hopelijk gaat het deze keer beter.
Weer een dagje verder gekomen, en weer komen onze echo's een dagje dichterbij, yes!
@Noortje als je nu al 8 weken bent, dan ben je toch niet in juni uitgerekend maar in mei?
@Choccolientje jeetje, wat heftig! Hopelijk gaat het deze keer beter.
Weer een dagje verder gekomen, en weer komen onze echo's een dagje dichterbij, yes!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
dinsdag 18 oktober 2016 om 07:49
dinsdag 18 oktober 2016 om 07:56
quote:prettymama schreef op 18 oktober 2016 @ 07:49:
het zou wel kunnen flipje als ze nu 7+5 is dan zou ze 1 Juni uitgerekend zijn. maar goed als ze al 8 weken is dan is ze inderdaad in mei uitgerekend. inderdaad weer een dag dichterbij jeeej ik heb een aftel app op de achtergrond van mijn telefoon staan haha nog 10 dagen te gaan Hier nog 17!
het zou wel kunnen flipje als ze nu 7+5 is dan zou ze 1 Juni uitgerekend zijn. maar goed als ze al 8 weken is dan is ze inderdaad in mei uitgerekend. inderdaad weer een dag dichterbij jeeej ik heb een aftel app op de achtergrond van mijn telefoon staan haha nog 10 dagen te gaan Hier nog 17!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
dinsdag 18 oktober 2016 om 11:58
Bedankt voor de felicitaties! Ik hoor officieel bij de club van 30 nu
Leuk weer allemaal nieuwe erbij, misschien wel even bedenken hoeveel de max is inderdaad, want anders kan is het zo lastig bijhouden..
Hier nog 22 dagen tot de echo....duurt lang! spannend viviennee, nog 2 dagen!
Ik lag gister al om 21:00 in bed, hier is de vermoeidheid ook enorm toegenomen. Ik zit echt constant te gapen op m'n werk, en concentratie is echt nihil..maar ja..
@choccolientje, heftig zeg! Nu misschien beter voorbereid, dus misschien is het risico op herhaling kleiner dan?
Zaterdagavond vier ik mijn verjaardag, normaal geen probleem, maar nu zie ik er al wel een beetje tegenop om de hele avond gezellig te moeten doen misschien 's middags nog maar even een powernap doen voordat de visite komt..
Leuk weer allemaal nieuwe erbij, misschien wel even bedenken hoeveel de max is inderdaad, want anders kan is het zo lastig bijhouden..
Hier nog 22 dagen tot de echo....duurt lang! spannend viviennee, nog 2 dagen!
Ik lag gister al om 21:00 in bed, hier is de vermoeidheid ook enorm toegenomen. Ik zit echt constant te gapen op m'n werk, en concentratie is echt nihil..maar ja..
@choccolientje, heftig zeg! Nu misschien beter voorbereid, dus misschien is het risico op herhaling kleiner dan?
Zaterdagavond vier ik mijn verjaardag, normaal geen probleem, maar nu zie ik er al wel een beetje tegenop om de hele avond gezellig te moeten doen misschien 's middags nog maar even een powernap doen voordat de visite komt..
dinsdag 18 oktober 2016 om 14:24
dinsdag 18 oktober 2016 om 14:49
Baggal, ja ben echt ontzettend blij dat ik weer zo snel zwanger ben! Maar merk dat ik nu nog iets banger ben dat het mis gaat dan de vorige keer.. hoe is dat bij jou?? Bij ieder krampje schrik ik maar denk dan ook dat je geen bloed verlies hoeft te hebben als er iets mis is...
morgen mag ik gelukkig weer voor een echo en hoop stiekem dat er al een hartje klopt..
morgen mag ik gelukkig weer voor een echo en hoop stiekem dat er al een hartje klopt..
dinsdag 18 oktober 2016 om 19:13
Hier vandaag de verloskundige gebeld. Mogen 8 november al komen voor een echo. Had zelf later verwacht. Maar dw verloskundige gaat uit van een uitgerekende datum van 16 juni tot de echo anders laat zien. Ik ga van een week later uit ivm onregelmatige cyclus.
Ja de periode na de geboorte van de oudste is heel heftig geweest. Heeft een jaar geduurd voordat ik weer enigzins 'normaal' was. En ben totaal niet met psychische klachten bekend. Nooit gedacht dat mij zoiets zou overkomen. Ja we zijn er op voorbereid nu. Ook slik ik medicatie die ik blijf slikken tot na het eerste jaar van deze baby. Dus ik hoop dat ik deze keer meer kan genieten!
Ik merk zelf nog weinig van.zwanger zijn. Nog geen last van moods swings, vermoeidheid of misselijk. Alleen zere borsten. Maar kwam bij de oudste tussen week 6 en 7 pas.
Chocolau: die verjaardag gaat vast goed komen. Inderdaad lekker en powernap doen!
Ja de periode na de geboorte van de oudste is heel heftig geweest. Heeft een jaar geduurd voordat ik weer enigzins 'normaal' was. En ben totaal niet met psychische klachten bekend. Nooit gedacht dat mij zoiets zou overkomen. Ja we zijn er op voorbereid nu. Ook slik ik medicatie die ik blijf slikken tot na het eerste jaar van deze baby. Dus ik hoop dat ik deze keer meer kan genieten!
Ik merk zelf nog weinig van.zwanger zijn. Nog geen last van moods swings, vermoeidheid of misselijk. Alleen zere borsten. Maar kwam bij de oudste tussen week 6 en 7 pas.
Chocolau: die verjaardag gaat vast goed komen. Inderdaad lekker en powernap doen!
woensdag 19 oktober 2016 om 00:35
@flipje2 omdat van mijn cyclus er geen moer klopt kunnen we het nu nog niet precies na gaan. Balen, maar dat is niet anders. We moeten de uitgerekende datum nog horen. Maar ik ben eerder in juni uitgerekend dan in mei. Zeker omdat iedereen bij ons in de familie te laat werd geboren. +2 weken was bij ons heel normaal
Ik heb gelukkig behalve misselijk zijn en een droge mond, nergens last van.
Ik heb gelukkig behalve misselijk zijn en een droge mond, nergens last van.
woensdag 19 oktober 2016 om 08:01
quote:flipje2 schreef op 17 oktober 2016 @ 19:09:
He freexx, gezellig! Ben jij ook nog in juni uitgerekend? Ik dacht dat jij al veel verder was!
Bloedafname voor de NIPT kan vanaf 10 weken. Heb je al een informatiegesprek gehad? Niet alle afwijkingen kunnen namelijk met de NIPT worden opgespoord, dus ik weet niet zeker of het geschikt is voor die specifieke afwijking?Ja 8 juni! Heb vorige week vrijdag een goede echo gehad met hartactiviteit. Mag aanstaande maandag weer in de kliniek en dan 8 nov. bij een eigen vk.
He freexx, gezellig! Ben jij ook nog in juni uitgerekend? Ik dacht dat jij al veel verder was!
Bloedafname voor de NIPT kan vanaf 10 weken. Heb je al een informatiegesprek gehad? Niet alle afwijkingen kunnen namelijk met de NIPT worden opgespoord, dus ik weet niet zeker of het geschikt is voor die specifieke afwijking?Ja 8 juni! Heb vorige week vrijdag een goede echo gehad met hartactiviteit. Mag aanstaande maandag weer in de kliniek en dan 8 nov. bij een eigen vk.
woensdag 19 oktober 2016 om 10:47
woensdag 19 oktober 2016 om 19:43
Probeer je niet direct te druk te maken als je wat bloed ziet Vivienne...
Ik had bij zoon redelijk wat bloedverlies een aantal keer en nu ook al een paar keer wat druppels gezien. Het hoeft niks te betekenen te hebben en als het wel iets betekent kan je er toch niks tegen doen.. Stressen is sowieso niet goed dus wacht "gewoon" de echo af
Ik had bij zoon redelijk wat bloedverlies een aantal keer en nu ook al een paar keer wat druppels gezien. Het hoeft niks te betekenen te hebben en als het wel iets betekent kan je er toch niks tegen doen.. Stressen is sowieso niet goed dus wacht "gewoon" de echo af
~ It takes a rad mama to be a father too ~
woensdag 19 oktober 2016 om 20:16
Dat snap ik prettymama maar ik wil zeggen dat gelijk in de stress schieten niet nodig is omdat bloedverlies vaker voorkomt (eigen ervaring).. Het zou niet in mij opkomen om bv buiten kantoortijden de vk op te trommelen omdat ik bloedverlies heb. Ook al zou het heel veel zijn... Maar misschien ben ik daar te nuchter in
~ It takes a rad mama to be a father too ~